Turkish Tea Time

@wendy
Oh wat een lievertje.

Jeetje wat een vervelend nieuws voor Roanna,pffff hoop dat ze het snel kunnen oplossen,Roanna Sterkte meid!!!:kus:

@Bloem wat een koude neeeje is niks voor mij moet er niet aan denken.

@Wendy wat een schatje en dan te bedenken dat je door dat schatje ook nog eens 5 kg kwijt speelt super toch.

@Trl,Ja nu zaterdag vertrekken we ,gaat nu snel.

@Viva goed bezig de mensen zo vroeg al te laten watertanden hahaha

@Beppie interessant die cake zo kan ik wel een hele op hahaha bij mij komt elk lekker iets er niet in grammen maar in kilo´s bij.

Oei vergeten goedemorgen meiden!!!:kus:

TRL: van jou wist ik het al :wink:

Pffff begin eindelijk een beetje bij te komen… Had echt een ***ochtend… Halve ochtend lopen janken, en nu eindelijk weer gewoon… Was oorlog thuis zeg maar…

T gaat heel goed met haar, ze is lekker vrolijk en speels… echt een pup…!

@ cyn,
Wil je straks voor in je huisje een huisdier…?

Roanna : wat een vervelend bericht nu weer he, dat valt altijd dan zooo tegen
:kus::kus::kus::kus: voor jou !!
Beps : 300 gr afgevallen ondanks de cake
Bloem : geschrokken van alle prijzen daar
Cyn : bijna op vakantie en gaat daar op zoek naar koelkastmagneten voor de liefhebbers
Viva : je geeft hier te lekkere recepten door !
Trl : er ligt hier ook nog wat voor jullie he, maar er komt maar geen meeting lol2lol2lol2
Wendy : wat een lieverdje en jij gaat dus ook lekker met afvallen, goed hoor
Jill : alweer heerlijk bijna weg, ben klein beetje jaloers, wordt voor mij ook weer hoog tijd om eens die kant op te gaan

Nou waarschijnlijk niet, ik werk natuurlijk 5 dagen in de week, ga zo veel mogelijk op vakantie, en dan ben je toch wel gebonden… :wink: Dus ik denk het niet!

@ cyn
Onze kat die in oktober een netjes kreeg, is weer zwanger en verwachten ongeveer over 2 weken de kleintjes…

Wendy: aaaw wat lief! :slight_smile: Een kat is wel iets waar ik over nagedacht heb, maar ben zo bang dat ze alles slopen! (lees behang en stoffen bank)

@ cyn,
Wij hebben nog 2 kittens van haar eerste nesje, ze hebben nog niks gesloopt. gordijnen zijn nog heel, wij hebben ook een stoffen bank, ook die is nog heel. Een voordeel van een kat is, die gaat z’n eigen gang ook als je aan het werk bent.

Ja dat is waar, maar zou het niet zielig zijn op een flat dan?

hier wat foto’s van de kittens, de effe grijze is de mama poes.

@ cyn,

Bij ons gaan ze ook niet altijd naar buiten, zijn meer binnen katten.

Ze zijn wel erg schattig :wub:

Wendy wat een droppies
dank je wel Cyn
sorry voor het recept van hedenochtend. hahahahaha.

Mogge meiden.

Tussen de poesjes en al de dieeten door, meld ik me ff.

Dit was zeker een domper, maar de arts heeft zojuist een andere dame naar huis gestuurd( helaas voor haar) om mij vanmiddag alsnog te repareren.

Tja, het draadje ging zwerven, was waarschijnlijk niet goed op de plaats gezet of niet goed vast en dat kwam wel vaker voor, maar natuurlijk ook weer eens bij mij. :mad:

Maargoed, ik krijg dezelfde proceduren als gisteren al zal hopenlijk nog sneller gaan onder heel veel plaatselijke verdoving, maar ze hoeven nu niet meer zo;n gat voor het apparaat te maken, want die zit er nog.

De arts is al even geweest en heeft echt z’n excuus gemaakt, maargoed… niet leuk voor mij, maar het kan gebeuren. Hopenlijk dan nu wel alles goed en morgen naar huis. Wat een toestanden he!!

Nu de hele dag weer nuchter blijven. Wat zal ik afvallen. lol2

Meiden… ik weet niet of ik vandaag weer online kom, want al ben ik verder wel goed van ps, het is nog wel een bietje vermoeiend.

Iedereen weer bedankt voor de belangstelling en ik denk tot morgen ofzo.

:dag::kus:

Roanna : pfffff meis idd dat moet jouw nu weer overkomen he :kus::kus:
Dus voor vanmiddag maar weer : sterkte en we denken ook weer aan je dus komt gewoon goed en dan ben je zekers voor het weekend nog thuis. Wel goed uitrusten hoor en niet teveel vissies gaan voeren lol2lol2

Roanna: :kus:

1 like

@ roanna :kus: kanjer dat je de tegenslag zo goed weer oppakt. en het is inderdaad niet nix dus gewoon toegeven aan de vermoeidheid.

@ beps ik snap je wel hoor, elk resultaat telt weer mee…! dus dat is gewoon hardstikke goed. Mijn ervaring is alleen, dat als ik naar mezelf kijk en ik mezelf te vaak ga wegen dat het dan niet zo goed werkt, maar dat ben ik :kus:

@ wendy alweer kittens! hahaha sow doet ze goed. wel mooie beessies hoor, erg lief. en wat een schattig hondje. volgens mij speel je daar wat mee af en natuurlijk de dagelijkse wandeling!

so… ikke weer terug van een training. het zonnetje is nu lekker doorgebroken en is ‘lekker weer’ wel -21 maar in het zonnetje en goed aangekleed is het wel okey, alleen stilstaan is toch een beetje lastig. dat breekt op… en de traantjes in de ogen van de wind.

@ viev goede tip, ben alleen net terug van de supermarkt. strax nog maar een keer kijken voor labello want die van mij is al op.

net eventjes boodschappies gedaan, heb een koelkastje hiero, dus even wat brood+ beleg en fruit gehaald en wat yoghertjes. dus zit nu eventjes te lunchen op de kamer. foto’s overzetten enzo. was wel gezellig net, want al die ouders zijn er ook weer en dat zijn wel mooie verhalen en is erg gezellig.

dikke :kus: voor jullie allemaal, vind het fijn dat jullie het zo goed begrijpen.

Bloem: vaseline is nog beter dan Labello he… Van Labello gaan je lippen uitdrogen… Misschien kun je vaseline vinden… Dat is in die kou ook beter!

Have fun!