Roanna wat ben je toch geweldig, onder het mes, en dan een paar uur later al weer op ww.
Petje af hoor meissie.
Raak is blanco
Bloemmie geniet ervan, en nu weet je dus waar het aan ligt als je weg bent, met die buik…stresssssssss
Beps smaken de crackers??? hahahahaha.
Jill ik vind het zo fijn dat je er weer geregeld bent, en zaterdag al weer weg naar M./alanya, zou zo met je mee gaan voor ons duurt het nog even.
Cynnie ziet er goed strak uit hoor je huisje, prachtig enne daar mag je gerust trots op zijn.
Miere hoe gaat het meis?
Tlr. jij ook aardig wat in het verschiet lekker hoor.
hahahaha. ja ik heb ze ook wel van komijn gemaakt, bij de eldi hebben ze ook toscaanse kaas, dat wordt net kroepoek…fijn dat rubbie het ook lekker vond.
Nu besmeren met filet american en een gekookt eitje jammmieee pas op met uien, daar mag je niet zoveel van, neem anders sjalot of rode ui.
Gewone normale kaas kan ook, alleen moet je die halverwege de tijd even eruit halen en het vet er vanaf laten lopen, dan de plak dubbelvouwen en weer terug de resterende tijd, dat wordt net een cracotte.
Net even contact gehad met ons Roannaake… Draadje zit niet helemaal goed. Dat moet over…Ze hoort nog hoe of wat… Maar baalt als een stekker natuurlijk…
@ beps owh dat zijn mindere berichten… wat houdt dat in? moet ze nu nog een keer onder het mes… gets… had haar net ge-sms-t dat ze niet moest vergeten uit te checken vandaag
maareuhmm sorry, 300gr eraf…? das 1x p**pen en weer lichter… of ben ik nu iets te ‘hard’
@ trl ik zal voor je kijken maar alles is zo verschrikkelijk duur allemaal. ik probeer het een beetje van me af te laten glijden want ben hier tenslotte maar tis wel ff schrikken.
@ viva ja vooral stress van, owh als ik maar niet naar de wc hoef, en wat als ik wel moet, waar dan en zo zit ik constant te rekenen en te stressen en word helemaal gek van mezelf. ook door alle examens en sollicitatie gesprekken van de laatste tijd is dat er steeds meer ingeslopen dat ik gewoon soort van ‘pleinvrees’ krijg zodra ik buiten de deur ben… krijg ook geen hap door mn keel van de stress en daardoor weer slapjes… nou ja, lekkere vicieuze circel dus… heb er schoon genoeg van maar krijg het niet doorbroken
binnenkort maar eens weer een afspraakje met de psych maken
maar goed… genoeg erover… ik ga eens kijken hoe -28 voelt.
brrrr wat koud Bloemmie, geniet er van…en ja het zit in een cirkeltje, en probeer daar nu maar eens een begin en eind aan te krijgen, maar jou kennende zal dat best wel lukken.
vergeet niet je lippen in te smeren, met die kou, ik moet er ff niet aan denken, vind het hier al koud genoeg.
He gats wat balen voor Roanna zeg,hoop dat ze snel geholpen kan worden.
Bloem,oke,betaal hem je natuurlijk terug,maar als het niet lukt dan niet hoor. Jij zo de kou,probeer toch ook te genieten,hoe moeilijk misschien ook,maar je komt er tenslotte niet elke dag…
Ik heb gister dus gewoon 2 stukken cake gegeten… normaal als ik 2 stukken cake eet kom ik aan nl…Ze zeggen per week 300 gr afvallen is perfect…
En nee niet hard, jouw mening…
Over Roanna: weet ze nog niet, het is nu wachten op de artsen die het gaan vertellen wat en hoe. Ze was ‘doorgemeten’ en daaruit bleek dat het draadje niet goedzat