@Bloem,is het een beetje te doen daar ik bedoel is het niet te koud?
Ja ben ook happy om er weer te zijn maar als ik hier weer ben kan ik het ook niet laten om er weer teveel te zijn haha over verslaving gesproken.
Vanaf zaterdag zal ik er weer wat minder zijn maar kom wel even zo nu en dan aanwaaien vanuit Turkije.
Natuurlijk mag je daar trots op zijn,ik heb je dat nog gezegd zijn er niet veel die je dat nadoen op die leeftijd.
Trouwens die turkse lamp is sooooo leuk,heb er al vaak naar staan kijken.
Slaap lekker he:kus:
@ cyn tuurlijk ben je trots, het zal nog meer ‘eigen’ voelen als je er echt woont. ik heb nog vaak dat ik mn huissie binnen kom en dan wapperen mijn tibetaanse vlaggetjes in de gang en dan denk ik MINE MINE MINE!! een manier om thuis te komen
@ jill nou je merkt het, of je vaak komt of weinig, af en toe of om en om… het maakt allemaal nix uit… en verslaving… ach, ik noem het gezelligheid… we kunnen gewoon niet elke dag met elkaar aan de phoon hangen dus doen we het zo
het is wel mega koud, -16 net, maar het valt nog mee… mn phoon gaf aan dat het -28 moest zijn, dus in zoverre valt het mee, maar heb op dit moment alleen een spijkerbroek aan, en dat bijt wel echt, is niet fijn en ook schrale huid in je gezicht. maar heb thermo ondergoed bij me, skibroek en goede winterjas … ben alleen benieuwd hoe het gaat worden als het zou gaan sneeuwen hiero. er liggen al hopen sneeuw, dus er kan wel meer bij maar zou voor de foto’s iets minder zijn
ben net lekker uit eten geweest met kennisje en haar dochter. was erg gezellig en leer veel over finnen en finland. merk dat ik die afleiding echt nodig heb, want zodra ik alleen ben, slaan de zenuwen toe, buikpijn, misselijk en waarom…? helemaal nergens om… gewoon stress. maar goed, het is al bijna middernacht dus ik ga lekker slapen. trusten
@Bloem,duffel je maar goed in .
En probeer een beetje alles achter je te laten en te genieten.
Jouw kennende komt alles weer goed,slaap lekker meis en vergeet niet te genieten he.:kus:
Roanna : je zal nu wel slapen maar keigaaf dat je langsgeweest beb. Ben trots op je hoor !!! :slapen: lekker
Bloem : beetje emotioneel mag best, de spanningen komen er nu uit he
Hoop dat je zo heerlijk blijft genieten
Verder ben ik een beetje blank : voor iedereen : :slapen: lekker en tot morgen :kus:
:GERMANY:Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland:GERMANY:
Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia
Trl:17 maart t/m 20 maart Izmir
Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Trl: 25 mei t/m 5 juni Kusadasi
Jac: 27 mei tm 4 juni Duitsland Katzenfurt
Beps:4 t/m 5 juni Oss
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Trl: 11 juni t/m 13 juni Notuln Duitsland
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 26 september t/m 4 oktober Mexico
Cyn: 15 oktober Arnhem
En de verjaardagen nog …
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
Cyn,natuurlijk ben je er trots op,daar doe je het voor toch.
Jill ga jij zaterdag al?
Bloem,lekker onder de mensen blijven en zolang het gezonde stress is,is het niet erg toch.Klinkt allemaal leuk hoor en de kou brrrrrrrrrrr BIKKEL…(mocht ik toevallig een koelkastmagneet tegenkomen,hou ik me aanbevolen)
Iemand misschien nog iets van/over Miere gehoord hoe het met haar askim gegaan is?
MK en Linda,jullie een gezellige dag gehad.
Roanna,lekker geslapen? En vandaag naar huis,als alles goed is :kus: