Ohh tof zeg! ![]()
nice⦠als corendon slim is gaan ze pakketreizen daarnaartoe aanbieden⦠maar ja, zal wel even duren eer dat uit de grond gestamd is⦠ik leg dan meteen de link met meer āsprookjes uit 1001 nachtenā in combo met het disnep gebeurenā¦
zal roanna zo nog ff sms-en, heb nog een mooi sneeuwplaatje voor haar. het valt me nix tegen hier. had gedacht dat het al vroeg donker zou worden maar bijna half 6 en het begint nu pas te schemeren, beetje zoals thuis⦠temperatuur is wel eventjes iets anders, maar daarvoor hebben we warme kleding mee. ben al op sleeptouw genomen door een local die ik ken via postcrossing, dus dat is wel erg grappig.
@ jill weet niet of je het inmiddels weet, had iedereen bericht gestuurd via FB maar daar zit jij niet op toch? of wel� maar goed, ik ben dus in finlandia
@ cyn, kende je deze alā¦? itās all in the name ā¦
Jazeker! Ik vertelde je laatst toch dat hij in NL is geweest ![]()
@roanna: dikke knuffel!! lav ya!!
@bloem: gefeliciteerd!!!
@beps: gaat de nagels doen! en is alweer wat kwijt!! ![]()
@viva: gaat lekker eten⦠ik nu kip, tauge, gember, gembersiroop, sla met olijfolie en citroensap⦠ook lekker hoor! van dr FR**K
@cyn: daar kan meer nagellakpotjes bij.
@jill: gaat ook kijken voor nailart
en iedereen die ik vergeten ben knuffel!!!
@Bloem veel plezier!!! Nou ja heb ik helemaal gemist dacht dat jij 7 maart wegging,pfffff ik wordt oud kan niet meer volgen hahahah.
Nee ik heb geen facebook,kan het hier amper bijhouden haha
Ok ladyās!
Ex vriendin is nu ook ex collegaā¦
Werd vanmidag verteld in de vergaderingā¦schrok er toch wel van, je gunt mensen zoiets ook niet dusā¦
Maar goed, rust op de vloer denk ik danā¦
Hallo. :dag:
Jullie allemaal bedankt voor de wensen en smsjes. Doet me zo goed. :kus:
De zoon heeft vanmiddag de mini klepdoos mmegebracht, dus kan ik jullie allemaal bedanken.
Even ego, want dit is toch nog wel vermoeiend, maar tot nu toe alles nog naar wens. Zijn allen tevreden en de rest is toch afwachten, maar voel me redelijk goed, alleen wat moe nog, maar komt goed.
Morgen na de controles naar huis, zoals het nu gaat.
Dikke kus voor jullie allen en wie weet, tot morgen. :dag:
JAAA ROANNA!~!!!
Rustig aan he meisā¦:kus:
@Roanna,meid toch wat fijn om je hier even te zien,toppie hoor ben blij dat alles goed is gegaan?
Zal heel wat van je schouders zijn gevallen nu he is toch altijd spannend he.
Meid doe rustig aan he,is maar heel normaal dat je nog moe bent zal ook wel even duren denk ik.
Laat je maar goed verwennen he en rust maar goed.
Supermega dikke knuffel en voor straks slaap lekker he:kus::kus::kus::kus::dag::dag::dag::dag::dag:
@Beps is misschien maar he beste zo he,ook al is de lucht wat opgeklaard er blijf altijd iets van hangen he.
Is ze ontslagen of is ze zelf vertrokken?
Bedankt lieverds.
Ik heb wel wat bijgelezen en als ik er aan toe ben ga ik weer reageren.
nu even aan de koffie. Gelukkig wel gezellige zaal. 5 pers.
nou, doegi.
@Roanna,doe ze daar de groetjes he super je even gehoord te hebben.:kus:
@ Roanna,
Goh fijn wat van je te lezen na de oparatieā¦! doe rustig aan, zien je snel weer op TTTā¦!
@Jill: Ontslag, niet door de situatie die er was. maar gewoon ivm⦠alles wat er tot nu toe wasā¦
@Roanna: Trusten skattieā¦
Ik nog 2 uurā¦
Roanna,fijn dat het goed gegaan is en alweer wat van je te lezen,je kan ook niet zonder ons heā¦Maar denk vooral aan jezelf nuā¦
Wat een bikkel hĆØ die Roanna van ons! :kus:
@roanna: fijn wat van je te horen
@Mk en fam: bedankt voor de supergezellige dag
@ roanna goed dat je al weer aan het kleppen bent op de doos⦠vooral lekker toegeven aan de vermoeidheid⦠je hoeft nix, alleen voor jezelf zorgen
@ beps :kus:
ikke een beetje er moe⦠duik zo mn bedje in, morgen nog een rustig dagje en dan begint āhet werkā
@ jill nee ik had het ff low-key gehouden, dus je hebt in zo verre nix gemist hoor. maar je bent wel een schat en het is zo gezelli dat je er gewoon weer bent
Roanna: wat fijn om nu al van je te horen! :kus: En rustig aan he! ![]()
Ik net lekker wezen wokken met collegaās⦠Eerst even mijn huis bewonderd, erg leuk om zulke enthousiaste reacties te krijgen :wub: ![]()
Nou nu slapen⦠Ben eigenlijk nog niet moe, maar morgen weer werken⦠En vrijdag ook nog⦠En dan⦠weekend! ![]()