Goed bezig viev! Vind het heel knap van je en hoop ook dat je het vast kunt houden strax. Hoe werkt dat strax? Moet je dan afbouwen met de shakes? Hoevaak zumba je er nu ook bij??
@Viva dus dat weekendje heeft dus geen invloed gehad.
Goed hoor,hoop dat ik je straks nog herken,hahaha
Hihi, hier is iemand ook weer heel voorzichtig begonnen, ben ondertussen 1,4 kilo weer kwijt sinds zondag… gaat weer lekker hard in het begin…
Was toch wel weer een kilo of 10 aangekomen(ben er altijd nog ong 15 kwijt hoor…) Dus weer tijd om op naar de volgende 15 kilo te gaan(OHHHH zal het gebeuren, Beps onder de 100 kilo… dat is echt een eeuwigheid terug… )
@Bloemmie: Ohhhh koud!!!(hebbie gewoon internet daar???)
Ohhh pfff geen zin, maar goed. Straks lange dag(van 15-23 uur, dus… ik doe rustig aan
straks weer opbouwen met eten van koolhydraten, maar moet eerst nog even door, en zumba is nu afgelopen. Weet niet of ik nog doorga daarmee, is erg slecht voor je gewrichten, en mijn hielspoor helpt daar ook niet mee.
Goedemorgen, ik weer terug van fysio en net een berichtje gekregen van Roanna : ze is al een half uurtje op zaal en voelt zich prima, alles heel voorspoedig verlopen en ze gaat nu rusten. Ga even bijlezen en kom straks nog wel terug :dag::dag:
@viev misschien iets anders wat minder belastend is??
@raak wow dat is goed nieuws. Jij weer fysio gehad? Nog even en je loopt als een kievit
@ beps ja blijkbaar overal wifi. Maken we maar al te graag gebruik van. Ff mn gedachte beetje verzetten
Wauw Raak, Roanna al weer bij de mensen, fijn om te horen…
Viva : jij gaat als een speer goed hoor ! hou vol je komt er wel
Bloem : mooie foto, ik krijg het er vanaf hier al koud van !.
Ja ben weer naar fysio geweest, gaat idd goed, ziet er naar uit dat het
aanslaat, afwachten maar he ga gewoon lekker door
Beps : ook weer begonnen met lijnen en gaat ook nu als een speer, wat zullen dat strakke lijffies worden straks in Turkije. Tent? neeeeeeee daar kan ik je helaas niet mee helpen hihi
Jill : jij de goedkope versie van de lakjes in je winkel. wat voor winkel hebben jullie?
Cyn : wow jij hebt veel lakjes, ik heb momenteel mijn eigen nagels weer en als ik die beu ben laat ik weer french manicure zetten
Trl : zet trouw iedereen altijd in het lijstje, gelukkig sta je er zelf ook in he
Ik ga nu een kopje koffie drinken, laterszzzzzzzzzz :dag:
@Raak dat is nog eens goed nieuws dat Roanna alweer op de kamer ligt.
Ze zal blij zijn dat het achter de rug is en dat alles goed is gegaan.
Raak wij hebben een klein winkeltje waar we ixora parfums en Flormar make up verkopen.beiden importeren we uit Turkije.
Daarnaast verkopen we allelei bijouterie ,je kent dat wel shawls,kettingen armbanden, oorbellen ,piercings,tassen.
Roanna voelt zich wat moe maar prima zegt ze…(Hihi… maakt al weer ‘grapjes’ dus…)
En ik… ga eens boodschapjes doen,…
de website stelt niet veel voor maar dan hebben jullie een idee.
@Beppie is niet gek he is toch een hele ingreep.
Jill : ziet er leuk uit hoor !
Beps : lekker schapjes doen, is wel koud buiten hoor
Goed he dat ze alweer grapjes maakt, kan ze nu ff lekker uitrusten
Zo ik het eten alvast voorbereid.
de kipfilet in de marinade van wokolie met gember en citroengras, knoflook, zout, peper, chilliepoeder en paprikapoeder en oestersaus.
en de salade ook al klaar met
witlof
amsterdamse uitjes
rode puntpaprika
groene paprika
1 rode ui
peterselieblad
zout, peper en azijn en olijfolie…
voor hubs en damber er rostirondjes bij…en iedereen kan eten.
@Viva ziet er lekker uit,mmmmmm wokken smaakt altijd he
Viva: Dat hebben we hier gister gegeten hahahahahaha… Tenminste die kip. Met groenten, de mannen(puber was er) met rijst…(ik met een ‘handje’ rijst…) En sla!!
Heb ik weer van over voor vanmiddag met een ‘kaascracker’ haha…(Gelukt… heb bij AH ook iets gevonden met komijn, eens proberen of het ook lukt)
Dat eten elke dag weer ik kook heel graag maar sommige dagen weet ik het even niet.
Als ik dan hubs od de kids vraag zeggen ze altijd maakt niet uit,schiet dus ook niet op he.
Viva : je bent er al vroeg bij met koken, in de marinade staan kan altijd lang he, klinkt lekker
Jill : ik ben ook grote fan van de wok hoor
Beps : ik moet minder rijst en meer aardappels gaan eten ivm vitamine en minder yoghurt en meer brood ivm stofwisseling, vreemd he
Niet echt heeft ook met je hoeveelheid eiwitten te maken…
Wij doen het vooral via de schijf van vijf…(ehhh voedingsbureau.nl geloof ik)
Ik ben nu begonnen met gematigd koolhydraten, dus wel een broodje, af en toe een beetje rijst/aardappels ed… Maar verder gewoon opletten zeg maar…
Nog een rede om eens naar Istanbul te gaan