Turkish Tea Time

TANTE CYN GEFELICITEERD!!!

http://artichoc-chocoladewerken.nl/chocoladelogo/tablet_hoera_een_meisje.jpg

Geniet van de kleine meid
Toch maar goed dat je het ticket niet geboekt hebt he ;)?

Jammer dat ze het hier niet gemeld heeft(en dat meen ik echt!!! Heb je iets te melden doe je het niet!!!)

Gefeliciteerd Cyn, met je nichtje(hoe heet ze??) en je broer!!!

@Beps
Misschien heeft ze er geen tijd voor gehad. Ze willen natuurlijk zo snel mogelijk de kleine meid gaan bewonderen.

Goedemorgen. :dag:

Tja, ik las het ook op een andere site maargoed…

@Cynthia: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van je kleine nichtje. Eindelijk ben je nu tante Cynthia. Geniet ervan.

Iedereen een fijne :zon02: 1e pinksterdag gewenst, where ever you go, whatever you do.

:dag:

Ik heb het ook op FB gelezen maar wat maakt het uit? Iedereen van hier komt daar toch ook. Als ik terug denk hoe ik was toen mijn 1e neefje geboren werd kan ik me voorstellen dat Cyn geen tijd heeft gehad om overal te posten. Je denkt dan maar aan 1 ding en dat is zo snel mogelijk naar die kleine toe.

En dan te bedenken dat ik nog steeds thuis ben… Schoonzus wordt geopereerd nu…

Ennehm… naam noem ik liever niet…

Beps: zoals Marion het ook al zegt, het staat op mijn facebook… en neem aan dat je het daar vast gezien zult hebben! :slight_smile:

@Cyn:Nee kan ik niet op op het werk!!!(internet is heel traag, als ik FB open, dan vliegt de telefonie eruit…zooo verschrikkelijk irri zeg!!!)
Nou hoop dat het voor je schoonzus meevalt…en nu genieten van de kleine meis!!!

@Marion: Cyn zegt zelf steeds: Ik maak niets mee,dus heb niets te vertellen. Ze heeft wel 30 min na de melding op TKL nog gereageerd, maar niet hier 1 postje…dat vind ik jammer, vandaar dat ik het zo zeg. Gewoon 1 postje is zo gedaan hoor!!

Misschien dat het negatief klinkt…en dat bedoel ik niet zo…maar gewoon…dan leef je mee, en dan hoor je er niets over, dat vind ik dan jammer!!!

Hier ZOOOOOO stil…ik mag niet naar huis, en zit dus maar op mn foon te spelen…

whihheee zomer zomer zomer!!!

wat een weertje he?? prachtig…

Ondertussen thuis…zo met aiji naar een vriendin bbqen(hier in Ltown)
Doeggie!!!

@Cyn
Schoonzus wordt geopereerd? Niet alles goed verlopen dus, sh*t :(!!

De reden dat ik het op TLK wel heb neergezet, is omdat ik me daar een stuk meer welkom voel en daar wordt ook regelmatig naar de baby gevraagd… En als ik hier niet over M. mag praten (of wat dan ook) maar alleen over ditjes en datjes, over het weer en wat ik ga eten… Dan vind ik het ook niet nodig om hier wat over mijn nichtje te zetten…

Maar nu zal ik ongetwijfeld de negatieveling zijn… Maar daar kan ik me nou niet echt druk om maken…

Marion,hoe heeft J het gedaan op het voetbalveld?

Cyn,hoe gaat het met je schoonzus,moet ze lang in het ziekenhuis blijven?

wij weer thuis van een dagje achterhoek,op kraamvisite geweest,heerlijk daar in de tuin in de zon gezeten en C vermaakte zich ook prima…

trl: gaat goed, ze is inmiddels thuis :smiley:

Cyn,gelukkig en lekker weer in haar eigen omgeving met de kleine

@TRL
Ze hadden het heel goed gedaan, zijn 2e geworden :slight_smile:
Leuk op kraamvisite geweest, en C zich ook prima vermaakt. Met de baby of waren er nog meer kids?

@Cyn
O gelukkig dat je schoonzus weer thuis is. Ik was al bang dat ze in het ziekenhuis moest blijven. Als het moet is het niet anders maar je voelt je thuis toch het beste he!

Marion,2de mooie plek toch… Er waren ook nog andere kinderen van 5 en 7 dat ging goed.

:turkey:Roanna: 31 Mei - 7 Juni Alanya:turkey:

:NETHERLANLinda: 31 mei -4 juni Port Zelande:NETHERLAN

Miere en Crazy - 8 juni/18 juni Marmaris!!!
Cyn: 11 juni -Soke/Kusadasi
Trl: 13 juni Kusadasi
Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:

MK: 18 juni - 2 juli - Side
Beppie1: 24 juni-1 juli KUSADASI!!!cheer
Bloem29: 31 juli- 2 september: Marokko!!
Hilde: 16 augustus Alanya
Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02:
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 9 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica [**

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

**](http://www.mijnticker.nl/)

Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland

En de verjaardagen nog …

28/06 Toos
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
01/01 Hilde
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps

Goedemorgen op deze :zon02: 2e pinksterdag

Ook goedemorgen.

Hier ook weer een zalig :zon02:, dus dat belooft weer een mooie dag te worden.

@Raak: Mooi weer om weer eens ff een eindje met open kap te rijden? Oh nee… kan nog ff niet he!!!

@Beps: Ik dacht ergens gelezen te hebben, dat je moet werken vandaag…:mad: werkse hoor!!!

Iedereen een fijne 2e pinksterdag nog. Verder niks te melden vanaf hier!

:dag:

Ik te werk idd…
Hier gaat de zon al weg, bij Rubbie waren er al een paar spatten…:frowning:

Helaas mn droger stuk, morgen onderdeel halen en dan kijken of hij te repareren is…Dus Rubbie heen en weer aan t rennen met het beddegoed(natuurlijk ook iets gewassen wat je niet ‘ff’ ophangt…)