Turkish Tea Time

Ohhh Raak: Helemaal vergeten jullie te smsen…maar ja, ben meteen doorgedoken mn bedje in. Goed thuis gekomen, nog een keer bedankt voor een heel gezellige avond!!!
Oh ja, wil je tegen J zeggen dat ik totaal verslaafd ben aan Doodle!!!

Hier heel rustig, samen met mn collega aan het voorpretten voor de vakantie haha
Helaas kan ik geen vrij krijgen, volgende week maandag weg naar Alanya HP 2 pers, gewoon minder dan 400 haha(voor 2 pers haha… ONGELOVELIJK!!!) Helaas… ik moet werken :wink:

Oh ja dames… we hoeven elk deel niet meer te sluiten, de server kan het heel goed aan om een deel langer te krijgen dan 1000 reakties…
Welke naam gaan we gebruiken???
Alleen TTT???
Of juist iets HEEEL anders…graag jullie reakties!

Een goede middag vanuit een :zon02:nig brabant

Goedenmiddag inmiddels.

@Beps: Nou, kiek es an dan. Daar doe je het toch ook voor he. Even een dagje uit en meteen even sociolizen en lekker bijpraten. En ik las, dat het eten ook voortreffelijk was, dus wat wil je nog meer.

Verslaafd aan J. z’n Doodle? lol2 Een game zeker?

Oh, volgende week maandag gaan er nog meer op vakantie toch? Kan je echt geen vrij krijgen? Jammer zeg!!! :mad: Thuis blijven is duurder he!!!

Ik zal ook even nadenken over een naam/titel voor TTT.

Oh en werkse nog even. :dag:

@Raak: Jullie ook een leuk avond gehad, neem ik aan? lol2

@Marion: :dag: Oei… nog een paar dagen he. :wub:

Zo, ik zit al een tijdje lekker in de tuin…juist ja… de kranten te lezen en heerlijk alles uit ( nouja, bijna) en van het zonnetje te genieten. Kokkie nog bij de boer, dus heb heerlijk het rijk even voor mezelf. Vanochtend even de boel strak getrokken en nu doe nu niets meer.

Oh, ik hoor net op de radio dat je maar heel kort in de zon mag vandaag en je heel goed moet insmeren, want dit schijnt een beetje teveel van het goede te zijn.

Iedereen een hele fijne dag verder en een goed pinksterweekend. :dag:

Ja is een game…haha… niet aan ZIJN doodle lol2!!!

Helaas ik kan dus echt niet weg…echt jammer…;)!!!
Maar dat maken we goed als ik terugben hoor…dan gaan we eens kijken hoe de veluwe een dag is…
(Marion, jij eerst genieten van M, en dan komen we jouw huisje ook bekijken hoor…!!!)

@Roanna
Ja … telt lekker af nu. Ik hoef nog maar 1 dag te werken totdat … :slight_smile:

De dames lekker turks gegeten en bijgekletst. Doodle?? Nooit van gehoord :frowning:
Een nieuwe naam? Turkish Tea Time was zo verkeerd toch nog niet?

@Marion: Ik vind het ook allemaal zo spannend he!!! cheer

Enneh… ja persoonlijk vind ik TTT ook wel de juiste naam ervoor toch?

Maargoed, als er gevraagd wordt om mee te denken… ben ik de beroerste niet. lol2

@Beps: Dat dacht ik dus ook al van die doodle, maar ook ik heb er nog nooit van gehoord, maarja… ik doe ook nooit geen spelletjes. Nouja… lol2 alleen dan van, ik ben met mijn catootje naar de boter “markt” geweest.

Oh, jammer hoor!!!

Ff een broodje eten nu.

Doeg!!!

Is een game voor de Aaifoon…
Niets mis met TTT, maar misschien willen jullie een ‘toevoeging’
De meiden van TKL hebben er ‘eindeloos’ voor gezet(heb ik gezien…)

Zo ik ook weer ff uit het :zon02:, heb mijn boek uit kunnen lezen, heerlijk !!
Beps : ik dacht ook al : doodle ???lol2lol2lol2
Marion : nog maar een daagje werken meisje en dan ben je er klaar voor.cheercheercheer
Roanna : het was echt een heel gezellige avond, en alles zat mee he, het eten, het weer. We hebben heerlijk zitten kletsen, gebeurt te weinig

@Raak: Ik weet het. Ik weet het… maar soms is het even niet anders. Maar dit zo is/was toch ook gezellig!!!

Ik ben zo’n uurtje geleden de zon uitgegaan, want inderdaad… het gaat een beetje tè hard nu. Ik klaag niet hoor, maar ik moet wel oppassen met mijn huid.

Ik heb zojuist nog een tijd met JP aan de lijn gehangen en zal zo even een kort verslagje doorsturen naar iedereen.

@Beps: Oh, voor de aaifoon. Ik dacht ook al!!! lol2

Oh ja, kokkie belde een tijdje terug, dat hij doordat het nu zo warm is tot 5 uur mag doorwerken. Adoe, soooo sieuwig die oude man. lol2 lol2 Maargoed, hij wil het zelf!!!

Turkish Tea Time is toch perfect…?

net wakker, gisteren beetje dood door het werken en socializen, dus de zon is alweer bijna weg (nou ja…) tegen de tijd dat ik wakker ben wel ja…

Roanna : weer bedankt voor de update !! Arme kokkie
Beps : ik vind TTT ook ok hoor, anders moeten we weer naar adr terug om met de lampjes nieuw logo te makenlol2lol2lol2lol2
Bloem : wowwwwwwwwwww dat is lang uitgeslapen zeg, ik was er om 6 uur uit hoor

ja ik ook, om te plassen… :wink: en daarna weer voor pampus gelegen… was echt dood dood dood

Nou was nog wel fit vandaag, maar nu de puber en Rubbie weg zijn, ikke op de stoel zit voor Crime-Night… val ik om dus:

:slapen: lekker all
Ik wel na zulke mooie berichten over vechtertjes ;)!!!

Beps : slaap lekker :dag:

Weer een mooi bericht uit het zeeuwse…

Marion,druk met de voorbereidingen ?

Marion: :kus:
Trl: :kus:

@TRL
Ik hoor wel druk te zijn he :wink: Nou ik heb de ramen al schoon, boodschappen en wat was gedaan vandaag en eigenlijk de hele dag kinderen over de vloer gehad. Dan schiet het niet echt op he. Vanavond dus maar even thee gaan drinken op het terras.
Morgen moet ik er vroeg uit, J moet al om 8.30 op het voetbalveld zijn voor een toernooi. Ben ik in ieder geval al vroeg op. En dan maar hopen op een spontane aanval van werklust :wink:
Gaat vast goed komen, ik hoef de grote schoonmaak niet te doen he.

En nu … naar bed … truste en een :kus: voor jullie!

:turkey:Roanna: 31 Mei - 7 Juni Alanya:turkey:

:NETHERLANLinda: 31 mei -4 juni Port Zelande:NETHERLAN

Miere en Crazy - 8 juni/18 juni Marmaris!!!
Cyn: 11 juni -Soke/Kusadasi
Trl: 13 juni Kusadasi
Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:

MK: 18 juni - 2 juli - Side
Beppie1: 24 juni-1 juli KUSADASI!!!cheer
Bloem29: 31 juli- 2 september: Marokko!!
Hilde: 16 augustus Alanya
Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02:
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 9 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica [**

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

**](http://www.mijnticker.nl/)

Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland

En de verjaardagen nog …

28/06 Toos
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
01/01 Hilde
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps

Marion,veel plezier en succes vandaag op het voetbalveld of zet je J alleen even af…:kus:

Goede morgen …

@TRL
Ik heb hem alleen even afgezet en ga straks tegen het einde even kijken. Ik heb geen zin om de hele morgen daar rond te hangen.