Marion : nu van beiden een beetje:dag:
@Raak
Van beiden een beetje, werken in de tuin ;)?
Zo ik net even de deur uitgeweest… Even wat inkopen gedaan voor vakantie en weer 3 nagellak… Ik kan er weer tegenaan…
Net mijn dag geruild… dus lekker 4 dagen vrij…
Moet me inhouden om niet een wit velletje te kopen waarmee ik de lucht in kan… haha ![]()
@Cyn
Hahaha … je zit ook wel heeeeeel dicht bij het vuur he!!! Beter maar dagen sparen toch? Voor hetzelfde geld ben je dan langer bij elkaar ![]()
Marion: haha nou.,. het ticket is maar 180euro… morgen weg… dinsdag terug… Kost me geen dagen enzo… ![]()
@Cyn
Dubbel he, van de ene kant … wat is 180 euro. Maar 2 dagen ben je al kwijt met reizen en voor hetzelfde geld mag je ook 3 maanden blijven ![]()
Niemand trouwens die me een paar spijkers kan schenken? Kan ik mijn paarden ook droog zetten … hahaha. Zit me een partij te vervelen, genoeg te doen hoor maar laat ik daar net geen zin in hebben ![]()
Zo goedenmidgag.
Weertje he!!! :zon02:
Enneh…look, who’s first!!! Moi… cheer
Nou, verder niet veul te melden. Ga zo ff de krantjes in de tuin lezen ( kokkie net thuis van de boer en nu ff douchen) en dan ff de schapjes doen.
@Marion: Ik ben happy dat jij ook weer een beetje happy bent hoor! :kus:
Iedereen een fijne dag verder en voor de meiden en mannen die vanavond Turkisch gaan eten… enjoy. :dag:
Helaas… ik ben daar niet aktief. ![]()
Marion : inderdaad in de tuin zitten werken en nu…lekker lang weekend
Cyn : eerlijk gezegd : ik had er gezeten, heel vroeg heen en heeeeel laat terug hihi
Roanna : voelt lekker he, bovenaan. Nu maar hopen dat ik weer niet voorpiep he want bij mij begint het ook te kriebelen lol2lol2
Raak: tsja… die vluchten zijn er niet…
En het risico om de geboorte van mijn eerste nichtje te missen ga ik ook niet nemen…
Marion,zal kijken wat ik kan doen voor je…
Cyn,dat risico zal ik ook niet nemen om de geboorte te missen,alhoewel het niet duur is natuurlijk,ik had voor juni een nog goedkoper ticket
http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon12.gif
.
Dames veel plezier met de mini meeting en eet smakelijk alvast.
Trl: doe je goed!
Ik betaal voor september 183 ofzo… Dus valt wel mee… Misschien komt er in juli of augustus nog wel een last-minute ticket van Neckermann voorbij schuiven ofzo ![]()
@Roanna
On the top of the list cheer
Geen spijker :(, geeft niet hoor, je kan niet overal lid van zijn ![]()
@Raak
Kriebels, we moeten het lijstje dus in de gaten houden ![]()
@TRL
Dikke vette :kus:, ik ben er bijna … nog 1 spijker te gaan. Pffff, verslavend spel ![]()
@Cyn
Jij kan dus helemaal niet weg, je gaat bijna tante worden
@Eters
Smakelijk en veel plezier!
Marion: al zou ik liever wel gaan… maar heb net besloten dat ik het niet doe… Mijn paps zegt dat ik moet gaan… maar toch… vind dat een beetje lullig… En zondag is mijn broer ook jarig… dus nee… doe het maar niet ![]()
Cyn,jij bent ook zo sociaal he(positief hoor) ,toch maar niet gaan omdat je broer zondag jarig is en dat terwijl je paps zegt lekker gaan,maar kan me jouw ook wel voorstellen hoor,want stel dat je nichtje geborenn wordt dan baal je misschien dat je er niet bent…:kus:
Ja… Thanks! :kus: en ach… als ik juni nou niet gepland had… dan had ik het zeker wel gedaan… Maar nu kan ik die 180euro beter bewaren, en wellicht in juni 2 daagjes Istanbul gaan ![]()
Roanna: 31 Mei - 7 Juni Alanya![]()
:NETHERLANLinda: 31 mei -4 juni Port Zelande:NETHERLAN
Miere en Crazy - 8 juni/18 juni Marmaris!!!
Cyn: 11 juni -Soke/Kusadasi
Trl: 13 juni Kusadasi
Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:
MK: 18 juni - 2 juli - Side
Beppie1: 24 juni-1 juli KUSADASI!!!cheer
Bloem29: 31 juli- 2 september: Marokko!!
Hilde: 16 augustus Alanya
Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02:
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 9 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica [**
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
**](http://www.mijnticker.nl/)
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
En de verjaardagen nog …
28/06 Toos
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
01/01 Hilde
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
Zoooo ik weer op t werk
Gisteravond was lekker en gezellig, lekker bijgekletst, bij de Turk gegeten(was errruggg lekker!!!) en nog op een terrasje na gekletst.
Op naar huis, lekker geslapen en nu weer op het werk…
Zij die werken: Succes
Zij die vrij zijn: Fijn weekend!!!
Goedemorgen vanuit een heeeel :zon02: zuiden
Beps : goed thuisgekomen dus lol2lol2 en nu lekker aan het werk
Is hier gisteravond wel heeeeel rustig geweest
Fijne dag allemaal :dag::dag: