@Beps: Toch maar weer eens een droogmolen op je verjaardag vragen, of rubsie natuurlijk. lol2
Spatjes…??? Waar ? :mad: Nou, hier is echt geen wolkje aan de lucht, dus komt allen hier op aan.
@Beps: Toch maar weer eens een droogmolen op je verjaardag vragen, of rubsie natuurlijk. lol2
Spatjes…??? Waar ? :mad: Nou, hier is echt geen wolkje aan de lucht, dus komt allen hier op aan.
Ook een goede morgen vanaf hier ![]()
Nog steeds zonnig en een strak blauwe lucht dus de was kan hier nog naar buiten. Gelukkig maar want er ligt nog wat ![]()
@TRL
JIj nog plannen voor vandaag?
@Raak
Geen ritje voor jullie met open kap
Terrasje ergens misschien? Is ook lekker met dit weer!
@Cyn
Hoe is het met de tante Cyn vandaag? Ga je je kleine nichtje nog ff knuffelen?
@Roanna
Nodigt iedereen uit voor vandaag. Helaas ik ben nog wat druk ![]()
@Beps
Aan het werk en hubs rent op en neer met de was want de droger is kapot
Nu weer een blauwe lucht, maar met wolkjes…
We hebben zo een droogmolen, daaraan hing de was…snel eraf, weer eraan, zonnig…er weer af…haha…lijkt wel een slapstickfilm…jammer dat ik geen musje in de boom was…
hier nu best wel druk…gewoon lekker aan het werk
Iedereen een fijne dag!
@Beps
Ik zou nu wel voor even vlo willen zijn daar in Lstad. Vooral als de mannen met de was aan het rennen gaan
Waarom? Omdat dat dat mij zooooooo vaak gebeurde. Goed weer, ik met de was naar buiten en jawel hoor … hing ie goed en wel buiten … regen. Dan maar de droger in, maar dat gaat niet als ie kapot is he!
mogguh
hier ook stralend schitterend weer… zou eigenlijk iets buiten moeten gaan doen… maar wat?? mmhh…
hier het kraantje in de wc kapot… water lekt zo door de chiffon. morgen maar ff met de woningbouw bellen, mogen ze mooi voor mij opknappen ![]()
gisteren heerlijk gulyas wezen eten bij hongaarse collega met andere collega’s. was echt bere gezellig. lekker rode wijntjes gedronken… doe ik anders nooit, maar moet ik maar eens mee gaan beginnen denk ik zo… was erg smakelijk ![]()
@Marion: Ja ik vind het ook jammer dat ik niet er was om te kijken… maar Rubbie doet veel in huis hoor, gelukkig wel. Ik wil niet van de 31 dagen vd maand(mei) er 26 werken, en dan ook nog alles in huis doen. Dan moet hij wel meehelpen(en dat doet hij VEEL!!!)
@Bloemmie: Jammieee klinkt lekker…
Ik straks naar de fokker, ff camera brengen en dan kroelen met het buikje van de hond…(hihi zo een lekker zwangerbuikje…)
Zo, even weer naar binnen. Had gister van me schoondochter een partij glossy en flairbladen gekregen en heb ze bijna allemaal gelezen. Intussen toch wel een bietje verbrand op de armen. :zon02:
Kokkie weer thuis van de boer en nadat ze vorige week zo weinig asperges hadden, groeit het nu als kool en moeten soms wat langer blijven.
Staat nu lekker voor ons nasi klaar te maken. lol2 Yeh… lekker.
Hoi, Ff een paar daagjes niet langs geweest. Niks bijzonders, hoor. Zit qua askim en z’n problemen niet zo lekker in m’n vel, alleen. Gisteren zelfs een soort van onze eerste ruzie gehad. Maar ga straks maar weer naar hem toe, uitpraten.
Verder?? Uhh, ik heb van de week een nieuwe auto gekocht, wel even een investering, maar ga er uiteindelijk wel goedkoper mee rijden. Ga van een D*oo Lanos naar een Matiz. 6 jaar jonger dan de mijne, en maar ong. 50.000 km op de teller. Heb hem nog niet, moet nog opgepoetst worden, maar wel een leuk karretje.
En vandaag met Crazy naar ZM geweest, even alvast weer de sfeer proeven, om in de stemming te komen voor de vakantie. Heb zo’n superwijde broek gekocht, waarvan het kruis ongeveer op m’n enkels hangt, haha
@ Marion, bijna, bijna…is alles goed gegaan met dat stempel enzo?
@ Beps lekker kroelen, wordt het nou een meisje of een ventje? En Hubs in de weer met de was. Hier trouwens geen spatjes
@ Cyn, nog gefeliciteerd, is alles nu goed met moeder en kind?
@ Bloem vreemd gegaan qua eten en drinken. Ik zit nu aan een lekker turks maaltje, askim gisteren gekookt.
@ Roanna verbrand, was gewaarschuwd, meis, goed smeren! Maar jij hebt ook een hele blanke huid, is het niet?
@ Raak, lekker dagje relaxen vandaag?
**
Nou, tot later, gauw m’n eten opeten, en dan DE broek aan, haha, en dan naar d.H.
[http://www.autotrack.nl/car-img/ot03/s047/ot03_0006658347.jpg](javascript:changeOccfoto(foto_3))
Dit is hem!!
@Miere: Nou, dat is toch een mooi en zeker ook een zuinig karretje. Ik vind 'm mooi hoor. cheer
Jammer van je bericht over jou en askim. Hopenlijk gaat het straks goed komen. Ik zal weer duimen, dan kan jij ook weer beter in het velletje gaan zitten.
Ja, heb best wel een blanke huid, maar ben ook snel rood, wat dan bruin wordt, maar ik mag eigenlijk ( tja, wie wel?) niet zolang in de zon, vanwege toen dat huidkankertje wat weggehaald is. Maargoed… het gaat soms ongemerkt.
Ga zo even een bakkie in de tuin doen, denk ik. Nu kan het nog. Van de week wordt het weer frisser.
Doegggg :dag:
Roanna : nee hehe dat kan nog even niet he, open rijden, maar heb heerlijk in de tuin een boek zitten lezen en nu maar weer eens even de laptop aan. Is nog steeds heerlijk buiten hoor
Beps : lekker gewerkt en rubbie ook laten werken lol2
Bloem : gister aan de rode wijn geweest, kijk maar uit hoor : dat went snel
Miere : eerste ruzie gehad maar wordt weer snel bijgelegd, leuk autotootje hoor, hoop dat je er veel veilige km mee mag maken
Marion : toch beetje kunnen relaxen in je tuintje? nog 1 daagje werken meis en dan is het zover…
Marion: goed! Net weer terug :wub:
Miere: dankje! Alles weer goed hoor ![]()
By the way… als ik op je foto vergroten klik, krijg ik, kan de website niet weergeven, maar ik zie het zo ook wel een beetje en ik weet ook wel hoe hij er in het eggie uitzit. Onze overburen hadden ook zo’n karretje.
@Raak: Dat heb ik dus ook grotendeels zitten doen, alleen dan geen boek, maar bladen. Dat is lang geleden dat ik me zo de hele middag heb bezig gehouden.
@Bloem: Oh ja… wou ik ook nog vragen. Rode wijn… zoete of wrange? Lekker hoor. Neem ik iedere avond voor het slapen gaan!!!
Het wordt inderdaad spannend voor Marion. OVERMORGEN al. :wub: cheer cheer Ik vind het zooooo leuk he!!!
geen idee, hongaars en lekker… erg lekker…
@ miere, owh een nieuw wagentje!! mooi hoor, veel plezier ermee
ik ook heel de dag nog nix gedaan… zalig!
@tante cyn: GEFELICITEERD!!! Leuk hoor!!! En nu kun je haar op en top verwennen want daar zijn tantes ook voor! hahaha
@Mierre: Mooie auto hoor!!! Super!!!
verder een hele fijne week gehad!!! Lekker genoten van de rust zon familie maar vooral mijn nichtje van 1,5!!!
Nu op naar de volgende maar waarschijnlijk komt er wel weer wat tussendoor.
Nu even de rest checken!
Fijne avond verder
O ja linda wat is het geworden?? Las dat vrijdag d day was??
Miere,leuk wagentje hoor,heb je hem vandaag getest naar de zm of heb je hem nog niet?
Cyn,nu heb je 2 liefdes :wub:
Marion,nog even en dan mag jij naar schiphol je mannetje ophalen,hoe is het met de zenuwen?
Trl: :wub: i do… maar 1 blijft mijn favoriet hoor ![]()
Nog even voor het slapen gaan …
@Beps
Gekroeld met de zwangere hond
@Roanna
Een beetje verbrand, uitkijken meis
@Raak
Lekker met een boek in de tuin gezeten. Is soms nog beter dan een terrasje he? Ik ook een poos vanmiddag bij mijn zus.
@Miere
Mot gehad met askim, gaat weer goed komen hoor :kus:
En een mooie nieuw autootje, hopen maar dat je er veel plezier van mag hebben.
Morgen rond 14.00 uur moet ie zijn paspoort (als het goed is met stempel) op gaan halen ![]()
@Cyn
Weer lekker geknuffeld vandaag, wat een scheetje is het he?
@Trl
Gaat goed met de zenuwen, heb er (nog) geen last van. Die zullen wel komen als ik in mijn uppie op weg ben naar Amsterdam. Ben al niet zo’n held op de weg. Maar gaat goed komen, is voor het goede doel he ![]()
En nu met mijn handel het bed in, morgen is het weer vroeg dag … truste!!!
@ TRL, nee, heb hem nog niet, moet nog opgekalefaterd worden, oftewel grote beurt, keuring enzo. Maar ik heb hem van de week wel 1 dag meegehad, omdat die andere een afspraak had bij de garage. Rijdt lekker, hoor!
**
En askim en ik is weer goed, hoor, gelukkig. Het was ook niet echt ruzie, maar hij wilde iets wat ik niet wilde, en hij respecteerde mijn mening niet, en daar werd ik pissig over. En hij vind mijn sjawah (heet zo’n ding zo???) wijde broek dus, helemaal geweldig, haha.
Nou slaap lekker verder allemaal, XX