Turkish Tea Time

@Viva,laat die weegschaal maar even voor wat het is,je moet nog eens af en toe gewoon kunnen eten waar je zin in hebt.
Goed he dus die mini meeting kan wat mi betreft doorgaan.
Heb wel een probleempje willen jij en Roanna me even jullie handy nummer mailen of doorgeven per pb ?
Na onze laatste vakantie heeft mijn handy het begeven kan hem niet meer opzetten en je raad het al veel nummers stonden op de handy en niet op de kaart,echte belg he.

@viva
Leuk weekend gehad en een bakkie bij Roanna, gezellig!
En die weegschaal komt later deze week wel weer.

@cyn
Meubel al binnen, straks is alles gewoon klaar ruim voordat je op vakantie gaat.

@jill
Helaas niets kunnen scoren.

@linda
Naar de hhb geweest, vond jij het ook zo druk? Mijn moeder was ook en die vertelde dat het niet normaal was.

@trl
Sinds tijden weer naar de voetbal geweest.

@roanna
Leuk mensen op visite gehad :slight_smile:

@trl
Oppastante geweest.

@bloem
Wanneer verwacht je uitsluitel van je sollicitaties.

@raak
:dag:

@Jill: Ik vries de stamppot gewoon in diepvrieszakjes in, maar deed de jus in ijsblokjeszakjes…
MD is hier echt VEEL duurder dan 45 euro hahahahahahaha… zeg maar 3 keer zo duur minimaal… Dus… en ik koop voor mijn maat saphhjes tussen de 20 en 35/50 euro(kon bij de makro toen kopen voor 20 euro…) ja… dan is de prijs erg prettig(geloof het meteen als MD gewoon beter is…)

@Viva: de boog kan niet elke dag gespannen zijn tenslotte!!! EN… straks mag je ook weer gewoon eten tenslotte, dan… dan moet je ook afwegen wat je eet…

@Bloemmie: HIHI… lekker ontspannen dus… dikke knuff daar… morgen je pingen geloof ik hahahaha…

Viva : fijn meid dat jullie zo genoten hebben en die weegschaal komt wel goed hoor, je kunt dat !!
Jill : helaas niets kunnen scoren, ik ben ook grote MD fan, heb die andere er wel bij gekocht bij de m.cro maar merk dat ik toch altijd de MD’s pak
Roanna : jij ook weer genoten van de visite en nu op naar een spannend weekje voor je, ook jij kan dit !!
Bloem : leuk is tie he, ben er met mijn kleindochter heen geweest. De kleinzoons gaan dan alle 3 met J. naar een “stoere” film
Beps : weer klaar met werken en nu lekker ontspannen en vroeg naar bed
MK : hoe is je weekend geweest? was wel koud he maar toch lekker om naar buiten te gaan,
Wij zijn ook weggeweest en heerlijk als afsluiting bij mijn favo Turk wezen eten enne Dames : ik geloofde het gewoon niet maar vanmorgen stond ik op en liep gewoon !!! Ben pas 4 x naar de fysio geweest, hoop zo erg dat dit blijvend is.
Liep bij het restaurant ook zo de trap op J wist niet wat ie zag

@Raak dat is nog eens goed nieuws,een goede fysiotherapeut kan wonderen doen maar hou er toch maar rekening mee dat je ook weleens een mindere dag jan hebben.
Het is wel belangrijk dat als je je goed voelt je je niet teveel belast.
Doseren snappie,mmmm hoor wie het zegt ik kan dat ook moeilijk maar probeer het wel.

@Beps hahahaha en ik me al afvragen hoe je die puree in die ijsblokzakjes deed.

@Raak: Oh meid, wat fantastisch. Hopenlijk is het blijvend met de hulp van de fysio en kan je de operatie hierdoor nog een tijdje uitstellen en wie weet wel helemaal overbodig. :cheer:

@MK: Leuke update weer. :thumbsup:

@Viva: Nou, je mocht er weer wezen vandaag hoor. Je zag er weer goed uit en zo nu en dan ff smokkelen, moet kunnen.

@Jill: Weet je, ik had tot voor een tijdje terug altijd BH’s van de zwarte markt en die kosten me dan 3 voor €5 en daar deed ik dan weer een jaartje of 1 a 2 mee. En best mooie hoor en voor dat geld kan je nog eens wat anders aan he. lol2 Maargoed, ik begrijp ook wel, als je een beetje moeilijke maat hebt, dat het dan niet lukt met die cheape flodders ( na tig x wassen ), maar ik was er altijd blij mee.

En ik zeg ook heel eerlijk… zo’n MD is aan mij niet besteed. Ik zie, sorry dat ik het zeg, het geld ( veuls te duur ) er niet vanaf. Ik heb bij de V en Doos wel leukere gezien voor veel minder geld. Maargoed, geld moet rollen he dames!!

@Beps: Hoeveel had jij er ook alweer? lol2

@Bloem: Toch ook nog wel van het schaatsen genoten neem ik aan?

@Roanna: iets van 20 ofzo haha. Ze gaan heus korter mee dan een MD. Maar ik vind t prima

@Raak: dat is goed nieuws zeg!!! Als 't zo doorzet dan houd je die jaren wel vol dus

Ik al 2 uur geen internet. Wat een ramp zeg.
En nu naar bed dus tot morgen

zo… filmnight voorbij, verschrikkelijke ikke dus, wat een giga leuke film, dubbel gelegen, daarna the social network (de facebook film) en toen nog eat, pray, love gezien, boek was beter maar ja, dat wist ik wel… nu moe, dus ff farmen en dan bedje toe

@ mk geen idee, afwachten tot ik een ons weeg
@ beps dinsdagochtend mag ook :wink: ben nog een groot deel van de dag in t land

truste

:GERMANY:**Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland:GERMANY:

:kenya:Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia :kenya:**

Trl:17 maart t/m 20 maart Izmir
Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Trl: 25 mei t/m 5 juni Kusadasi
Jac: 27 mei tm 4 juni Duitsland Katzenfurt
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 15 oktober Arnhem

En de verjaardagen nog …

23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion

Goeiemorgen!

Bloem: dat zijn aardig wat films op 1 avond! Lekker hoor!

Jill: ik heb inderdaad ook de Sapphies en zitten echt prima bij mij! Heb de black-line… :slight_smile:

Ohhh meiden… heb gisteren vakantieplannen met mams gemaakt… Gaan waarschijnlijk in sept. naar Mexico voor een weekje… Hoeven we alleen een vlucht te boeken, hotel heb ik dan gratis via mijn werk… Vervelend :smiley:

Nou ik ga zo ff naar mijn huis, weer wat inruimen! :slight_smile:

Bloem,leuk zo’n filmnight.

Roanna,een kleine minimeeting gehad.Ben je al helemaal klaar voor morgen?

Cyn,zooooo dat is vervelend zeg een weekje naar Mexico? Geen Turkije dan dit jaar?

Viva,hoop dat de dag meevalt vandaag,aangezien je geen zin heb.

Jill,hoe oud zijn je kids dan,dat het anders alleen maar frieten worden?

Zo ik wakker, gedouched, en nu even lekker relaxen…
Meld me wel

Goedemorgen, heb voor mijn doen heerlijk en ook nog eens lang geslapen
Snap er nix van, kan mijn been ook gewoon ineens helemaal strekken en loop nog steeds voor mijn doen dan he goed, dus ikke helemaal :cheer::cheer::cheer::cheer:
Cyn : zoooo dat is lekker zeg
Roanna : vandaag lekker relaxed daagje ?
Viva : sterkte meis met het werken
Bloem : dat was met recht een filmavond dan he
Beps : met 20 kun je een tijdje vooruit toch hihi
Trl : gisteren beetje kunnen genieten van de, nipte, overwinning ?
Jill : al kookvoorbereidingen aan het treffen voor de vakantie

Goedemorgen iedereen!!!

@TRL de kids zijn al 21 en 24 maar vooral de oudste werkt heel veel uren en 7 op 7 hij heeft eigen zaak.Dus je snap het al die maakt geen tijd om te koken.
De jongste is altijd de hort op als hij niet werkt dus dan weet je het wel he.

@Raak ,heerlijk he eens lekker uitslapen:slapen:

@Beps je ruikt weer lekker fris!

@Cyn,sooo dat zijn nog eens plannen,heerlijk toch .

Nou ben een beetje opgedroogd, koffie op, wat gegeten…

Nu eens kijken wat ik ga eten vandaag…wil de ‘riem’ weer aantrekken

nou hier ook weer wakker, kan ook niet anders met een schoonmaker die meer herrie maakt dan schoon en ze zijn weer bezig op het dak… zucht… al sinds november en dacht dat ze klaar waren, want vorige week niet gezien

@raak super zeg!! wat een beetje fysio al niet kan doen
@ cyn dat zijn nog eens plannen… maareuhmm… wat trl ook al zei? geen turkije?

Goedemorgen all.

@TRL: Ja hoor. Ben er helemaal klaar voor. Alles al in het tasje gedaan, dan alleen morgenochtend nog even de opmaak spulletjes en dan kunnen we. Net nog even de papieren die ik nodig heb bij elkaar gedaan in mijn handtas.

@Raak: Zeker vandaag nog even relaxen hoor. Ga vanmiddag nog wel even wat schapjes doen en nog een wasje wegdraaien en dan is het wel goed. De rest doet kokkie van de week wel.
Fijn zeg, dat je benen en met name je knieeen het weer zo goed doen. Ik gun het je zo, want het viel niet altijd mee he!!

@Beps: Ook weer wakker en ik neem aan dat het internet weer werkt?

@Jill: Druk doende voor de verzorging van de kids. Tja he Jill… al zijn ze dan al zo groot, de zorgen gaan toch nog niet helemaal weg en je wilt ze dan toch ook wel een bietje verzorgd achter laten. Maar dat gaat vast wel lukken daar!

@Cynthia: Zo hee… dat zijn nog eens leuke dingen voor de mensen en gelijk heb. Als je die kans krijgt… pakken.

@Bloem: Ook al een beetje voorbereid voor het een en ander? :vak02:

Arme Viva… druk aan het werk en nog geen eens even tijd om hier te komen. :wink:

Voor iedereen verder nog een fijne dag.

Roanna : ja ik hoop echt dat het zo heel geleidelijk de goede kant op zal gaan.
Ziet er iig veelbelovend uit. Jij de laatste schapjes doen en dan neemt kokkie alles over voor je en word je lekker verwend

@ roanna jup ik ook al een tasje gepakt met het een en ander… moet alleen even overwassen want mn bodywarmer (zwart) zit onder de witte vlekken… mmhh :tssk: denk dat misschien de wasverzachter niet helemaal goed is gegaan… baal baal

jij er ook klaar voor, ik ga heel hard voor je duimen dat alles gewoon makkelijk verloopt