Turkije… Ja natuurlijk wel! Maar dat kunnen we altijd inplannen, ticketje en gewoon bij familie in huis! ![]()
@Roanna,om hoe laat moet binnen gaan?
Bloem,druk met wassen.
Raak,hopen dat het zo blijft,slaat de therapie in elk geval aan.
Cyn,heb je zoveel vrije dagen dan?
Bloem : dat is wel jammer he van die vlekken want me deze kou zijn die toch wel lekker warm ![]()
Jill : ik geef maar alvast antwoord : morgen om 13.00 uur
Trl : ja zeker weten
TRL: ehm… 5 weken per jaar… 2 weken Kenia… Hou ik er 3 over… 1 week mexico… En dan blijven er 2 weken over ![]()
genoeg vakantie he? een van die banen heeft ook standaard 25 vakantie dagen (5 weken) maar ook 18.5 adv dag, das toch lekker voor examens, lang weekendje hier of daar… zou wel fijn zijn… hihi
maar goed, nog maar een paar thermo sokken aangeschaft, als je eenmaal koude voeten hebt ben je gezien…
@Cyn: en dan van die weken met 6 dgn werken zodat je vrije dagen spaart??
Hier de schapjes in huis… Zo met de meisjes het bos in… koud maar daar gaan we ons op kleden
@Jill: Ik moet me morgen inderdaad om 13.00 uur melden en dan woensdagochtend als 1e aan de beurt en dan 4 uren plat met een zandzakje op de wond en daarna weer mobiel. Nog een nachtje blijven voor de nacontroles en als alles dan goed verloopt, mag ik in de loop van donderdag na weer controles en foto’s maken, naar huis. Wel een paar dagen met de linkerarm in een mitella, omdat ik de eerste paar dagen mijn arm niet boven mijn hoofd mag doen. Dat wordt dan wat!! Pffff.
@Bloem: Mooi zo. Dus we kunnen gaan morgen. lol2
@Raak: Nou, heerlijk hoor. Het was zeker bijna al niet meer voor te stellen zonder al te veel pijn.
@Beps: Lekker genieten. In het zonnetje wil het nog wel , maar erbuiten… brrrrrrrrrr.
@TRL: Heel erg bedankt voor je mooie kaart en vooral dat MOOIE voetbalkaartje met dat beroemde voetballertje erop. Die had ik nog niet en is vast uniek. Bedankt ervoor hoor. :kus:
Zo, nu gaan wij even de schapjes doen. Moet ook naar de apotheek en kan pas na 3 uur, dus gaan nu weg.
Laterssssssss :dag:
Normaal wel, maar ik ga geen 6dagen werken… We hebben nu een stagiaire die het opvangt! ![]()
Zo weer thuis. Lekker gewandeld en nu een bakkie thee en ffies nietsen
Zal wel rustig worden met Ons Roanaatje er een paar daagjes niet, en daarna maar met 1arm…
Oh, maar ben al aan het oefenen met 1 hand hoor. lol2 Een kennis van mij, had in November j.l dezelfde ingreep gehad en werd op dinsdagmiddag geholpen en woendag tegen de avond zat ze alweer thuis op FB. Hihihi. Heeft maar 24 uur doorgebracht in het ZH.
denk ook dat ons roannaatje zich misschien dusdanig gaat vervelen dat ze al snel met de klepdoos online komt ![]()
@Roanna haar eerste woorden na de ingreep "geef me die klepdoos even"hahahaha grapje! MAar je bent er snel weer bij daar ben ik niet bang voor! ![]()
Roanna: als je maar wel je rust ook pakt! Gezondheid gaat voor he! :kus:
Ik net thuis… druk op het werk vandaag zeg!
@Roanna,je kan natuurlijk ook je hubs voor jou laten typen he maar als je dat doet laar het ons even weten dan zorgen we dat we het netjes houden he!
@roanna: das een goeie tip van jill, jij zegt en kokkie typt
lol2 lol2 Dat geloven jullie toch zelf niet he!!! Hij kan geen eens typen. Ja, net z’n eigen youtubefilmpjes op z’n klepdoos…
Oh nee hoor dames… ik doe het zeker wel rustig aan nadien hoor, maar zelf typen moet toch wel lukken. Ligt er ook aan hoe ik me voel nadien. Misschien ben ik danwel heel erg moe. Ik heb geen idee eigenlijk. We zien het wel en jullie zien het ook vanzelf wel weer. Ik neem wel mijn foontje mee, kan ik ieder geval smsen. lol2
@Roanna als ik je soms niet meer zou spreken dan wil ik je alvast heel veel sterkte wensen meis,komt allemaal wel goed hoor maar inderdaad wel goed je rust nemen he.
Laat je maar eens goed in de watten leggen he.
Dikke knuffel en tot van de week meid!!!
@Jill: Dankjewel alvast. Komt denk ik wel goed he!!!
Tot ziens hoor. :kus:
Ohhh :wub: mijn schoonzus is zwanger… (de vrouw van M. zijn broer dan he
) Echt zo’n leuk! Van een jongen!
Dat wordt weer shoppen!