Turkish Tea Time

Ik ben gezond weer op, heerlijk geslapen(lag gewoon 21.30 al in mn bedje…en gewoon geslapen heerlijk!!!)
Nu naar het werk, en dan…dan zie ik wel weer…

:GERMANY:**Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland:GERMANY:

:kenya:Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia :kenya:**

Trl:17 maart t/m 20 maart Izmir
Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Trl: 25 mei t/m 5 juni Kusadasi
Jac: 27 mei tm 4 juni Duitsland Katzenfurt
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 15 oktober Arnhem

En de verjaardagen nog …

23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion

Beps : al vroeg begonnen met werken zeg !
Voor iedereen een fijne zondag

Beps,werk ze.

Roanna,misschien wel hoog bezoek vandaag.

Ik vandaag weer een keer naar me cluppie al zo lang geleden dat ik er geweest ben,geloof oktober…Shame shame…

Trl : heel veel plezier vandaag bij je cluppie

Goedemiddag iedereen!!!:dag:

@Beppie wat ben jij vroeg op zondag pfffff toen lag ik net in mijn bed.

@Trl,gezellig naar het clubje have fun!

@Raak :dag:

Iedereen een ontspannende zondag gewenst.
Ik straks naar outlet waar ze marl dek lingerie verkopen.met mijn volume gewoon heerlijk om te dragen

Goedenmiddag all. :dag:

Ik meld me ook even. Hoog bezoek ook nog niet gearriveerd, maar het was ook misschien he. Maar ik ben thuis en d’r eventueel klaar voor hoor! :cheer:

@TRL: Geniet bij je cluppie en hopenlijk winnen ze.

@Raak: Jullie ook een fijne dag gewenst. :dag:

@Beps: Werkse. :dag:

@Jiil: Oh, leuk zeg. Wij, de meiden van TTT zijn de laatste tijd overgegaan op de nep M. Dekker, namelijk de Shappies, die ook heerlijk zitten en zeker ook in jou maat te koop en en aanzienlijk cheaper zijn. Maargoed, soms heb je al eens iets van een bepaald merk gekocht en als dat goed zit en goed bevalt…ga je niet zo snel over op een ander merk. Maar… ik en de meeste meiden hier, kunnen je Shappies ook aanbevelen.

Iedereen verder een fijne dag en vast tot laters wel weer.:dag:

hallo ik ook weer op TTT.
Nichtje weer terug naar huis. Leuke dingen gedaan.
@roanna: krijgt misschien hoog bezoek
@ Jill: lag nog in bed toen beps reageerde en gaat naar de outlet toe
@trl: veel plezier vandaag!

mogguh

ik meld me ook weer even, totaal futloos dus nix te vertellen… nog ff wakker worden

@Roanna als het hoog bezoek nog komt vergeet vooral niet de groetjes te doen he!!
Die verkoop is een paar keer per jaar maar de laatste keer hadden ze geen MD maar wel iets wat er sterk op leek.
Heb even gekeken Sapph maar persoonlijk vind ik die pasvorm veel minder en die irriteren me na een paar uur.
Maar ja ligt natuurlijk ook aan mijn bouw he,niet simpel om het allemaal op zijn plaats te houden.

@Bloem het is zondag dus gewoon lekker relaxen je hebt ook al wat op en af gerend de laatste weken.
Het wordt tijd dat je op vakantie kan!:vak01:

ja nou… die vakantie komt sneller dan je denkt… ben nu de laatste was aan het draaien en heb deels al een beetje gepakt… al die winterkleding neemt verrektes veel plek in, is gelukkig niet zwaar, maar goed

zometeen komt (ex)roomie en gaan we lekker films kijken, heb ik wel zin an! het is alleen ff puzzelen of we alle films van de verschillende videotheken kunnen krijgen

@Jill: Ik heb toch ook een ‘stevig’ figuur, maatje 85F, maar ehhhhh… prima hoor met de Saphhjes… Weet dat Cyn, toch ook een volslanke er ook volop in past…
Nee geen MD’s natuurlijk, maar voor die prijs heb ik 5 van deze… nou moet zeggen: past prima haha…

Weer thuis. Beginnen altijd in het weekend om 8 uur… was een rommelige dag, maar veel gedaan. Nu lekker eten en ontspannen… zometeen: IK BEN SAUNDERS… haha

@beps: veel plezier met Ik ben saunders…
@bloem: lekker aan het film kijken
Ik lekker gerelaxed! in slaap gevallen vanmiddag en nu even op het net enne lekker een broodje kroket eten hmmmmmm

Op het net, met een broodje kroket. lol2 Klinkt dat leuk! Eetse.

Zo, het bezoek is alweer ik denk zo’n uurtje geleden weggegaan en zullen als alles mee zit/zat, al wel bijna thuis zijn. Was weer ff gezellig. Toch Viva? :dag:

Iedereen verder de dag al dan niet aan het werk, goed doorgekomen?

@Beps: Helemaal mee eens wat betreft de shappies. Maarja, als je er ooit aleens 1 had gekocht en het zit dan toch niet fijn, koop je ze ook niet zo snel meer. Ik heb er nu 4 ( ja ik weet het, jij 14 of zoiets lol2) maar vind de een ook prettiger zitten dan de ander, maar draag ze wel alle 4 verder met plezier.

Iedereen een luie zondag zo te lezen.

@Beppie,bij de outlet is er bijna geen prijsverschil tussen MD en S.
Ben net terug maar geen MD kunnen scoren er waren er bijna geen.
Er waren die had ik al 3 jaar geleden al dus heel oud en wil wel wat anders.
Bij de outlet betaal ik voor MD bh en slip Tussen 45 en 55 euro
voor S enkel BH kost een 35 to 40 euro dus in verhouding is MD niet zo duur.

@Jill: Dus niks gescoord?

Ik heb trouwens niet zulke dure shappies Jill. Ik heb ze van de opruiming en de duurste van mij was €27,95, maar heb dan ook niet zo’n moeilijke maat, zeg maar!

@Roanna ik heb eentje maar van ander merk chan…el.e geloof ik 35 euro maar zit niet zo mooi nou ik heb 100 F dus die laat je niet zomaar hangen he dus heb ik die maar genomen.

@Beppie ik heb een tijdje geleden hier ergens op TTT gelezen dat jij (denk ik toch) stampot maakte en in de vriezer deed ik geloof in ijsblokzakjes.
Ik heb een vraagje doe je er iets speciaals mee om ze in te vriezen en wordt het dan niet te droog.
Ik wou het een en ander klaarmaken voor de kids,ik ben bang dat het anders vaak frieten worden.
Misschien iemand anders nog tips? Spaghettisaus maak ik wel atijd al maar wil graag ook eens iets anders proberen.

hihih we hebben verschrikkelijke ikke/ depictable me gekeken, lag helemaal dubbel… :biggrin:

Zo weer terug van een heerlijk weekend, lekker feest gehad, lekker gegeten (ik durf ff niet op de schaal) ff 2 dagen weer shaken en dan ga ik er wel op staan.
En als afsluiting weer ff gezellie bij Roanna en kokkie een bakkie gedaan.
Ben wel een beetje brak, heb maar 3 uur geslapen vannacht dus vroeg naar bed.
Jill lekker geboekt, en weer een meeting in Oba, i love it.
Cynnie dr meubels zijn er
Beps weer lekker in haar velletje met lieve pups.
Bloem ingepakt
Linda naar de hhb geweest.
Ik ik nu op de bank…morgen weer werken.
Heb er 0,0 zin in.