Turkish Tea Time

Ook ik druk aan het werk, gister giga geknuffeld met de pups… zal even 2 foto’s plaatsen haha

http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/180612_1799814126212_1565568794_1851115_6277362_n.jpg

http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/184315_1799814406219_1565568794_1851117_5581900_n.jpg

Rubbie boven met het dametje, ik met de heren… Vandaag gaan er 2 weg, het dametje en de linker man(mijn favo!!!)

Nu op het werk, morgen ook, maar het gaat hier met mij echt heel goed. Het geeft allemaal veel lucht, en nog 11 weken en IK GA!!!

Goedemorgen piepels.

@Beps: Wat een leuke fot’o’s weer. Echt cute!! Nu weer aan het werk en gelukkig dat alle lucht er nu uit is. Dat lucht op en nog maar 11 weken!!! lol2 :cheer: Dat schiet op!!! Werkse nog even hoor. Ik heb me aangemeld bij je bakkie voor dat nieuwe vissie hoor!

@Raak: Al weer vroeg uit de veren en ook al aan de bakkies geweest en bij jou ook even mijn stempel gedrukt voor het nieuwe visje.

Waar heb ik over??? Over HA op FB, maar dat even terzijde.

@Cynthia: Ook werkse. :dag:

@Jill. Als je al een zekere datum hebt, wil ik je ook wel even in het lijstje plaatsen of doe je dat zelf even, of toch liever niet? Zou wel leuk zijn als jullie er dan ook zijn. Gezelli!! :cheer:

Ik ga nog even hier thuis wat doen en dan zien we wel verder. Geen grootse plannen vandaag.

Iedereen een fijne dag. :kus:

:dag:Goedemorgen iedereen!!!

Cyn,werk ze jij bent nu ook aan het aftellen he!!!

Beppie ooooo wat een schatjes!!!ik bedoel de hondjes he.

Zo net even geboekt voor mei dus die mini meeting kan doorgaan,toppie he

:cheer: :cheer: :cheer:

Ik ga nu ff showeren. Laterssssssssssss :dag:

Ja lieffies he!!!

Hier is het niet echt druk(meer) maar… pffff het is rommelig…
Nu… niets…

Wat een schatjes!!

Ohhh ik wil ook een hond! :wub:

Net een huistelefoon gekocht :smiley: Heb mijn nummer vandaag ontvangen… Dus moest nu ook maar eens een telefoon kopen :wink:

Roanna : ja as usual, errug vroeg ook in het weekendlol2 Zag dat je al langsgeweest was :cheer::cheer:
Beps : wat een lieve koppies he. Jij nu lekker rustig op het werk, blij weer eens positievere berichten te horen
Jill : heerlijk ook je 2e reisje geboekt nu en een minimeeting in het vooruitzicht
Cyn : aan het werk vandaag, gaan de dagen lekker snel en is het 7 maart voordat je er erg in hebt
En nu ga ik ook badderen want dat heb ik dus nog steeds niet gedaan, zit hele tijd te koffiekletsen, ook heel gezellig :biggrin:

@Raak: Ik zit er eigenlijk beter door in mn velletje. Heb het gevoel gewoon mezelf te kunnen zijn nu. En ohhh ik heb er echt wel zin in dus…

mogguh
:dag: zwaai ff

Bloem : :dag:

Jippie! Net een brief dat de meubels al binnen zijn! Maandag bellen voor de levering! :wub:

@Bloem: :dag:

@Raak: :dag:

@Beps: :dag:

@Cynthia: :dag:

@Jill: :dag:

Alle anderen: :dag:

:cheer: :cheer: :cheer: :cheer:

:dag: vanuit mn huisje!!!

wat zwaaierig hier!! hahahaha LOL
Nou ik geen nieuws. Ik ga zo oppassen op min nichtje! Lekker ding hahaha
fijne avond en tot morgen

Linda:dag:

Meiden ik ben helemaal :slight_smile: dat het eindelijk allemaal gelukt is met de>>> dus binnekort lekker in het:zon02: en met een beetje geluk:vak02:

en dan in juni kan ik Viva en Roanna eindelijk weer :kus: dus dat is helemaal:thumbsup::thumbsup: .

zo ben weer thuis na een gezellige dag met mams op de HHB, net effe nog wat gegeten bij het restaurant van Roanna

Cyn : meubels binnen en dan ben jij er helemaal klaar voor
Jac : gaat vanavond oppassen op dr lieve nichtje
Linda ; heeft een gezellig daagje op de HHB gehad
Jill : is helemaal happy, alles is naar wens geboekt en de minimeeting kan doorgaan
Beps : is ook weer lekker thuis
Roanna : heeft nu lamme handjes van het zwaaien
Voor iedereen een fijne avond :kus:

Slaap lekker iedereen en morgen gezond weer op!!!
:slapen::slapen::slapen::slapen::slapen::slapen::slapen::slapen::slapen::slapen::slapen: