Turkish Tea Time

@Raak dat is een super leuk programma,jammer kan dat hier in Belgie niet kijken zal moeten wachten op een herhaling op Vitaya dat is een belg zender die dat ook soms uitzend.
Heb wel al op de site gekeken raak ziet er prachtig uit kan me voorstellen dat je daar ook graag bent.

Zo meiden ik ben weer thuis, alles goed gegaan uiteindelijk.
Nu een hoofdstuk afsluiten en verder…

Tot morgen, ik ga in bed liggen :slight_smile:

Ha meissies,
Ik wel meegelezen, hoor.
@ Cyn bijna klaar in huissie, ik ben ook benieuwd, wanneer komt de rest van je meubeltjes?
@ Beps strubbelingen met ex-vriendin, laat je niet gekmaken!
@ Jill, gezellig dat je er weer bent
@ Viva shoppen zonder geld uit geven, maar wel een gezellige dag gehad
@ Raak eindelijk een datum voor de uitzending, leuk!
@ Bloem, k heb blauwe duimen van het duimen, maar komt nu vast goed met die baan!
@ Roanna, uhh???weet niet meer, gewinkeld en bakkie gedaan geloof ik? En een datum voor opname, spannend, maar komt goed!
@ TRL lekker met C op de fiets
@ Linda nog steeds niet pijnvrij, wat een gedoe, zeg
@ Jac even niet gespot, druk met werk zeker

Nou, zo’n beetje iedereen gehad, hoop ik.
Askim moet dinsdag weer naar ZH, voor onderzoeken, spannende dag, en ik kan helaas niet mee. Ik hoop zo verschrikkelijk erg dat hij beter wordt, ik heb hem nodig!! Benim Askim:wub:
Verder werk ik veel, vooral deze week, 7 dagen achter elkaar, maar volgende week 2 dagen vrij, lekker.
En dan week 10 een hele week vrij, zomaar, niks doen, bijslapen. En carnaval vieren, als ik er zin in heb. Maar dat komt vanzelf wel hier in dit dorp! En misschien 1 of 2 dagen naar Friesland, naar zoon en schoondochter, en kleinzoon in wording. Ze hebben verleden week de sleutel van hun nieuwe huis gehad, maar ja, je gaat er niet zomaar “even” naar toe om te kijken. Helaas geen geld om naar Turkije te gaan, maar komt vast nog wel goed, dit jaar.
XXX voor jullie allemaal.

@Miere,ik hoop echt dat je Askim dinsdag goed nieuws krijgt na die onderzoeken.Het is toch elke keer weer spannend he als hij voor onderzoeken moet gaan kan me voorstellen dat je dan het liefst bij hem zou zijn.
Voor jullie beide heel veel sterkte meis!!!

:GERMANY:**Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland:GERMANY:

:kenya:Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia :kenya:**

Trl:17 maart t/m 20 maart Izmir
Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Trl: 25 mei t/m 5 juni Kusadasi
Jac: 27 mei tm 4 juni Duitsland Katzenfurt
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 15 oktober Arnhem

En de verjaardagen nog …

23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion

Miere : heel veel sterkte en duim uiteraard voor goed nieuws as dinsdag
Beps : gelukkig achteraf nog meegevallen he
Jill : kun jij Ned 1 niet ontvangen ? Vitaya gaat het ook uitzenden hoor maar daar weet ik de datum nog niet van. Anders gewoon na 9 april op je lappie op uitzending gemist kijken he hahaha. Zal eerst doorgeven of dat de moeite waard is. Ja he ziet er goed uit de site. Kan er “helaas” ff niet heen want ze zitten overvol lol2lol2lol2lol2

Beps,fijn dat het meegevallen is,nu weer lekker gaan aftellen.

Raak,overvol en geen tijd om naar dochter te gaan.

Miere,Sterkte met je askim.

Bloem,succes weer vandaag,wie weet kan je straks gewoon kiezen…

Viva,naar Utrecht geweest en geen geld uitgegeven,goed hoor.

Goedemorgen all.:dag:

@Beps: Mooi zo, hopenlijk kan dit deel dan dicht, als alles nu uitgesproken is. Weet je het gelijk voor een volgende keer, als dat er ooit weer van komt en wat je aan zo’n iemand hebt.

@Miere: Gelukkig nog wel veel plannen, alleen even dit jaar niet naar Turkije. Tja… de boog kan ook niet altijd gespannen staan he. Geeft niets hoor omdat hier te zeggen. Wij moeten het ook met wat minder doen, nu kokkie alleen z’n AOW en een klein pensioentje heeft. Maar we klagen niet zolang we in ieder geval nog 1 x per jaar kunnen gaan en misschien komt dat ook nog wel voor jou. Ik hoop het
Hopenlijk wat goede berichten volgende week voor je askim. :kus: Sterkte.

@Raak: Ja, ik had je al even beantwoord op FB, maar ik ga ik voor zitten hoor!:cheer:

@Viva: Knap hoor! Gaan shoppen zonder wat te kopen. Kan ik trouwens iik goed hoor. Alleen meegaan voor de gezelligheid en loop je dan tegen iets aan… tja… kan het altijd nog. lol2

@Jill: Nog op zoek naar leuke , makkelijk schoenen? Jij een heerlijke metamorfose ondergaan. Tja… een beetje verandering en vooral je haar dan weer laten kortwieken, kan je jaren jonger maken en voelen. Heerlijk he!!! Het is lente, als zijn de temperaturen er vandaag nog niet naar, maar hebben toch al wel mooie gehad.

@TRL: Ik heb er weer 2 hoor. Zal als ik aan denk… even de postduif weer aan het werk zetten.

@Bloem: Heel veel succes ook vandaag weer. Toi, toi, toi.

@Jac: Jou nog wel even zien :ninja: hier, maar druk zeker?

@Cynthia: Hebbes. :dag:

Had van de week trouwens ook nog een heel fijn gesprek gehad met een de members hier via de telefoon. Ook weer even heerlijk mee bijgekletst.

Ik ga zo even mijn haar in de verf zetten en dan tussendoor even proberen de rituus te doen en anders moet dat morgen maar.

Iedereen een fijne dag verder. :dag:

Roanna,lief hoor dat je er weer 2 hebt,maar ik hoef er nog maar 2 nr 83 en 233,dus misschien kan je eerst zelf even kijken,en kan je met die anderen weer iemand anders blij maken…In elk geval zijn we je dankbaar …

TRL: ik heb thuis ook plaatjes liggen… dus zal even kijken of die nummers er tussen zitten!

@Raak o ja nederland 1 is geen probleem ik ging er vanuit dat het op de commerciele zender was.Dus kan het ook zien toppie.

@Ronna ook een ander kleurtje?

@Bloem,Succes he laat ze maar eens een poepie ruiken he!

Trl : ik heb wel tijd hoor, maar zij zit helemaal vol, heb geen plekkie meer om te slapen daar lol2lol2lol2lol2
Roanna : zijn je haartjes weer mooi, 10 jaar jonger nu zeker he
Jill : ja ik dacht het al want ik heb ook jaren in Belgie gewoond he
Bloem : en? hoe was deze solli ?
Trl : zal ook eens deze nrs. controleren voor je
Cyn : alles mooi geworden ?
Ik weer terug van fysio, heb een flnk aantal km, voor mijn doen dan he, gefietst

Môge!!!
Ik heb al een dagtaak erop zitten. Rubbie thuis uit de nacht, even bijpraten en op naar centrum saampjes… Nieuwe pasfoto’s gemaakt, door naar stadswinkel: Rijbewijs voor Rubbie en paspoorten voor beide…
Boodschapjes in huis, en alles weer op de rit…
Gevoel is nog een beetje uit balance, maar… het gaat de juiste en goede kant op!
Niets meer gehoord, dus… geloof dat een hoofdstuk op een nette en correcte manier is afgesloten wat mijn kant betreft…

@Bloemmie: Hoe is het gegaan?? Vervolgafspraken??
EN op naar weer een weekend…(als het op werken gaat lijken, dan is het eindelijk weekend morgen lol2!!!)

@Roanna: Alles weer in de plooi en kleur, lig je er netjes bij volgende week ;)!!! Ik ben vrijdags vrij, dus… als het goed met je gaat kom ik dan even langs…

@Jill, zo lekker dat je weer even lekker meekletst… ik mis je wel als je er niet bent…(maar ben gewoon een muts, dat ik niet even mail hoe het gaat haha)

ehhhh ja… geen idee meer lol2, vandaag vrij, straks met de pupsels kroelen,…

hoi hallo, ik ben ook weer terug
t was vanochtend zo vroeg, geen tijd…
maar goed, de week zit erop en snak idd naar weekend… uitslapen!!
ga zo nog even naar mn nestje want het schaatscircus zit aan de andere kant van de oceaan dus wordt een latertje vanavond…

mbt de baan, ik ga zo bellen dat ik dit sowieso niet wil. geen leuke functie, nix voor mij en denk dat zij dat ook wel denken… dus de top 3 is gemaakt… nu afwachten hoe en wat verder… wel spannend aan de ene kant aan de andere kant heb ik er het volste vertrouwen in, dus gewoon afwachten

sorry ben ff niet zo sociaal want duik mn nestje ff in en heb alles gelezen maar er is nix blijven hangen… :blush:

@Raak wat leuk wist ik niet dat jij ook aan deze kant van de grens hebt gewoond.
Maakt verder niks uit want wie weet horen we binnenkort bij nederland want zoals het er hier aan toe gaat mmmmm zo een klein landje en zoveel miseri.
Ik voel me gewoon belachelijk als je in het buitenland moet uitleggen waarom we nog steeds geen regering hebben en waarom zo een klein landje met 3 landstalen zit.lol2

@Beppie is normaal he dat je nog met een rotgevoel zit maar je hoeft jezelf niks te verwijten.
Als je als vriendin nog niet eens je eerlijke mening mag geven dan weet je genoeg he.
Gewoon achter je laten je hebt het zo netjes opgelost.

@Bloem slaap ze he !!!

@Beppie no worries hoor ik ben ook eigenlijk niet zo iemand die veel mailt.
Probleem is dat elke keer ik weer hier binnenwip ik binnen de kortste keren weer verslaafd ben en de rem maar moeilijk kan opzetten.

Ach deze verslaving is ‘onschuldig’ maar tijdrovend lol2!!!

@Beppie dat is waar heb er andere die minder gezond zijn hahaha

@mierre: :kus:
@jill: nieuwe look en voelt zich beter! Lekker he! Voor jouw ook een dikke kus!
@beps: hoe gaat het slapen???:slapen::slapen::slapen:. fijn dat de lucht een beetje geklaard is en dat de manager dit in banen wilden leiden!
@cyn: druk met het huisje
@raak: ik ga kijken 9 april! Leuk leuk!!!
Verder iedereen een dikke knuffel! Heb veel voorbij zien komen.

Ik nu eindelijk weekend!!! Was erg druk de laatste dagen, maar goed dan gaat de tijd ook snel!
Verder goed nieuws van het werk dan hahaha Mijn contract wordt verlengt!!! Zou dit eerst een half jaartje doen (afdelingshoofd) tot april dus. Maar toen werd het tot oktober! Maar omdat ik het super goed doe mag ik dit jaar helemaal uitzingen! 01-01-2012 is mijn einddatum nu. Maar meer kunnen ze nog niet zeggen omdat we met een fusie bezig zijn. En 1 jan moet dat weer rond zijn. Dus waar ik daarna heen ga??? Maar ik mag een HBO management opleiding gaan doen betaald door de baas!! Dus ikke is blij :slight_smile:

Jac : dat is nog eens leuk nieuws.jouw weekend kan zeker niet meer stuk