Turkish Tea Time

gefeliciteerd Jac! jij komt er wel, gewoon laten zien wat je kan en dan voila… ben je zo weer verder…

ikke nog steeds niet slaapie gedaan… tsskkk poging #2

@Jac: Mooi, weer een jaar onder de pannen… En ze zijn dus blij met je, anders krijg je die opleiding niet…

Ik heb goed geslapen, emoties maakt je heeeeel moe…

@Jac toppie hoor is wel een bevestiging dat je goed bezig bent toch,

@Bloem hup hup slapen nu he anders val je vannacht als het spannend is in slaap.

I know
poging #2.b

Zo, terug van de schapjes.

@Beps: Ja hoor. De haartjes weer in de kleur. Tja… je weet maar nooit wat voor een moois je daar nog tegenkomt. :stuck_out_tongue: En over vrijdag… we houden elkaar wel op de hoogte, maar ik ga er vanuit, dat ik dan toch wel weer te pas ben.

@Jill: Zolang je motor hier nog goed draaid, gewoon lekker meebeppen. Remmen kan altijd wel weer. Enneh… hoezo dan? Rook jij? Ik dacht het wel he…!!! Nou, gewoon lekker mee doorgaan. Kun je later altijd zeggen… ik heb genoten. :unibrow:

@Raak: Nou, dat is toch alleen maar een goed teken voor hen, dat jullie voorlopig nog niet langs kunnen komen, of je moet in een ander resort gaan zitten, maar dat je doe je dan ook niet zo gauw he!! lol2 Goed van je trouwens dat je alweer zo’n eind bent wezen fietsen. Het gaat gelukkig de goede kant op.

@Bloem: Ja, erg vermoeiend allemaal he, dus doe maar even een lekker tukkie.

@Jac: Hardstikke goed van je zeg. :thumbsup: Gefeliciteerd ermee.

@TRL: Ik heb ze daarnet maar aan de andere kinderen bij de Appie gegeven. Ik heb wel weer een nieuwe, maar moet nog ff kaike welke dat zijn.

Oh ja… onze zoon heeft ook een tijdelijke seizoensbaan aangeboden gekregen van de week. Hij heeft al kennis gemaakt en is al wezen kijken wat de functie inhoud. Ze wilden hem heel graag hebben. Hij gaat van half Maart ( eerst training ) als het van beide kanten klikt, tot aan eind Oktober in de Apenheul werken, om met name de vakantiewerkers aan te sturen. Dit vanwege zijn Disney verleden. Oke… misschien geen wereldbaan met super verdiensten, maar het lijkt hem super leuk om te gaan doen. Dus ook weer even onder de pannen.

Roanna : is leuk joh voor je zoon, het naar je zin hebben in een baan is ook heeeeel belangrijk hoor
Bloem : trusteeeeeee

@Bloemmie: Slapen nu!!! :kus:!!!

@Roanna: Het gaat niet alleen om een ‘top’ baan, het is EEN baan!!! En dan kan hij altijd verder kijken. Uit werk gaat werk vinden makkelijker dan zonder…

Zo ik heb de boel aan kant. Rubbie morgen de bovenboel…
Nu met een bakkie oranje pecco(oh nee heet Dutch Tea tegenwoordig) lekker aan een spelletje

Zo hier de rituelen weer gehad, nu me klaar gaan maken voor een heerlijk weekendje weg, feest, hotelletje. heerlijk. Ik heb er zin in…
Dus Roanna je weet het he, ik zit om de hoek bij jou…misschien dat we zondag nog ff langs komen. Maar dan bel ik je wel is dat goed meis???
Jill meis, je kwebbelt zo lekker mee…en remmen ach dat kan altijd nog.
Bloemmie slaap je al??
Tlr. zag op hyves de foto van C. met de sudo creme, hahahahaha, ja leuk als je het niet op hoeft te ruimen, lekker alle knuffels er mee ingesmeerd zag ik. Wat heb je weer een werk gehad om het goed te krijgen.
Cynnie bijna alle meubels al inje huisje, en dank je wel voor de adreswijziging
Beps, hoofdstuk zeurpiet afgesloten…en straks heerlijkk genieten met Rubbie…hoe lang duurt het nog voor je gaat???
Ik heb het idee dat het nog eeuwen duurt voor ik ga, weet trouwens wel mijn vluchttijden, heb sunnyweb even gebeld, er stond bij mijn boeking allang de terugreis 22.15 uur maar afgelopen maandag stond er de heenreis bij 16.35 uur de lucht in, terwijl ik op de site kon kiezen voor 6.05 uur, nou dat wil ik dus niet, ff gebeld, en keurig omgeboekt naar de vroege vlucht…zal helemaal mooi zijn ik in november al geboekt en dan zo’n k*t tijd krijgen…maar het was geen probleem, ze vond het ook niet kloppen.
dus nu 6.50 uur heen en 22.20 uur terug.
das mooi als het zo blijft.
Miertje succes hoor met askim. Tja de kachel moet blijven branden en dan komt vakantie op de 2e plaats nietwaar.

Viva : geniet van je weekendje weg meid, je hebt het verdiend !!!:kus:

Iedereen de boel weer aan de kant. lol2 lol2 Ik ook hoor!!! Ben vanmorgen ook nog even aan de rituelen en de kuis geweest. Beide KD’s weer in de was, dus Viva… als je komt… kun je weer glijden.

@Viva: Heel fijn weekend en feest gewenst en gooi je haar maar los en doe de beentjes maar weer eens van de vloer. Al dan niet in de polonaise. Veel plezier en je weet het… altijd wellekom.

Ik ga vanaaf ff met de buurtjes naar andere buurtjes die hun huis wel na 1 jaar hebben kunnen verkopen en nu een afscheidsborreltje geven, omdat morgen de verhuiswagen komt. Eerlijk gezegt… de meesten hier uit het straatje kennen ze niet eens, maarja… als je een uitnodiging krijgt, kun je toch wel even je gezicht laten zien en dat doen we dan ook even. Dus vanaaf nie tippelen, maar dat is voor een keer niet zo erg. Ik heb de afgelopen week al genoeg getippeld.

Verder iedereen een fijne avond alvast en ook een heel goed weekend.
Laterssssssssss :dag:

@Viva meid genoiet van je weekend he en vergeet effe je shakes en de rest hoor gewoon helemaal genieten!!!

@Roanna,toppie hoor je voor je zoon,lijkt me heel leuk werk en dat staat achteraf ook leuk op zijn cv.
Enne niet teveel aan de borrel he vanavond.:dag:

O ja had leuke rode schoenen gezien met hakje maar ik weet niet of jullie weten wat ik bedoel maar het zijn pumps dicht maar nu zie je nog een klein beetje het begin van mijn tenen .
Ik vind dat een raar gezicht heb ze dus niet genomen al was het eigenlijk een koopje 40 euries en nog leer ook.

Soo effe eten maken,boerekool met hema worst jammie kennen ze hier in belgie niet

Peeptoes dus :smiley:

Hahaha Cyn wist niet dat ze zelfs daar een naam voor haddenlol2

hoihoi
wakker worden poging #3.d ging goed dus ben weer boven water, toch langer geslapen dan ik had verwacht maar ach…

@ jill hahaha wist niet dat het zo heet maar wel duidelijke naam. ik vind het ook een beetje raar staan, maar ja, dat ‘hoot’ dan zo met die schoenen

@ roanna, wel leuke baan voor jouw zoon, maar die had toch werk genoeg? of heb ik iets gemist?

@ viev party hard! veel plezier…

nu ook echt ff wakker worden want moet nog ergens mijn opwachting maken, wil eigenlijk vroeg naar huis, wie weet is er wel een wereldrecord ofzo!! wil ik nie missen natuurlijk

@Bloem: Klopt! Hij heeft/had een eigen bedrijfje en die bestaat ook nog, maar omdat de starters uitkering stopte en ze er nog net niet met z’n beiden ( collega van hem ) van kunnen leven, moest een van beide in de WW, danwel werk gaan zoeken. Aangezien zijn collega een eigen huis en dergelijke heeft en onze zoon zoals je misschien wel weet, weer hier bij ons woont, hebben ze dit samen zo besloten.

Maargoed, ook bij de zoon moet er natuurlijk brood op de plank komen om in zijn eigen onderhoud te voorzien, dus gaat hij totdat alles goed op zijn pootjes staat, gewoon werken. Hij blijft ook gewoon in zijn vrije uren met zijn collega werken, want zoals gezegd, werk en opdrachten genoeg, maar er moet ook geinvesteerd worden en daar redden ze het nu net nog niet mee, als ze beiden zouden blijven. Zodoende dus!!

Nou, ik ga me opmaken voor de buurtborrel

Tot laters ofzo. :dag:

Lieve meiden,ik weet uit ervaring dat jullie heel goed zijn in het zoeken van tickets naar Turkije voor een leuke prijs.
Ik zou jullie hulp willen vragen want ik denk dat ik nog niet alle goede sites ken en meestal vertrekken we vanaf dusseldorf maar eerlijk gezegd zijn de prijzen nogal hoog en voor ons is het toch ook 1,5 uur rijden.

Ik zoek eigenlijk de volgende vluchten:

van Antalya naar luik ,eindhoven of brussel oneveer 3 april
van maastricht luik of eindhoven naar Antalya 28 mei en terug 3 july deze datums mogen iets eerder of later zijn.

Hopelijk vinden jullie het niet erg dat ik dit aan jullie vraag
Alvast bedankt :kus:

@bloem: hoop dat een van de drie jouw baan wordt het is je van harte gegund

@jill: druk op zoek naar tickets

@mierre: heel veel sterkte met je askim

@roanna: al helemaal klaar voor dinsdag?

@cyn: nog druk aan het klussen, wil je mij je nieuwe adres even mailen

@jac: gefeliciteerd met het goede nieuws

@trl: heb t boek vol, zal nog kijken voor jouw nummers volgende week krijg je nog een plaatje voor je vriendenteam

@Viva: super dat je zoveel al afgevallen bent, met welk merk shakes doe je dat

@beps: super dat t weer de goede kant op gaat

Hier gaat t langzaam beter, links nog steeds pijn vrij, rechts begint nu ligt te zeuren dus over tijdje moet die ook eruit, wil t iig dit jaar doen want trekken allleen al kost 173 euri en aangezien ik daarmee na 1e keer al door noclaim was dus dit jaar rechts ook doen, dan kost t niets, langzaam aan gaat t dus beter met mij, alleen was van de week nog heel erg moe, denk dat ik aan het áfkicken’ ben van al die pijnstillers van de laatste maanden, deze week 36 uur gewerkt, vanavond proefles op sportschool gehad maanden niets gedaan oh wat voelde t heerlijk om weer actief bezig te zijn, morgen nara de HHB met mams en zondag met een vriendin naar een creabeurs in hardenberg

Viva,veel plezier dit weekend.

Bloem,toch nog even kunnen slapen,dus vanavond lekker schaatsen kijken.

Beps,ook nog wat slaap kunnen pakken?

Jill,op zoek naar tickets en schoenen.

Cyn,peeptoes nog nooit van gehoord…hahhaa

Linda,zondag naar het gezellige hardenberg…Leuke plaatsje hoor,alleen zal jij wel naar de evenementenhal gaan denk.

Roanna,dat wist ik niet dat jullie zoon weer thuis woonde,wel gezellig zeker,maar ook wel wennen denk.Leuk dat hij bij de Apenheul gaat werken.