zo en weer terug… lijkt net werken man, elke dag vroeg op, kantoorpand in, koffiemachine praatjes, afspraken maken… in de file terug naar huis… hahaha
nee, dit was echt een toppertje… qua randvoorwaarden de minste van allemaal, maar qua ‘hart-gevoel’ een echte winnaar… nog 1 solli te gaan en dan mogen wat mij betreft de aanbiedingen binnenstromen…
nu ff een cappu+ broodje, en vanmiddag lekker naar het bos… genieten van de zon
Ok poging 2 verstuurd naar de dame die het niet begrijpt!
Dat ik alle kosten qua bellen en omboeken betaal… zij de kosten qua omboeken tickets, en dat we anders alles kwijt waren, want annuleren op grond van: we zijn geen vriendinnen meer, daar krijg je echt niet veel voor terug…
@Bloemmie: Spannend!!!
Hopelijk gaat het nu gebeuren, en mag jij kiezen uit 5 bazen haha…
Ik heb het ‘slim aangepakt’: Ik heb gemaild dat het haar zo maar 80 euro kost en meteen het verschil overgemaakt haha…
Benieuwd of ik een reaktie krijg!
Hier ben ik ook weer even. Vanmorgen het een en ander te doen en net even naar de stad geweest… Nog 2 leuke winter/voorjaars truitjes in de sale gescoord bij Za*a voor samen €13, dus ik kan weer even voort. Had gister al een hele zak vol aan de weg gezet voor het L des H. Moest er natuurlijk wel weer wat voor terug hebben. lol2
@Beps: Zo hee… je bent er dus eigenlijk nog niet helemaal klaar mee. Wat een doos he!!
@Bloem: Spannend… en ik duim weer voor je dat je straks zelfs mag uitzoeken. D’r zal toch ooit wel een keer wat bij zitten.
@Cynthia: Ik heb al een tijdje een kaartje voor je klaar staan… maar weet je nieuwe adres nog niet, dus als je een keer tijd hebt, ff een mailtje wagen of smsje!! :cheer:
Heyyyy meiden lekker naar de kapper geweest weer eens goed laten uitdunnen en kleuren,haha heb nu hoogblond en superkort.
Ik stond vanmorgen op pffffff echt balen de laatste dagen je kent dat wel zit niet lekker in je vel ,pffff een andere coupe en kleur doet wonderen.
Net OF IK 5 kg ben afgevallen,hahahah het is maar net wat je jezelf wijs maakt he!
Vanavond een gesprek gehad, begeleid door mn manager.
Het heeft de lucht wel geklaard, maar goed komt het niet meer. Hoeft ook niet hoor.
Over het geld is niet gesproken hoor dat niet…
Pffff kost energie… ben op, erg gestressd hoop dat ik slaap vannacht,…
zo… ff lekker buiten gespeeld/ gelopen, nergens aan denken, ook weer te eten gekregen van mijn ouders… die denken dat ik anders verhonger ofzo, zeg ik geen nee tegen, maar ja, zouden eigenlijk gaan zwemmen maar was zo moe… nu laptop op schoot en beetje tv kijken… strax slaapie doen… solli morgen is vroeg dus kan wel wat schoonheidsslaap gebruiken
@Beppie lijkt me niet gemakkelijk,wel fijn dat die manager heeft geprobeerd om de plooien een beetje glad te strijken.
Werk je vaak samen met haar of hebben jullie verschillende uren?
Laat je niet gek maken door die trees he ze is het niet waard!
@beps: fijn dat de manager het gesprek wilde begeleiden, leed t werk eronder, trouwens wat een lef om nog te zeggen dat jij die kosten zou moeten betalen
Pfffff ikke terug meiden, vanochtend om half 8 de deur uit naar schoonzus om half 10 de trein om half 11 in utrecht, de hele dag gelopen door utrecht, schoonzus geslaagd voor haar kleding voor de bruiloft bij laura ashley, heel leuk nog 70% korting ook. Echt heel geslaagd dus.
Ik geen stuiver uit gegeven, ff een bakkie gedaan en geluncht (ik aan een salade). en om half 4 de trein terug, toen nog een bakkie gedaan, en om half 7 terug in huis, nu een paar stalpoten en helemaal gekreukeld, maar het was wel gezellie.
Nu ff bankhangen…heb bijgelezen maar fff geeen puf om te reageren.
@Viva vermoeiend he shoppen maar wel gezellig he.
Sooo wel goed van jou een hele dag shoppen en geen euro uitgegeven.
Ik kan dat ook ga soms een middag shoppen en als ik thuis kom staat hubs aan de deur en vraagt of hij moet helpen dragen hahaha zuinige vrouwen het is nog geen uitgestorven ras.
@Cyn we zien ze wel verschijnen meid ben wel benieuwd naar het eindresultaat.
Hadden ze trouwens vandaag niet al meubels geleverd,of ben ik nu de weg een beetje kwijt?
Voor de enkele die geen FB hebben en toch ook geinteresseerd zijn
Audrey Groenenboom :
Hé hé, eindelijk een datum voor onze uitzending van ‘ik vertrek’: 9 april op Ned1. Wordt het lachen, gieren of brullen hihi…