Trouwens raar he heb voor volgende week geboekt via een belgische site met corendon vanaf eindhoven.
Ik moest zelf zorgen dat mijn rolstoel werd aangemeld;
Heb een mail naar corendon gestuurd maar nog niks gehoord ter bevestiging;
Zal morgen maar een mailtje sturen,wil niet voor verassingen komen te staan.
Anders ff een belletje naar ze!! Hoe deed je dat anders dan?
Bij ons zijn nu alle tickets binnen, ook voor Juni voor J&H(mn ouders Jill ;)!!) en voor ons…
Wat die collega betreft, ik ben er nog niet uit, maar ze snapt niet dat kosten volgen, vind dat wij er ‘voordeel’ aan hebben te gaan… Gelukkig heb ik oppas gevonden voor de hondjes…dus die kosten heb ik gelukkig niet.
@Beppie wij hebben ook E tickets maar ik heb alleen de bevestiging van mijn rolstoel nog niet binnen.
In principe kunnen ze me dan weigeren.Heb net mail gestuurd zal wel in orde komen.Wel vreemd als ik mij reserveringsnr ingeef op de site van corre… ik de melding krijg dat die niet bestaat.Zal wel goed komen.
Nou ja is dat mens (die collega) nou zo dom of doet ze maar alsof.
Je weet toch dat wanneer je anuleert je al je geld kwijt bent tenminste als het om gewone anulatie gaat zoals bij jullie.
Dat ze blij is dat het zo geregeld is mmmm je hebt toch domme mensen he
@Roanna,ik stuurde altijd gelijk een mail met aanvraag kreeg ook binnen de twee dagen bevestiging.
Moet wel zeggen dat wij al jaren niet met corr… hebben gevlogen.
@Jill: Wel vreemd dan. Je hoort toch wel op de reserveringslijst te staan als je ook een nummer hebt. Zou er toch maar even achteraan bellen morgen. Niet mailen , maar bellen.
@Beps: Is het dan soms de 1e keer dat dat mokkel ( sorry voor mijn taal, maar vind dit wel zo dom ) een reis laat boeken bij wie dan ook? Dan weet je toch als je niet gaat, dat er kosten aan verbonden zijn. Pffff…
Jill ik zou gewoon kijken waar je het voordeligste mee uit bent.
Mazzel dat die winkel dichtbij is, en daar hebben ze heel veel keuze
Roanna ik hoef geen kleding, die heb ik al gekocht…moet wel lukken voor schoonzus en moeder van.
Tuurlijk weet ze dat!!! MAAR… ze vind dat ik die kosten moet dragen omdat ik de vakantie ook ga doen… TSSSS Maar goed ik ga een mail opstellen waarin ik haar uitleg dat IK de boeking gedaan heb, er kosten zijn om de boeking om te zetten op een andere pax en het omzetten van de tickets… Ik draag de kosten van de boeking, zij die van de tickets(daar zij besluit niet meer mee te gaan)… Als we het op een andere manier hadden gedaan waren we beiden 325 kwijt geweest(je boekt tenslotte niet hier
;)!!!)
@Beps: Helemaal goed Beps. Dan maar zo.
@Viva: Da’s waar ook. Had je ook al ergens gezegd, maar was het weer kwait. Ik denk dat die DDD weer begint op te spelen.
Ik zeg vast weltrusten… want ik moet nog ff naar de bank.lol2 Ja, voor je een paar dagen weggaat, :mad: moet de adminstratie hier ook op orde zijn en aangezien ik de manager thuis ben, moet dat ook ff gebeuren.
Weltrusten all… Slaap lekker en tot morgen. :kus:
Trusten Meis
Zoo wat een dag… Net klaar met school… Dus nu lekker naar bed!
Kom morgen wel even updaten! ![]()
@Roanna slaap lekker!
@Cyn,druk druk slaap lekker!
trusten meiden.
@Viva sweet dreams!
Kom ook nog even truste zeggen
Viva : winkelse morgen, gelukkig ben je zelf al geslaagd
Jill : je bent Roanna niet tegengekomen want ik was het die daar was lol2lol2lol2lol2 en je hebt natuurlijk niet naar een vrouwtje gekeken die moeilijk liep te doen om met een stok te lopen he, maar het ging vandaag een stuk beter. Kon ook op mijn eigen tempo lopen. Hoop dat je kunt slagen voor schoenen, ze zien er leuk uit, goeie tip van onze Viev
Roanna : al je administratie weer gedaan ?
Beps : dat is vervelend hoor als mensen iets niet willen snappen
Cyn : jij druk druk maar wel leuk toch ?
Trl : vond C ook wel weer even lekker zeker zo in het :zon02: op de fiets
:GERMANY:**Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland:GERMANY:
Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia
**
Trl:17 maart t/m 20 maart Izmir
Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Trl: 25 mei t/m 5 juni Kusadasi
Jac: 27 mei tm 4 juni Duitsland Katzenfurt
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 15 oktober Arnhem
En de verjaardagen nog …
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy