Turkish Tea Time

Ik ook weer wakker, nu rustig aan bijkomen, en dan rustig mn dingen doen. Vandaag weer werken

Collega komt wel goed, ze schijnt te vergeten dat IK het geld heb hahahaha…

Beps,idd wat Cyn zeg anders was ze ook geld kwijt geweest,ze mag blij zijn dat jij nog zo coulant bent…

Cyn,ga je al wel een keer proefslapen of wacht je echt met erin trekken tot na de vakantie?

Viva,shoppen met een goede rede altijd leuk toch…Echt super van je…En ik sta op 17 mrt in het lijstje erbij…

Raak,hier nog geen zon hoor,maar het ziet er wel helder uit.

Bloem,in je winterkleding geslapen of heb je het toch maar uitgetrokken hahaha Mooi koopje hoor.

Trl : nou hier stralend :zon02: hoor. Ben weer terug van fysio, naar mijn idee gaat het goed. Heb zin om een daagje weg te gaan saampjes, dus we gaan straks naar Roermond

@Raak Geniet!!!
Hier lekker door aan t luchten, zo Rubbie wakker maken(nou ja rond 13 uur denk ik) saampjes eten en ik naar mn werk

hoi hoi
ikke alweer terug van solli 1 van 4, nog 3 te gaan. maar wat een heerlijk weertje is het zeg… zalig… ik zou het bijna jammer vinden van mn pas-aangeschafte jas, maar die komt volgende week vast nog wel van pas…

@ cyn owhhh zo spannend allemaal. wel foto’s maken he?
@ beps je whatsapp onlangs nog gecheckt…? 2 berichtjes gestuurd…
heb je jezelf inmiddels al teruggezien bij koffietijd?
@ raak vast ritme, naar de fysio en dan lekker er ff uit… groot gelijk, en nu jouw man ook lekker thuis is, waarom niet… gaan met die banaan, heel misschien met het dakkie eraf? of waait het daarvoor te hard?
@ roanna hoe voel je je nu na een nachtje erover geslapen te hebben, pyjama’s gewassen? ziekenhuistasje klaar…?
ik vind het vervelend dat ik volgende week niet even langs kan komen (en ik weet wat je nu gaat zeggen, maar ik vind het wel vervelend)

Ja mezelf gezien, maar ‘dat had ik al’… ik keek zo schuinweg, daar stond de tv, dan zagen we ook wat haha…

@Bloemmie: Dacht dat ik antwoord gegeven had… solly!!! Spannend allemaal…

Goedenmiddag op deze stralende dag.

Wat een weertje he!! :zon02: Wor ik altijd vrolijk van. :cheer:

@Beps: Ja, je was goed in beeld hoor. Perfect!
Enneh… je weet het… altijd welkom.

@Bloem: Ja hoor. Alles staat al (bijna) klaar. Had er al een beetje rekening mee gehouden.

@Raak: Nou, gelijk hebben jullie. Tis mooie weer, dus lekker genieten met z’n beidjes. Fijn dat de fysio ook weer z’n werk heeft gedaan. Jij loopt straks weer als een kievit. Loop je ons nog voorbij. Hihihi.

@Cynthia: Als het goed is nu bijna alles compleet in het huisje. Mooi hoor.

Wij waren net even lopend de schapjes wezen doen en hebben heerlijk onderweg even op een bankje in het :zon02: gezeten.
Vanmorgen weer even aan de poets, sop, kuis, geweest. Hoeven we ons daar voorlopig geen zorgen om te maken, als we dat al doen. lol2

Iedereen een fijne dag verder. :dag: Laterssssssssss

hai hai

ik weer terug van gesprek nr 2, nog 2 te gaan, ben wel helemaal drained door de vragen en het gesprek, maar kreeg weer bericht… weer een ronde verder… online assessment is het volgende station

ga nu ff potje janken in bed en daarna kijken of ik er nog uitkom
ciaooo

Bloem : :kus::kus::kus: en soms lucht dat heerlijk op
Nee dak er nog niet af, dat is niet echt lekker nog. Wij heerlijk in het :zon02: op een terras zitten lunchen, wat een luxe hmmmmm van mij mag de zon blijven schijnen de rest van het jaar
Beps : had stiekum al naar zichzelf zitten kijken hihi
Roanna : is er al helemaal klaar voor, tassie is gepakt

@Raak,haha sorry hoor maar zie je al rondrennen met die stok tja ik herken dat als ik goede dag heb ben ik ook geneigd sneller te lopen dan mijn stok.

@Bloem,lekker eens goed gillen kan enorm opluchten,wel eerst even checken of je buren niet in de buurt zijn die bellen anders gelijk 112

@Roanna,ik ben je toch niet tegengekomen ben ook even de grens overgewipt om de schappen te vullen.
Alvast begonnen met de voorraad aan te vullen wij straks een week of 5 weg maae de kids moeten toch eten he.

@Beps jammer dat ik je tv optreden niet gezien heb zou je wel herkend hebben denk ik.

Pfff moet dringend witte schoenen hebben lekker gemakkelijke maar kan maar niks vinden,of het zijn van die ouwe wijve schoenen of mega hakken van 10 cm.
Dat wil ik mijn rug en mijn voeten niet aandoen en wees nu eens eerlijk ziet er ook niet echt uit he op de scootmobiel of met een stok en dan van die hoge hakken.Zie je het voor je kan ik zo meedoen in de BENIDORM BASTAARDS hahaha

Jill,hahahahah ja zie het al helemaal voor me hahahah

Bloem,:kus:

Roanna,lekker op een bankje in de zon gezeten.

Raak,lekker geluncht in de zon.

Linda,de postduif is gearriveerd,dank je wel.

Het was inderdaad heerlijk weer vandaag zeg,in de pauze ff het dorp ingeweest en eind van de middag heerlijk op de fiets C van het kinderdagverblijf gehaald.

Hey meiden.

Bloem gil een eind weg…ff uitstressen
Beps wat een dom hert zeg, nou zou alle kosten er af halen, de rest kon ze terug krijgen.
Raak lekker op het terras gezeten.
Roanna aan de sop…nou kan maar gedaan zijn.
Jill ik heb schoenen van G*bor gekocht bij www. omoda.nl binnen 2 dagen geleverd, en 60 euro…zo leuk met een normale hak.

http://images.omoda.nl/img/176192d6b92c/max/260/max/320/taupe-gabor-instapschoen-149.jpg

Tlr. ik zag wel izmir staan, lekker hoor maar wel kort.
Cynnie ik wil fotooooooooooo’s

Ik vandaag op kleding jacht geweest, 1 broek gescoord, dus kan weer ff vooruit.
Morgen met schoonzus en moeder van nicht kleding kopen in utrecht voor bruiloft van neef.
vrijdag soppen, en zaterdag flowerpower feest en dan overnachten in een hotel…gezellie heb er zin aan.

http://images.omoda.nl/img/427d286ce979/max/140/max/140/taupe-gabor-instapschoen-149.jpg

1 like

@Viva,leuke schoen en ideale hak maar ik kan die band op de voet niet verdragen wel heel mooi en zeker voor dat geld want hier zijn die van dat merk veeel duurder boven de 100 euro.

http://www.gaborhasselt.be/data/articles/images/b_33447.jpg

ik zweer bij gab*r schoenen, nooit geen blaren of zere voeten.

moet je hier maar eens kijken.

http://www.gaborhasselt.be/index.php?item=gabor&action=page&group_id=21&page=8&lang=NL

@Viva bedankt daar kan ik iets mee,die winkel is een kwartiertje bij mij vandaan.Ga van de week effe langs staan er wel een paar op die ik wel leuk vind.

:ninja::ninja::ninja::ninja::ninja::ninja:

Ben op zoek naar tickets voor mei,weet niet goed al boeken maar ja mss is er tegen dan wel mogelijkheid om naar gazipasa te vliegen ,ik bedoel van maastricht,luik of eindhoven.dus wachten of niet wat denken jullie?

@Jill: Ik heb even zitten googlen, maar ik denk niet dat je dat al zal lukken dit jaar en als wel, dan toch nog eerst vanaf A’dam en dan zijn de tickets vanaf €270. Mei is natuurlijk ook een vakantiemaand, dus daarom ook al duurder. Ik denk dat je toch nog het best vanuit je regio kunt vliegen met de bestaande lijnen naar Antalya. Stuk voordeliger ook nog.

Ik denk, dat dit eerst goed op gang moet komen eer anderen er ook op gaan vliegen. Ik las ook dat het nog maar 1 start en landingsbaan heeft, dus zoveel zal het ook nog niet kunnen verwerken.
Verder wil ik je best helpen zoeken voor een voordelige ticket hoor!

@Bloem: Nou even rustig aan. Misschien toch een een beetje teveel hooi op de vork genomen? Neem ff je rust, vooral ook geestelijk. :kus:

@Viva: Hmmm… mooie schuitjes heb je daar zeg. Veel plezier morgen in Utrecht. Hopenlijk kun je slagen, of had je al wat?

@Roanna, we zijn al een paar keer gaan kijken naar het vliegveld,ik moet zeggen niet simpel om daar te landen .
In november hebben we twee uur staan wachten om een toestel vanuit istanbul te zien landen.
Spannend hoor want het is een heel korte baan en je zit direct bij de bergen.
Met mijn vliegangst pfffffff zal niet simpel zijn.