@Viva,lekker toch gaat echt goed he die kilo´s vliegen eraf he.
Is natuurlijk alleen een aanslag op je portomonaie maar dat pak je er zeker
met veel plezier bij toch?
Is het een bepaald dieet wat je volgt of met die shakes?
@viva: hoop ook snel weer te kunnen begin met afvallen
Jill idd met shakes, 6 per dag, en an een koolhydraatvrije maaltijd 's avonds.
Ja en die aanslag op mijn portemonnee nou die neem ik dan maar voor lief en ik hoef geen olijfje te worden hoor…
@Viva,zou dat eigenlijk ook eens willen proberen,is het een beetje te drinken? ik ben nogal een moeilijke met die dingen.
Ik zou er ook een 15 kg af willen maar ik krijg er nog geen twee vanaf.
Ik weet niet of dat klopt maar ik heb ooit ergens gelezen dat als je zoals ik maar een paar uurtjes per nacht slaapt je ook sneller aankomt.
Ohhhh meiden… Mijn vloer is zo pretty!! Heb nog geen foto’s… toestel lag thuis… en om nou weer 6 trappen op te gaan…
Dus die houden jullie tegoed! ![]()
@Cyn je mag trots zijn op je eigen plekje,zijn er weinig op jouw leeftijd
die je dat na zullen doen.
Oh, wat gezelli hier.
@MK: Zie je. Je kunt het!
Mooie cijfers hoor! Al die zieken thuis is wat minder, maar alles is weer oke he!!
@Jill: Jij ook aan de shake? Het is te proberen waard. Maarre… heb jij dat nodig dan? Nee toch!! Hihihi.
@Viva: Weet ik toch!!! :kus: Enneh… ben trots op je hoor!
@Bloem: Je kan nie wachten tot dat je die kleding aan kan he!!! lol2
@Cynthia: Oh, ik ben zo benieuwd naar je vloertje. Het is vast heel mooi geworden.
@Linda: Nou, gelukkig maar dat de pijn zo goed al weg is. Moet je toch ook niet aan denken.
Ik denk dat Beps nog helemaal onder de indruk is van alles, want kep ze nog nie gezien hier.
Jill…
Ik ben al 24 hoor… Mooie leeftijd ![]()
Roanna: het is echt prachtig! ![]()
Ennehm… de gordijnen hangen ook al… Was wel grappig… de woonkamer gordijnen waren te kort… Dus mijn mams vanavond alles losgehaald en weer vast gemaakt… haha pokkeklus… Maar het hangt! ![]()
@Roanna, neeje nog niet aan de shekes hoor,moet eerst even overleggen met mijn arts.
Kan goed zijn dat hij dat niet ziet zitten maar als dan is het toch pas na onze vakantie want ginds zie ik dat niet zitten.
Ik zou al snel teveel bagage hebben vrees ik.Moet wel nog mijn kaas en zo kunnen meenemen he hahaha.
@Cyn: Oh… wat een geduld heeft je moeder. Lief hoor. Nu de meubels nog en dan kan die.
Maargoed, ik wacht met geduld op de foto’s. Hihihi.
Voor nu weltrusten all en vast wel weer tot morgen.
Slaap lekker allemaal. :kus: :dag:
@Cyn ik weet wel maar toch,heb er hier nog twee in huis bijna 22 en 25 die maken nog geen aanstalten om op hun eigen te gaan.
Veel gemakkelijker he hotel mama.
@Roanna slaap lekker meid enne morgen gezond weer op he!
@Jiil: Was ook maar een grapje hoor. Ik zou het ook niet zo durven doen. Ik ben altijd bang voor al die afslankmiddeltjes vanwege hartkloppingen. Al zal dat met die shakes niet het geval zijn, maar ik hoor van die soorten thee’s toch wel eens rare berichten. Maargoed, ik heb het nu ook nog niet nodig. En wat je zegt, dan nog in overleg met de arts of dieetiste.
Zeker weten moet al dat lekkers mee in de koffer. lol2
Oh ja… ik zou naar bed. Truste. :kus:
@Roanna,heb sowieso veel last van hartkloppingen sommige dagen zelfs de hele dag,is een bijwerking van de morfine denk ik.
Maar zoals je zegt ik zal het eerst eens goed navragen eer ik er mee begin.
Slaap lekker he!!!
@Beps is volgens mij ergen op een feestje van BN ers blijven hangen!
@ cyn owh gordijnen doen zoveel voor je paleis he?! fijn dat mams meteen het probleem gefixt heeft!
@ roanna, ik denk dat met goede beweging je al een heel end bezig bent, zoals jij met het tippelen met de buurtjes en net als viev met d’r zumba. natuurlijk is eet patroon ook belangrijk, maar denk dat gezond bewegen de doorslag geeft
@ jill moet natuurlijk wel kunnen, bewegen, dus ik snap jouw situatie ook, maar wees maar voorzichtig… gezondheid boven alles, dan maar een paar kilootjes extra
Zo meisjes… heb de dag uiteindelijk overleefd
Verleden jaar konden we niet bij de beurs zelf parkeren(of bijna niet dan) dus vandaag op tijd weg. Waren er rond 9.30. Doorgelopen naar Koffietijd, in van die bigbags(Zoooo zaten die lekker) gaan zitten, gratis koffie, en op naar de uitzending… Heb een proeflot voor de vriendenlotterij genomen, dus zo een vriendenwup(aan mn vriendin gegeven heeft ze er 2, en 2 zoons dus…)
Lekker de beurs over gegaan, alles gezien, niet extreem gekocht… en langzaam naar huis, waar bij thuiskomst we dachten: ZOOOO alles eruit, saunatas mee en nog een avond HEERLIJK ontspannen…
Kortom een ontspannen dagje HEERLIJK!!!
Rubbie naar zn werk…
@Roanna: GELUKKIG!!! Eindelijk een datum!!! Ik denk aan je volgende week(en kom vast een bakkie doen… :kus:!!!)
@Jill: Lekker jij ook weer afen toe hier… ZALIG!!!
en toen Cyn haar vloer ligt en heeft de tickets, Bloemmie had een goede dag en hoopt op goede gesprekken zodat ze zelf mag kiezen :)!!!
Ik heb mail ontvangen van collega: Ze wil AL haar geld…ik zal haar uitleggen dat ze blij mag zijn dat ik het zo voor haar wil oplossen(de boeking staat op mijn naam) want anders was ze gewoon AL haar geld kwijt geweest…(PFFFF geen zin in maar toch!)
:GERMANY:Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland:GERMANY:
Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia ![]()
Trl:17 maart t/m 20 maart Izmir
Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Trl: 25 mei t/m 5 juni Kusadasi
Jac: 27 mei tm 4 juni Duitsland Katzenfurt
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 15 oktober Arnhem
En de verjaardagen nog …
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
Beps: wat een doos zeg dat mens! Ze mag inderdaad blij zijn… Ik zou het haar even gaan uitleggen dat als zij bij een Nederlandse organisatie geboekt had… dat ze dan ook 15% kwijt zou zijn bij annulering. Dus ze mag haar handjes dicht knijpen dat je het zo wil oplossen!
Bloem: jaa gordijnen maken het echt “af”.
Vandaag komen de kledingkasten en mijn bed… ![]()
Nou ik ga zo even verzekeringen afsluiten… Dus ben al vroeg op pad!
mogge :all
Jill : bedankt voor de tip, je hebt idd de neiging te hard te leunen op de stok enne ik loop er veel te snel mee hihi
Beps : laat ze de pip krijgen, jij hebt het mooi opgelost hoor
Bloem : 't weekend mag je hier oefenen met de kou hoor
Viva : nog even en dan kun je lente kleding enne bikini’s gaan kopen
MK : gelukkig iedereen weer uit de lappenmand he
Linda : oeps andere kant ook nog, zou niet bij dezelfde tandarts gaan
Cyn : al vroeg op pad om de spullen te ontvangen, vloer en gordijnen kleden een huis al zou lekker aan en scheelt ook veel met de akoestiek he
Zo, ik ook zo weg, wo en vrij 's morgens fysio
Geniet van deze, zonnige, dag :dag: