Turkish Tea Time

Gevonden! Minuut 17 :smiley:

sorry was even paar boodschappen doen

Cyn,nee dan ook niet…

hahah lachen! die heeft vast veel te vertellen

zo, presentatie geslaagd, opdracht is binnen, sterretje gerepareerd en ben winter-klaar hoor… qua kleding dan. tijdens mn verjaardag liep ik ook al zo te dubben, goede winterjas kost zo een paar honderd euro… maar ja, das zoveel geld, eigen merk wel helft goedkoper maar ja, ook een stuk mindere kwaliteit.
nu dus weer wezen kijken, sowieso het 3e artikel gratis en bleek dat DE jas, van HET merk, dusdanig was afgeprijsd. heb nu dus de beste jas, voor de huismerk prijs, en thermo ondergoed, handschoentjes, muts en nog een fleeceje erbij… ppff dik aankleden maar inmiddels is het dan ook -27 geworden met sneeuw… dus tja…

anyways, helaas afwijzing voor perskaart in inzell, baal wel een beetje, ook verdere afwijzing van opdrachten voor finland, dus weer een beetje in mineur, maar moet proberen dat het mijn mood allemaal niet te veel beinvloed…

nu rennen, want sporten… hurry up dus… ciaooo

Ik heb het gezien hoor. Leukkkkkk hoor! Onze Beps op de tv. :thumbsup:

@Bloem: Zo hee… jij bent lekker aan het shoppen geweest. Maarja… ja doet er ook weer jaren mee he!!! Jammer van die perskaarten, maar hoe dan ook, gaan doe je toch. Ook leuk hoor!

@Raak: Zeker weten Raak. Hoewel ik dat nu ook al doe hoor. Ik ga er gewoon van uit dat alles wel goed zal gaan en had daarom ook al eerder geboekt en komt er wat tussen, wat natuurlijk kan, ( moet je toch rekening mee houden) dan kan ik het altijd nog afzeggen. Voorlopig gaan we ervoor!! :cheer:

JAAAA ik Beps ook gezien,leuk en wat zie je er goed uit.

Bloem,geslaagd voor goede winterkleding,balen van de perskaart,maar je bent erbij.

Roanna,de postduif is gearriveerd heel erg bedankt:kus:

@trl: mijn postduif komt morgen bij je aan

@bloem
Presentatie goed gegaan, allemaal sollicitaties en nieuwe jas en fleece… de winter kan komen!

@beps
Toch met hubs naar ADR, kosten verrekend en helaas een vriendin kwijt. Vandaag een dagje HHB en volop in beeld.

@roanna
Eindelijk de datum bekend en gelukkig nog ruim op tijd voordat het vakantietijd is. Wel lekker om nu te weten waar je aan toe bent.

@viva
Een lijnen gaat super hè! Schoondochter thuis door alle ongemakken. Rustig aan doen, het kindje (en moeders gezondheid) staan op de eerste plaats.

@miere
Dat is allemaal wat bij jullie, wat jammer dat je niet altijd bij askim kan zijn om het te steunen. Gelukkig dat het nu weer iets beter gaat en dat hij weer bij je kan komen. Geniet van elkaar.

@linda
Eindelijk een beetje rustig in je mond?

@wendy
Wat een mooie vinder!!!

@trl
Masagestoel, voetbalplaatjes, dief van de fiets zijn straf gekregen en lekker naar Izmir.

@jac
Moeders verjaardag gevierd.

@cyn
En ligt de vloer?

@raak
Weggeweest voor de beurs, huis weer op orde, opvouwbare wandelstok en fysio.
Ik hoop dat de fysio straks wat gaat helpen, steeds pijn is ook niets… :kus:

Ik ben druk met school, het werk, zieken thuis, feestje en verjaardagen.
En heb ook nog goed nieuws. Ik ben geslaagd voor mijn examens, en 8 en een 7!

@Beps ik wil een handtekening!!!tja je bent nu wel een BN er he.

@Roanna,eindelijk he kun je aftellen he,laat je maar eens een tijdje lekker verwennen,

@Bloem jammer van die perskaart maar je hebt wel een goede presentatie gehad dus probeer maar aan de positieve dingen te denken.

oeiiii weet het even niet maar jullie zijn allemaal schatjes!!!

@jill
Wat leuk dat je ook weer langskomt!!
Ook wij gaan naar Alanya, eind juli / begin augustus, dus als je er ook bent…

@MK Thx,wat leuk Alanya tja het heeft iets he,maar normaal is de planning 26 februari een week of 4 / 5 we hebben nog geen retourtickets.
Dan terug mei juni en weer begin september en nog eens eind oktober.
Maar dat kan nog allemaal veranderen hangt een beetje af van mijn afspraken bij de dokters.
Maar zou het toppie vinden om ook eens met jou te meeten dus als het even kan en we zijn er ook zou het helemaal toppie zijn.

Mk,dat zijn mooie cijfers …

Linda,de postduif is ook jouw kant opgestuurd.

MK : prachtcijfers hoor, proficiat !!! Is iedereen weer beter nu bij jullie ?
Jill : leuk dat je toch weer even langskomt

@jill: leuk dat je weer langskomt

@Mk: op dit moment is het redelijk rustig in de mond afgelopen donderdag voor het laatst pijn stillers gehad, wel elke dag nog spoelen/spuiten, rechts zeurt 's avonds een beetje dus die zal er binnenkort ook wel een keer uit moeten

@Raak bedankt, ik heb gelezen dat je ook wat op de sukkel bent.
PFFFF valt niet mee he in het begin om met een stok te lopen maar je zal zien het went snel en dan kan je niet meer zonder.
Alleen opletten dat je je schouder niet gaat overbelasten!

@Linda bedankt ook voor jou beterschap he tandpijn is vreselijk he hoop dat de ellende snel voorbij is

@jill: dank je wel hoop snel weer helemaal de oude te zijn

@raak
Ja gelukkig wel. Eerst was G. ziek en daarna M. en die wel echt flink ziek. Het weekend hubs weer koorts maar dat was maar 1 dag. Alles is meteen ontregeld.
Nu alles weer z’n normale gangetje dus ook weer wat meer tijd voor WW.

:wub:beps tv ster voor vandaag.
Jill meissie leuk dat je er weer bent, en idd misschien weer een minimeeting
Roanna eindelijk de datum bekend…we slepen je er doorheen hoor meis.
Bloemweer druk aan de studie en tig sollicitatie’s de deur uit.
Mk zo kijk eens aan dat zijn mooie cijfers.
Raak moet oppassen voor haar schouder, goede tip Jill, en jij kan het weten nietwaar meissie.
Tlr. zag het lijstje maar weet niet wat er veranderd is???
Linda een rustige mond af en toe wat gezeur.
net weer de kledingkast omgespit, maar helaas er zit weinig meer in wat goed past:wub:

@ viev goed excuus om beloning te sjoppen! je moet wel een beetje je nieuwe lijf showen
@ MK wow dat zijn goede cijfers! gefeliciteerd. pfff opluchting… door naar de volgende ronde

zo… laat die winter maar komen. hahaha ik ben er echt helemaal klaar voor. wil nu het liefste met muts op, handschoenen aan en winterjas rondlopen… doe ik maar niet, al is die muts wel heel erg lekker warm…