Turkish Tea Time

dank je dames,

bloem ik kan eventueel nog wat mensen inschakelen, maar die moeten er dan vrij voor vragen dus een beetje lastig… maar als het teveel werk is kan ik me altijd nog bedenken :wink:

turkije lover dank je ga daar eens kijken! In bursa word ik opgehaald door een vriend het idd van vliegveld naar stad en dan busticket bursa!

THANKS

perfect turkije lover!!! hier staat gewoon precies wat ik moet doen!! :D:D dank je wel!

Jaaaa Beps Giga in beeld loop nu te shoppen haha

Mutlu : kijk eens aan jij ook weer prima geholpen hier, hele fijne tijd bij je Askim, wat zal die blij verrast zijn
Wendy : hahaha dan zal je wel even vreemd gekeken hebben, zal ook uitzending gemist maar eens in de gaten houden
Bloem : succes met het vinden van een winterjas, zal wel een heeeel dikke moeten worden he

:cheer:

Mag ik even pesten??

**IK HEB MIJN TICKETS!!! **

Goedemiddag.

@Beps: Oh, dan moet ik ook ff morgen terug kaike. Beps… geniet er nog ff van. Ben benieuwd waar ja vanavond weer allemaal mee thuis komt. lol2

@ Bloem: Brrrrrrrrrr… dat moet zeker een dikke jas met sjaal worden. Zou er maar zo een met een muts eraan kopen of anders zo’n mooie dikke noorse muts erbij kopen. Tja… je moet er wat voor over hebben he!!! lol2

Kom eigenlijk ook even zeggen:

Dat ik vanmorgen ben gebeld door het ZH en ik word volgende week dinsdag om 13.00 uur verwacht en word dan woensdagochtend als eerste geholpen en als alles goed verloopt, donderdag in de loop van de dag ( na visite lopen doktoren) weer naar huis.

Ik was echt blij toen ik dit vanmorgen hoorde. Eindelijk!!

Nou, iedereen een fijne dag nog verder en vast tot laters wel weer ergens. :dag:

Goehoed!!! :cheer: :cheer:

Zo zit te wachten om sterretje in de autoruit te laten maken. Op de terugweg vanuit rotterdam van de week, pats!!

Presentatie ging goed. Was leuk, ze zullen wel ja gaan zeggen. Hoop dat ik er nog tijd voor heb. Ook een beetje voorbereiden op de sollicitaties. Loop in mijn hoofd natuurlijk weer veels te veel op de zaken vooruit

@cyn lekker hoor. Ik ben zo gewend dat je alles zelf moet printen dat ik er al niet meer van op kijk. Hahhaa wel lekker hoor

@raak ja toch maar even kijken maar tis zo’n grote uitgave. Maar ja nu -20 en zonnig dus tja je moet toch iets???

Oew roanna tussendoor!!

@roanna wow goed nieuws dus! Een datum, dan kun je je gaan voorbereiden. Nog een week. Weet je nu alles wat je wilde weten? Alle boodschappen in huis en alle keukenkastjes gesopt??

Roanna: spannend, eindelijk een datum! :kus:

Ik ben er helemaal klaar voor. Hoe eerder, des te beter. lol2 De rest wordt hier thuis wel verzorgd. Maak ik me totaal geen zorgen over. Hahaha. Ik doe net, of ik er ook een paar dagen van tussen ga!!!

@Cyn: :kus:

Roanna,eindelijk een datum en nog lekker snel ook…Wel spannend.

Bloem,-20 sodeju bikkel,hoop dat je een goede warme jas kan vinden.

Cyn,tickets binnen,mooi

bij welke minuut kan ik beps ong vinden?

beps gezien, duidelijk in beeld

Welke minuut Lin?

Linda,plaats anders de link hier even

Hier kan je die aflevering vinden… RTL XL - Home

Jammer kan ik op het werk niet kijken…Dan maar wachten tot thuis

Ook niet via www.rtlgemist.nl ?

Roanna : wow eindelijk een datum, je bent er duidelijk klaar voor en daarna kun je heerlijk af gaan tellen naar de vakantie he meid. Komt allemaal goed uit :kus::kus::kus:
Bloem : is je sterretje gemaakt ? Presentatie goed gelukt, goed zo !!
Cyn : heerlijk gevoel he als de tickets binnen zijn, je stoel al geboekt, nu alleen nog 7 maart worden he. Is je vloer gelukt ?