Turkish Tea Time

@roanna: dat soort jongens staan er bij ons ook en als ik dan zeg dat ik ze zelf spaar kijken ze je soms raar aan haha

Is dat alweer 2 jaar? Mennnn… wat gaat de tijd toch snel. Ja, dan is een etentje wel net zo romantisch. Heb je tenminste een reden.

Ja, hier hebben ze speciaal hekken aan beide zijde van de in/uitgang gezet en daar mogen ze dan staan.

@roanna: ja de 24e hebben we alweer twee jaar, tijd vliegt

Ahhh 2 jr… ik bedacht me dat we dit jaar 31 jr ‘samen hebben’ … lol2… en dan ben ik nog een broekkie hier haha…

Jongens ik ga naar bed… Morgen drukke dag HHB…

@beps: veel plezier morgen ik ga zaterdag

@ beps veel plezier op de HHB
@ trl kijk, grote plassen op het potje… op weg naar zelfstandig naar de wc… awhhh wat een verademing

gaap ook wel een beetje moe… schaam… ben pas een paar uur wakker… haha maar goed… heb alweer heftig zitten studeren dus daar word je moe van

Hihi ik kom niet naar bed, maar nu… nu ga ik echt
:slapen: lekker

:GERMANY:Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland:GERMANY:

:kenya:Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia :kenya:

Trl:17 maart t/m 20 maart Izmir
Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Trl: 25 mei t/m 5 juni Kusadasi
Jac: 27 mei tm 4 juni Duitsland Katzenfurt
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 15 oktober Arnhem

En de verjaardagen nog …

23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion

Is het al 7 maart? Kan niet wachten!!

De halve nacht niet geslapen… pfff bleef maar draaien. Vanavond maar vroeg mijn bed in!

Hoop dat ze vandaag mijn vloer wel kunnen leggen, het was te koud in huis… en daardoor konden ze het niet insnijden. Dus dat gaan ze vandaag doen! En dat moet ook wel, want morgen komen de eerste kasten :smiley: :wub: En mijn lieve nichtje komt morgen! :wub:

Zo klaar om te gaan… dus… nog een uurtje ontspannen

@Cyn: Het gaat snel genoeg, voor je het weet ben je al weer terug haha…
En morgen knuffelen met je nichtje…

Tot vanmiddag/avond all!!

Beps: is helemaal waar hoor! Maar heb gewoon zin om even weg te gaan… Even weg van alles! heerlijk!

Veel plezier op de HHB… staat een stand van Konad… super leuk! Is echt mijn nieuwe verslaving, maar ik heb geen tijd voor de HHB…

Beps,veel plezier op de HHB.

Cyn,had je misschien gisteren de verwarming ff aan moeten zetten voor vannacht,dan is het nu niet te koud in je huisje,of werkt dat niet zo?? Leuk morgen de kasten dan kan het inrichten echt gaan beginnen.

Beps : veel plezier op de HHB vandaag
Cyn : hoop dat vandaag het leggen gaat lukken, morgen de kasten en dan gaat het supersnel en is het zooo 7 maart
Fijne dag all :dag:

TRL: ze hebben inderdaad de kachels aangezet… Dus komt vast goed vandaag! :slight_smile:

mogguh

ja tis koud he? werk net wakker en dacht, goh dat licht lijkt wel een beetje op het licht in cappadocie … zo dacht ik dat zo een beetje…

werd ik gebeld door weer een ander uzb… kan ze amper nog uit elkaar houden. zij wilde me eigenlijk niet voorstellen omdat ze dacht dat ik niet geschikt voor de baan was, maar ze zou haar twijfel voorleggen bij het bedrijf et voila… sollicitatie nr 4 is alweer ingepland… begin nu een beetje panisch te worden… al die gesprekken, verschillende banen allemaal ook nog eens… gelukkig woensdagmiddag ff peptalk gesprek met de begeleider.

zometeen een presentatie geven over social media bij een instantie hiero… zou weer mooie ervaring oplevering, begin alleen een beetje bang te worden dat ik daar geen tijd meer voor ga hebben… oeps…
ook ff kijken naar een nieuwe winterjas, heb deze al 6 jr en je zou maar ergens naartoe gaan waar het nu (lokale tijd 11 uur) -29 is…ppff

Zit ik Koffietijd te kijken, is Beps ineens live op TV op de HHB…!

hahaha Wendy dat meen je niet,morgen even bij uitzending gemist kijken

goede morgen dames,
**
sorry dat ik even inbreek bij jullie, maar ik heb een vraagje en aangezien jullie allemaal behoorlijk wat ervaring met reizen en turkije hebben dacht ik, ik drop de vraag hier.
**
*Het is zo dat mijn askim in bursa woont. Normaal land ik in istanbul op sabiha gok. En dan staat hij op mij te wachten en regelt hij de bus naar de stad vanwaar we de ticket voor de bus naar bursa kopen. Nou is het zo dat ik dan geen oog heb voor welke bus alleen voor hem. *
**
Dit keer echter wil ik hem gaan verassen en moet ik het dus in mijn eentje gaan doen!! MAAR HOE??? Weten jullie misschien waar ik kan kijken voor info of hebben jullie info??? Ik moet eerlijk zeggen ik wil het op deze manier, maar krijg er ook wel wat zenuwen van!!! (behoorlijk wat zenuwen)
**
Dus als jullie iets weten??!! Dan hoor ik het graag!
alvast bedankt kus mutlu

@ wendy echt waar?? hahaha lachen!!
@ mutlu leuke verrassing maar wel hectisch… is het jou alle zenuwen, moeizaam zoeken en alleen reizen waard? waarvoor, voor die 5 minuten dat hij helemaal verbaasd is? Die 5 minuten maken gauw plaats voor hem dat je er bent, als het goed is, is het belangrijkste voor hem, dat je er bent… zou dus nog een x afwegen of je het echt zo wil doen.

er zijn wel bustijden endergelijken geschikbaar, heb het alleen eventjes niet bij de hand, en heb beetje haast nu. je zou eventjes in de oude topics hier vast kunnen zoeken. misschien kun je een broer/neef/kennis in het complot betrekken die jou komt ophalen? of in istanbul woont en eventjes begeleid van luchthaven tot bus?

Mutlu,je moet dus een bus van het vliegveld naar het busstation hebben als ik het goed begrijp,misschien heb je hier wat aan
http://www.turkeytravelplanner.com/go/Istanbul/Transport/

http://www.istanbulcitytransfer.com/Bus-Station-Transfer-44.html