wij hebben vaker bij 123 op de ZM besteld/gekochtā¦
Ehhhh pfffff nog niets gehoord, wie zwijgt stemt toe denk ik ![]()
wij hebben vaker bij 123 op de ZM besteld/gekochtā¦
Ehhhh pfffff nog niets gehoord, wie zwijgt stemt toe denk ik ![]()
*Voor iedereen, [
@ Cyn, als ik het zo lees heeft niemand van ons een kookwekker, hihi
@ Beps, wat een gedoe zeg, maar mooi dat ze al betaald had, kan jij het precies uitrekenen. Ben ook wel benieuwd hoe ze gaat reageren.
@ Bloem weer los van de rondjes op TV. Hoe ist, nog nieuws van het Solli-front?
@ Roanna, visite in de doll, gillen!!!
@ Viev goed bezig, t kindje krijgt een slanke Oma!
Ik probeer te stoppen met roken, maar dat werkt slecht voor mān gewicht, en dat was al niet meer zoals het moet zijn:mad:
@ TRL, tijdje niks over C gehoord, gaat t goed met de kleine man?
Ja, met Askim lijkt het wat beter te gaan, maar de gegevens zijn nog steeds hetzelfde. Maar op het moment voelt hij zich beter, en kan ook op zondag hier zijn, gelukkig. Hij hoest wel veel, daar maak ik me dan wel weer zorgen over. Maar afwachten, volgende week naar ZH voor controle, en dan kijken wat ze verder gaan doen.
Ja, das waar ook, Marion is vandaag jarig! Meid, als je hier leest, Gefeliciteerd!!
Haha sorry hoor meiden⦠maar ik MOET echt een kookwekkerā¦
Verder ruzie met M. enorme ruzie⦠Dus ik ben chagerijnig, en ga vroeg slapen. Lang leve dat stomme valentijns feest! Wat nou dag vol liefde?
@ miere fijn dat hij zich iets beter voelt al kan het behoorlijk angstig zijn als hij zo moet hoesten
@ cyn alweer ruzie�
ik heb nix met valentijn⦠elke dag moet vol liefde zijn, voor jezelf, voor alle dingen die je hebt, voor het leven om je heen en de mensen in jouw wereld.
Bloem: zo denk ik er ook over! En ja weer ruzie⦠Pfff mannen⦠![]()
Cyn : komt vanzelf weer goed hoor
Bloem : heb ook niet zo heel veel met valentijn, maar J had lekker Turks gehaald, dus hoefde niet te koken
Roanna : beurs was goed geweest, druk ook, had wel zaterdag laat in de middag heeeel veel last maar nu gaat het gelukkig weer goed, therapie kan nu nog niet helpen hoor, duurt wel een hele tijd voor ik dat ga merken
Miere : hoop dat het zo blijft gaan
Beps : ga er maar gewoon van uit he dat alles zo nu geregeld is hihi
Hij kan van mij even de piep **** krijgen⦠Kreeg net het zinnetje⦠Sus ya⦠(ofwel⦠hou je mond) Dus ik terug gestuurd⦠ik ben een Nederlander⦠dus zeg me niet dat ik stil moet zijn⦠En toen kreeg ik serieus: Fuck youā¦
Najaaaa ben er zo klaar mee momenteel! Kan niet eens verdrietig zijn⦠Ben echt pislink!
Roanna,ik wacht met smart op de postduif,namens C alvast heel erg bedanktā¦
http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon12.gif
Bloem,de duimen draaien hier weer hoor,drukke solli week voor je.
Miere,fijn dat je askim zich wat beter voelt,en jullie zondags samen kunnen zijn.Met C gaat het goed hoor,al 3 dagen sāavonds een grote plas op het potje gedaan :cheer:
Cyn,heeft de ruzie met valentijnsdag te maken dan?? Is toch alleen maar comercieel gedoe.
Hahaha wordt ik net gebeld heb ik via me kapper een sportles gewonnenā¦Mocht zelf kiezen dus volgende week donderdag maar eens zumba proberen lol2
TRL: Ach hij is boos omdat ik me gewoon klote voel vandaag⦠Stomme valentijn⦠en hij ook nog eens niet online⦠(terwijl dat wel beloofd was⦠maar opeens heeft hij cursus⦠alsof hij dat vandaag pas hoorde) Maar dat mag ik blijkbaar niet stom vinden⦠Dus nou ja⦠Ga maar gtst kijken ofzoā¦
Oeps,sorry Cyn,had het stukje erboven over het hoofd gezien,dat is niet leuk van hem,kan begrijpen dat je pislink bent⦠En idd wij nederlanders houden onze mond niet,daar moet hij maar mee leren leven tochā¦
Geen sorry meis⦠No problem hoor!
Sooowwww dat moet zelfs Rubbie niet zeggen(of het nu kop dicht of Sus ya is⦠gebruiken we hier allebei nl!!) ā¦
Sterkte
Valentijn heb ik ook niets mee⦠als het van die ene dag per jaar afhangt⦠ben je ook mooi in de aap gelogeerd
@trl: morgen gaat de postduif weer op weg naar jou
Linda,alvast bedankt namens C
@trl: graag gedaan!
Hier hetzelfde wat betreft Valentijn. Ik hoef zoiezo nergens op te rekenen en dat doe ik dan bij voorbaat al niet, maar ik doe er zelf ook geen moeite voor. Allemaal geldklopperij is mijn mening.
@Cynthia: Ja, dat is ook behoorlijk lelijk hoe hij nu tegen je doet. Dat kan ook niet. Maarkomptwelweergoeschratje. :kus: Heus wel, al ben je er nu even klaar mee.
@Miere: Oh, wat fijn dat het toch weer aardig gaat met askim, buiten het hoesten om dan. Wie weet komen jullie volgende week wat meer te weten als hij weer voor controle moet. En jij⦠stoppen met roken? Zou beter zijn, maar dan⦠de kilootjes. Het kan wel, maar het zal moeilijk zijn. Succes!
@Beps: Geen bericht⦠goed bericht. lol2
@TRL: Graag gedaan hoor. Staan er jongetjes bij de Appie⦠heb u nog plaatjes? Jawel, maar zijn voor mijn kleine neefje. Hihihi.
Roanna,lol2
Beps: precies⦠Dat soort dingen daar kan ik echt pissed om worden⦠Het is ook zo lekker makkelijk⦠f you⦠Pfff nee⦠:finger: you! ![]()
wij doen ook niets aan valentijn, aangezien wij volgende week donderdag 2 jaar samenzijn en dan uiteten gaan