Turkish Tea Time

Cyn,jij jezelf lekker verwend…En ik heb ook geen kookwekker hoor…

Beps,gelijk heb je laat ze maar mooi betalen.

Bloem, nog onder de wol denk ik.

Raak,weer terug van weggeweest.

Goedemorgen meiden,

Cynnie jij geen kookwekker, ik heb er ook geen een.
Roanna dank je wel voor de valentijnswensen.
Beps gelijk heb je om de kosten op haar te verhalen, denk alleen niet dat zij ze betaald.
Jill meissie gezellig dat je ook weer hier bent.
Bloemmie gisteren genoten van het schaatsen, en we duimen verder.
Wendy I like your butterfly…and I mis here.
Miertje in de olie hier ook nog ff langs geweest
Raak gaat het met de beentjes???
en ikke onder de 90 kilo yessssssssssssssssssssss 11.1 kilo eraf…

HAHA ze heeft al betaald en ik moet terugstorten, ze moet dus wel anders krijgt ze gewoon niets :wink:

Zit ondertussen in de wacht voor het omzetten van de tickets, en hoor dan wat het kost…

Ach Jill… wat een lieverd ben je toch :kus:

Roanna en anderen: ik heb een Philips gekocht bij B*l.com… Was 99euro, en ziet er goed uit… Ik hoef niet zo’n hele luxe/dure… Het kost me allemaal al genoeg :wink: Heb er thuis ook wel een, maar die is niet zo goed meer en de afstandsbediening is zoek… Dus dan maar een nieuwe!

Kookwekker, tsja… voor mijn eitje koken heb ik wel een kookwekker nodig hoor! :wink: Ik ben een moeilijke… wil mijn ei precies goed :wink:

Ben zo benieuwd naar de vloer! Zag ze vanmorgen wel lopen met de rollen, en het ziet er echt top uit! :smiley:

OHHHHH en ik heb net stoelen gereserveerd voor mijn vakantie, en ben al ingechecked ook! :smiley:

Hihihihihi lekker he!!!
Waar zit je???
Ohhh en je vloerrrrrr FOTO’S!!!

Ik heb mn ticktts omgeboekt… PIEUWWWWWWW 80 euro…
(zijn losse tickets he… PFFF) dus … hihi… heb de mail ook al gestuurd dat de kosten van de ‘aanbetaling’ afgehaald nog X is wat ze terugkrijgt… ben benieuwd :finger:

Rij 11 :smiley: Comfort Class :wink:

Ennehm… Ja ik ga denk ik vanavond even kijken… Dus foto’s volgen! Maar het is dan wel donker, en heb nog niet overal lampen hangen :wink:

80euro… Poeh… is een dure! Maar goed… Niet jouw kosten!

Cyn,ik ben ook heel benieuwd…

Beps,hahaha gelijk heb je,ben benieuwd hoe ze gaat reageren…

@Cynthia: Maar dat is toch een leuke setje!!! Heb net ff gekeken, nou om te starten… heel goed hoor! :thumbsup: Wat je zegt, het kost allemaal al duur zat en dit kan toch ook mooi zo!!

@Beps: Nou, ik ben ook wel nieuwsgierig hoe daar op gereageerd gaat worden. Je hebt het goed gedaan zo!! Alleen jammer dat het zo moest gaan, maar dat is niet jou fout!

@ Jill: :kus: Bedankt ook weer he!!

@Viva: Goehoed!!! :cheer:

@TRL: Oh, ik zal morgen even de plaatjes met de postduif meedoen. Ik vergeet het steeds en ben nu al op het WC geweest, maar morgen gaan ze op de bus. Ik heb beloofd en ik ga nu tersrond alvast de enveloppe klaar maken.

Bloem nog onder zeil zeker? lol2

Roanna: precies! Vind hem er ook leuk uitzien! En prima om mee te beginnen!

Heb vanmorgen even een wasmand, prullenbak, afwasteiltje, afdruiprek enzo gekocht… En dat was ook al 50euro bij elkaar… Tikt allemaal lekker aan hoor!

Wacht maar Cyn, tot je je kruidenkast gaat vullen, of je voorraad moet aanleggen hahahaha(ohhhh die 1ste maanden op mezelf… ik bleef naar de winkels lopen…)
Het vliegt eruit, maar goed, je huisje is/wordt je paleisje tenslotte
(zag er top uit zeg!!! dat setje)

Dat bedoel ik dus Cyn.

@TRL: Wat een service… het is al op de post. Lijkt overtoom wel. Net gauw ff gedaan.

ja ben weer boven water, al wat eerder maar moest eerst wat anders doen

@ beps :kus:
@ cyn wokken is het makkelijkste dat jezelf kunt doen
heb ook geen kookwekker bij te way… alles op de gok
@ raak en hoe was de beurs? hebben de knieeen het gehouden en hoe voel je je nu?

gaap… moet gauw in een ander ritme komen want de dag is alweer bijna voorbij

Beps: ik heb een hele lieve mams die nu al inkopen aan het doen is om mijn kast mee te vullen haha… De gek! :smiley:

Bloem: dat is waar… Maar heb dus 1 wok… Voldoende denk ik zomaar :wink:

ja zeker, als je het goed doet kun je alles af met 1 pan

jea net gebeld, dat gesprek van vorige week verliep goed, en woensdag 2e gesprek, samen met nog 2 gesprekken dus ik kan me opmaken voor een belangrijke week

Yeahhh spannend hoor …

@Wokken: Morgen avond wok ik weer thuis, met rijst en lekkere kruiden en sausjes… JAMMMMIEEEEEE

EN nu,… Koken, Rubbie de nacht in

Happy valentine’s day!!! ook van mij natuurlijk!

@beps: tickets zijn omgeboekt
@cyn: is van alles en nog wat aan het kopen voor haar huisje…
@bloem: een belangrijke week voor de boeg
@viva: is nog steeds goed bezig met afvallen! TOP!

zo… ff wat inktcartridges besteld… online
heeft een van jullie dat wel eens gedaan? was net in de winkel en daar waren ze 15 euro en een beetje per stuk… had alle kleuren nodig want alles was tegelijk leeg… ff wat gegoogled en weet ik wat allemaal meer en als het goed is komen ze ze morgen brengen… veel verschil in prijzen, scheelt bijna de helft!

@Bloem: Dat doe ik regelmatig. Ik bestel meestal bij 123 ink*. Bevalt me tot nu toe het best. En dan ook gewoon hun eigen merk en dat scheelt zeker aanzienlijk.

@marion: GEFELICTEERD!!! fijne avond nog! :slight_smile: