Turkish Tea Time

@Beps,
Ik vond die vlinder wel toepasselijk, had nog geen avatar, zo is ze er toch een beetje bij…

Ze hebben leuke koopjes bij die stand,

Haaij! Alles goed hier?

Ik vandaag lekker mijn keuken ingeruimd… Wat kan een mens een hoop troep hebben zeg… Heb 6 jaar lang gespaard voor mijn uitzet, met het resultaat dat ik nu 16 koffiekopjes heb… En 3 schuimspanen… En zo nog wel meer dubbel… Maar goed… :wink:

Morgen komt de vloer! Super spannend!! :smiley:

@Cyn: Hihi… en zo heb je veel dubbel en een hoop nog niet ;)!!!

@Wendy: Zo ist, maar ze is er altijd, ons Toosje… Altijd…
En ohhh koopjes ook nog :)!!!

Klopt… ik mis inderdaad wel dingen! Een kookwekker bijvoorbeeld! Maar verder is mijn keuken vrijwel compleet! :smiley:

Ach kookwekker, je pfoon kan het ook ;)!!!

Nou einde van een prutweek… zo eerst maar eens naar bed. Morgen ‘weekend’ en dan zie ik verder… Wacht op mail van S, over de kosten zodat ik dat ook kan ‘rondmaken’ Kosten zijn tenslotte niet alleen voor mij(omboeken bedoel ik dan) zij stopt de vriendschap, deelt ze ook in de onkosten bedacht ik me gister…

Tot morgen, nieuwe week, nieuwe kansen

@Beps: Zo, zeker weten. Wou ik maar ff zeggen. Zij wil toch ook niet meer mee!! Succes ermee en het komt vast wel goed.

@Cynthia: Oh, en ik ben zo onderhand weer aan een nieuwe uitzet toe. Hier zijn vele dingen nu echt OP. Ik moet een nieuw broodrooster en een blender. Pfffff…

Maar leuk is het wel he!!! Het schiet nu echt op. :cheer: Bijna!

@Wendy: Hier hetzelfde hoor. Er gaat geen dag voorbij, dat ik niet aan haar denk.

Leuke avatar. :thumbsup: Ik heb nu 4 shapppies en vind dat voorlopig wel genoeg, maar ben soms wel in de verleiding hoor!

@Bloem: Heerlijk voor de buis met al dat schaatsen. Jammer dat de sfeer daar duidelijk anders is dan hier, maar hoe dan ook… de Hollanders doen het toch evengoed maar weer ff daar!

Zo, ik ga de dag ook maar afsluiten. Nog effies een poosje tv kaike boven.

Iedereen weltrusten en voor de werkenden… werkse weer morgen. :dag:

Tv ook hier aan, electrische deken. En m’n iPad beter wordt t leven nu even niet

Trusten all

zo ik kan met een gerust hart gaan slapen, denk dat ik alles nu wel zo’n beetje gezien heb

@ cyn leuk, de keuken aan kant… ben jij zo’n keukenprinses dan?? hoeveel wokken heb je, daar ben je toch zo dol op?? :biggrin:

@ beps :kus:

slaap lekker al, tot morgen (middag) :stuck_out_tongue:

:GERMANY:Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland:GERMANY:

:kenya:Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia :kenya:

Trl:17 maart t/m 20 maart Izmir
Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Trl: 25 mei t/m 5 juni Kusadasi
Jac: 27 mei tm 4 juni Duitsland Katzenfurt
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 15 oktober Arnhem

En de verjaardagen nog …

14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber

Mm ik hou wel van koken, maar ben geen topkok ofzo hoor… En ben dol op wokken inderdaad… maar wel in een wokrestaurant :wink: Teppan Yaki vooral…Hmm! :smiley: Ennehm… heb gelukkig maar 1 wok… maar wel 7 gewone pannen, 3 koekepannen en 2 hapjespannen :beef:

Beps: als zij de vriendschap beëindigd… dan zou ik het niet anders dan eerlijk vinden om de wijzigingskosten aan haar door te belasten.

Transavia berekend overigens 27euro per ticket, en eventueel de meerprijs voor het ticket. (Prijsverschil)

Hoop dat je snel iets hoort!

@Cyn: Het gaat gewoon gebeuren hoor, het omboeken van haar ticket naar Rubbie. En ik denk dat ik die kosten volledig op haar boek… Als zij zo wil omgaan met hetgeen zij vind dat ik verkeerd doe(nl het zeggen dat ik niet kan leven met wat zij verkeerd doet, en door de snelheid van leugens aan anderen vertellen ik ook niet meer zo makkelijk kan geloven wat ze zegt…) dan… dan is het voor haar die kosten

Goedemorgen, ben ook weer thuis en ga nu eerst maar eens bijlezen:dag::dag:

Beps: precies! Ik zou haar de volledige kosten doorberekenen! Jij moet nu ook de reis voor 2pax betalen…

Goodmorning piepels. :dag:

For all my best friends:

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/v/valentijn/IKHOUVANJOU185B15D.gif

Jeeh! Net een nieuwe Home Cinema Set besteld :smiley:

Goedzo!!! Zorg voor jezelf!!!

@Iedereen een Happy Valentine…

Maar goed… ik ga boodschapjes doen…

Roanna : dat is nog eens een vrolijk : Happy Valentines berichtje !!!, Hetzelfde voor jullie :kus::kus::kus:
Beps : toch gelukkig kunnen omboeken enne die vriendschap was dan ook niet veel waard hoor maar het doet toch altijd weer pijn he :kus::kus::kus::kus: Ga maar heerlijk met Rubbie een weekje genieten
Bloem : jij voor deze week veel suc6 weer met de solli’s en uiteraard flink genoten van het weekend met al dat schaatsen op de tv
Jill : jij ook weer even langs geweest, altijd gezellig, toch
Miere : blij weer even een positiever berichtje van je te lezen, hoop dat je gister ook hebt genoten
Cyn : vandaag wordt de laatste hand gelegd aan je huisje enne kookwekker : ik doe het al 41 jaar zonder dus gaat jou ook vast wel lukken lol2lol2lol2lol2
Verder voor iedereen een dikke :kus: en een heel fijne Valentijns dag :dag::dag::dag:

Goedemorgen.

@Beps: Pfff. wat een geregel weer he, maar tuurlijk nie bij laten zitten. Geniet verder van je vrije dag.

@Cyn: Wat voor 1 ? Welke, hoe, wat? Oh… leuk hoor!:cheer:

@Raak: Welkom terug meissie. Is alles een beetje naar wens gegaan het afgelopen weekend? Nog erg last van de knieen gehad, of ging het toch al wat beter nu zo na de fysio?

Wij zo ook ff schapjes doen.

Laterssssss :dag:

By the way… ik heb (nog) NOOIT een kookwekker (nodig) gehad. lol2 lol2 En mis het ook niet! lol2

http://rlv.zcache.com/friends_are_treasures_of_the_heart_card-p137300030870624642qqld_400.jpg

1 like