Dat bedoel ik dus! Voor dat geld wel ik best een uurtje langer in die bus zitten. En tegenwoordig zijn de bussen zo goed… het maakt mij echt niet zoveel uit. Kijk, als ze op Gazipasa gaan vliegen en de prijs blijft leuk… oke, dat is dan weer andere koek.
@Roanna hoop het echt dat het lukt,wij pikken jullie wel op met de auto,zal wel een beetje proppen zijn met zessen in die auto. maar het zal zeker niet aan Viva liggen die is tegen die tijd een slanke den. Ik las dat Viva goed op weg is jeetje 10 kilo eraf,ik doe het haar trouwens niet na.pffff nu zeker niet met al mijn wintervet!!!
@ jill he meis! welkom back! we weten allemaal de reden dus no worries
ik zit lekker nog schaatsen te kijken… echt genieten
@Bloem thx,maar probleem is als ik hier begin ik weer niet te stoppen ben.
Jij trouwens veel succes met je sollicitaties,met jouw inzet en doorzettingsvermogen gaat er vandaag of morgen wel een leuke job voor jou zijn .
@Bloem: Als hier gezapt wordt, moet ik ook steeds aan je denken. Geniet ervan meissie.
@Jill: Och joh, we kunnen ook wel met het bussie komen, als jij maar zegt hoe en wat tegen die tijd. We gaan het zien. Ja, Viva is goed op weg. Enneh… kom op Jill… zo erg is het bij jou toch niet?
Ik weet nog dat je vorig jaar aan mij vroeg, hoe ik jou voorgesteld had, voordat ik je in het echt zou zien en ik weet niet of jij mijn antwoord nog weet… lol2
Maargoed, vind het hardstikke leuk dat je er weer even was en hopenlijk wat vaker weer, maar dat laten we helemaal aan jou over. Je weet het en wij weten het ook.
Ik ga nu naar boven. Ook nog ff schaatsen kieke. Voor allemaal alvast weltrusten… :kus:
:dag:
@Roanna,mmmm zit me nu helemaal gek te denken hoe je mij nu weer had voorgesteld,ik weet het niet meer erg he maar denk dat mijn hersens iik een beetje zijn aangetast hahaha.
Slaap lekker he en groetjes aan je lieve hubs.
Vertel ik je nog wel een keer dan. Hihihi. Jij ook natuurlijk de groetjes aan jou hubsie. :dag:
Weltrusten.
Uit :idea: UIT
@ jill gewoon meepakken wat je meepakken kan… we waarderen het allemaal
en dank je wel. ik heb echt het idee dat er wel een winnaar tussen zit, afgelopen week 1 en komende week 2… daar moet toch iets goeds uitkomen lijkt me??
@Bloem, natuurlijk moet toch eens lukken he,sommige werkgevers moeten eens anders denken dan ze doen.
Misschien heb jij ook wel reacties gehad van ja sorry we zoeken iemand met ervaring bla bla?
Zelf vind ik dat nogal nonsens in sommige opzichten.
Mijn ervaring met ons personeel vroeger maar nu met wat we nu doen zeker is dat je de jonge werknemers nog een beetje naar de hand kan zetten .
Maar sommige bazen willen en goedkope (jongere) werkkrachten maar dan wel ervaring vereist !!! beetje dubbel toch?
ja zeker, alleen in de huidige maatschappij hebben de mensen het voor het uitkiezen. Ik baal alleen dat ze me dan wel uitnodigen, terwijl ze in mn cv kunnen zien waar mijn ervaring ligt… reistijd en reiskosten zijn tegenwoordig niet niets
ok truste tot morgen(middag)
Meissies, feessie gehad vanaaf van een vriendin die 50 werd, askim zelfs ook nog even geweest, veel bekenden en oude vrienden gezien, voor nu even heel erg happy. Morgen weer askim hier.
*oeps, beetje veel wijn op nu, maar ik voel me echt even erg happy nu. *
@ Jill, fijn dat je er weer even bent.
Dikke knuffffffffffffffff allemaal
JILLIE!!!
Niets sorry!!! Fijn dat je af en toe gewoon binnenkomt!!! Zo waardevol dat je er bent…
Ik heb gelachen en gedaan… nu weer op t werk…niet druk, maar … op naar mn dagje…
Maandag niets bijz, dinsdag met een vriendin naar de HHB…
:GERMANY:Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland:GERMANY:
Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia ![]()
Trl:17 maart t/m 20 maart Izmir
Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Trl: 25 mei t/m 5 juni Kusadasi
Jac: 27 mei tm 4 juni Duitsland Katzenfurt
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 15 oktober Arnhem
En de verjaardagen nog …
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
Jill,welkom terug.
Miere,leuk feestje gehad ,ff wat anders en vandaag je askim weer bij je…
Goedenmiddag. :dag:
Ik denk… , meld me even. Was vanmorgen even aan de sop hier beneden en kwamen kennissen even onverwacht een bakkie doen, want ze waren aan het fietsen met dit mooie weer, dus toch in de buurt. Tuurlijk…Ik nog in de doll… even bakkie of 2 gedaan en toen moest ik alles nog doen en showeren Nu net inmiddels geluncht en zo dadelijk even op naar de Achterhoek.
@Miere: Oh, gelukkig alweer wat positievere berichten rond askim. Geniet van jullie dag samen vandaag. :kus:
@Beps: Mooi dat je zo gelachen hebt, want daar ga er toch voor heen he en het doet een mens soms zooo goed. Werkse, als je nog aan het werk bent.
Nou, verder iedereen een fijne dag en tot vanaaf of ergens weer. :dag:
ik kom ook weer bovendrijven
@ beps lekker gelachen, das belangrijk
@ roanna visite in de doll? hahaha stonden ze wel even te kijken
maar ach, gezelligheid is belangrijkste toch?
@ miere goed nieuws van je askimmetje en vandaag lekker heel de dag samen
Zo weer thuis, J&H komen op de koffie. En nu koken en lekker ontspannen.
@ Beps,
Lees dat je naar de HHB gaat, ik ben gister geweest. de beurs is echt super leuk, leuke aanbiedingen… en een Sap*h stand bij mode en kleding…!
@Wendy!!! Die vlinder… :tear:!!!
En dan ook nog een stand met ‘artikelen’ waar ik niets van kopen mag ;)!!!