Turkish Tea Time

Goedemorgen all. :dag:

@Beps: Ik kan me er wat bij voorstellen dat je er nu klaar mee bent. :mad:
Ik zelf denk, dat S. daar niet zo moeilijk over zal doen of Klara nu mee komt of Rubbie, alleen voor de formaliteiten moet hij het wel weten. Denk zelf, dat dat wel goed komt, maar je hebt er toch weer extra werk aan + dat je toch ook weer met de meisjes zit. Oke, die kunnen dan wel naar het hotel, maar leuk is toch wat anders. Ook qua financien. Maargoed, ik hoop en ik denk het haast wel… kompwelgoeschratje. :kus:
Werkse hoor!

@TRL: Ik heb hier ook nog 6 plaatjes liggen. ( weet nie van wie ) Moet ik ze in het weekend nog even aan je opsturen of toch eerst openmaken en dan opsturen die je eventueel nog moet hebben?

Het is hier trouwens butweer. Regen en nog eens regen en ik wil eigenlijk vanmiddag nog even weg.

@Jiil: Ik zie natuurlijk ook wel dat je hier regelmatig online bent… maarre… half Juni zijn we (viva, hubs, mijn hubs en ik) er weer hoor, dus misschien een minimeeting weer aldaar? Zijn jullie er ook in die tijd?

Ik mail je van de week nog wel ff. :dag:

Fijne dag all. :dag:

@Roanna: De tickets moeten omgezet, kosten daarvan meestal 30 euro…PFFFFFF(Ok… dus kosten ongeveer 200 euro alleen voor meisjes en omzetten… ach en die 600 is ook nog wel te doen voor die week… maar goed, ik ga gewoon lekker met Rubbie een weekje weg, HEERLIJK!!!)

@beps: inderdaad lekker genieten met rubbie!! Kan hij ook weer sporten daar :slight_smile:
Wel zorgen dat de deuren goed dichtgaan he! En S doet niet moeilijk om het omzetten, maar idd de tickets kosten komen er wel bij!

mogguh

ik moest ff uitslapen… sorry hoor hahaha, vanavond+vannacht en morgen weer schaatsen kijken, dus moet wel wakker zijn…

@ beps :kus: weet als geen ander hoe jij je voelt

Roanna,mag je wel opsturen hoor,maar als je liever eerst zelf kijk is dat ook goed natuurlijk hahah

Zo meiden… ik ben er klaar voor: Aardappels in De Pan, zo de witlofsalade maken en de varkenshaas bakken en dan … op naar Guido…

Tot morgen :dag:

veel plezier beps. ff alles van je aflachen…

ik blij, zie FB

@Beps: Ook ik wil jullie nog even een hele fijne en plezierige avond wensen bij Guido. Heb je wel ff verdiend!

@Bloem: Ik ga zo lezen daar!!

@Aan alle lieverds hier een dikke knuffel

@Roanna,ik heb er nog geen zicht op wanneer we er zijn mei normaal wel
maar ik weet niet precies tot welke datum in juni;ik ben nog p^zoek naar goedkope tickets.
We gaan nu deze maand de 26 ste maar heb ook nog geen retourticket.
Hoop dat tegen mei al ergens een vlucht is naar Gazipassa .
Maar ik hoop echt op een tweede mini-meeting was reuze gezellig!!!

@Jill: :kus: Terug. Enneh… nou hopen dan maar dat jullie er tegen die tijd ook kunnen zijn. Je weet het maar nooit he!! Zou wel weer leuk zijn. :cheer:

Ik heb ook even hier zitten zoeken, maar vanaf Amsterdam gaat alleen nog maar Transovio naar dit vliegveld Gazipasa en dan zijn de prijzen aardig aan de hoge kant. Je bent gauw tussen €255 tot €275 p.p. kwijt voor een retourje. Ik denk dat het eerst goed op gang zal moeten komen en dat de prijzen dan wel wat zullen zakken. Misschien vanuit Belgie al wel? Geen idee.

@Roanna,amsterdam is voor ons te ver is zowat 2,5 rijden van hier dus dat schiet ook niet op he.
Denk dat we gewoon even geduld moeten hebben er zullen er wel volgen
Luik Eindhoven Maastricht en Dusseldorf of brussel zijn voor ons ok.
Welke site had jij die gevonden?

@Roanna,Traslovia zie ik Gazipassa niet staan en heb toch echt mijn bril op:zon02:

Ja sorry nog wat,weet je bij bepaalde maatschappijen kan ik niet boeken,wij gaan namelijk altijd langer dan 30 dagen en bij sommige kan je enkel een retour ticket boeken met een verblijf van max 28 of 29 dagen

Meiden sorry he ik kom hier maar weer zomaar binnenvallen

@Jill: Nee, Amsterdam is voor jullie zeker geen optie.
Poe heee… daar vraag je me wat!! Ik had even zitten googlen met de naam van dat vliegveld en kwam bij Tomas Cook uit en dat klopt ook wel, want Neckermann/Tomas Cook gaan het als eerste vanaf April hier in Nederland aanbieden, had ik gelezen. Ongetwijfeld zullen de anderen later ook wel volgen, denk ik.

@Jill: Dat geeft toch niet . Jij bent altijd welkom hier en wij weten de reden dus… dont worry, be happy.

Klopt, ik zag ook alleen maar tot 22 dagen retourtjes. Nee, niet op de Transoviosite. Kon ik het ook niet vinden, dus ligt niet aan je bril of wat dan ook. lol2 En waar ik het las, was het ook alleen nog vanaf Amsterdam, dus daar heb jij ook niets aan. We zoeken even verder.

@Roanna je bent een schat:kus:

Hier wat info, waar jij dus eigenlijk ook niets aan hebt, maar toch.

Losse vliegtickets (voor 8/15/22/29 dagen) zijn vooralsnog nog niet via Internet boekbaar, maar wel bij alle Thomascook Travelshops in NL (omdat het chartervluchten zijn, ook niet boekbaar via http://www.transavia.com). De prijs voor een los retourticket is € 274 + administratiekosten € 27 + € 2,50 calamiteitenfonds = € 303,50.

Bron: Lokum site.

@Jill: Komt goed, graag gedaan. ik geef daar wel weer een rondje dan. lol2

1 like

@Roanna,hahaha ja dat rondje zie ik wel zitten al hoop ik echt dat het deze keer bij ons op het terras lukt.
Turkse thee of iets sterkers staat klaar!

Trouwens wat een geld voor die tickets pfffff soms hebben wij geluk en vliegen voor iets meer dan 100 euro pp retour.
We hebben dus nu geboekt voor 26 febr en ook al voor Sept van 9 sept tot 13 okt heerlijk vanaf Luik,wel op de terugweg even tussenlanding in Dalaman maar voor die prijs nemen we dat er graag bij.

Als jullie er dan tegen die tijd wel zitten… komen we zeker weten een keertje jullie kant op. Dat zie ik dan wel zitten. lol2

@Beps: En? Was het wat? Lekker een avondje gelachen?