Turkish Tea Time

geen idee… misschien eens een keer echt werken? hahah

@ trl nog ff ertussenuit naar izmir… hoe/wat/met wie… hoezo izmir… is dat strand of vrienden bezoeken??

Zoals het er nu uitziet, en door wat er van de week speelde, ga ik met Rubbie in mei naar ADR!
Ik moet even op zoek naar oppas voor de hondjes en hoe we dat gaan doen, maar het komt goed, en is ook goed zo…

@beps: ook lekker! Hoewel ik eigenlijk ook wel geroepen voelde echter ik heb nu een andere week! hahahaha en ga gezelli met mijn familie naar germany! haha

Zo ik heb net een nieuwe fiets gekocht! krijg hem eind februari. jajaa een elektrische fiets!! Ja iedereen ik ga mijn leeftijd voelen hahaha;) GRAPJE!
zal nog wel een keer een plaatje zoeken.
iedereen fijne avond!

Beps, beter toch om met rubbie te gaan, geniet er van meis. En zo zie je maar zo komt alles op zijn pootjes terecht.

Beps: fijn dat je er toch uit hebt kunnen komen, nu lekker met hubbie naar adr

Beps,lekker in mei met Rubbie naar Adr,mooi vooruitzicht.

Bloem,gaat goed zo te lezen met je solli’s,ik blijf duimen.Izmir is een vriendin opzoeken.

@trl: moet je nog veel voetbalplaatjes?

@trl: mail me anders even de nrs, kan ik ze je toesturen?

Ja het komt wel op zn pootjes terecht, maar mn collega/vriendin is va vandaag hierdoor alleen nog maar collega. Zij vond het ‘normaal’ dat je gewoon in een smart (auto) gaat rijden als je geen rijbewijs hebt.
Toen ik haar hierover aansprak werd ze boos, en vind dat ik me daar niet mee moet/mag bemoeien.
Buiten dat het wettelijk niet mag, maak ik me ook zorgen over haar als ze dit doet… maar ‘dat mag niet dus’…
Vandaag heeft ze aangegeven geen ‘vriendinnen’ meer te willen zijn…
Ik had het verwacht, maar gehoopt dat ze het ‘zou oppakken zoals ik het bedoeld had’…

Nu dus eea rechttrekken, financieel ook, en dan zien…Komt allemaal prima inorde, alleen doet het ook wel zeer…

@beps: logisch dat t zeer doet is ook niet niks, jammer dat je haar daar niet op mag aanspreken

@Beps: Tsssss… ik had al zo’n idee toen ik van de week aan je vroeg of het DIE collega was, waar je mee zou gaan, gaf je geen antwoord, maar alles is me nu heel duidelijk.

Heel “lullig” voor jou, mag ik toch wel zeggen. Weet je ook nu weer wie je vrienden werkelijk zijn! Natuurlijk zal het weer een hoop uitzoekerij zijn, maar dan gaan jullie ( hubbie en jij ) er maar een extra weekje van genieten. Afzeggen kan niet? Is maar een vraag hoor? Wat een gedoe weer.

@Bloem: We gaan weer door met duimen!!!

Voor straks all… Weltrusten. :dag:

@Roanna: Ik heb me zo verheugd op die week, dus ik ga gewoon hihi
Moet eea omgezet worden, kosten natuurlijk, maar dat is nu eenmaal zo

En nu…naar bed

Weltrusten allemaal en tot morgen

@beps: zitten jullie nu dan tegelijk in adr of worden de weken ook veranderd?

Zij gaat niet dus, ik wil niet met haar daarzitten

:GERMANY:Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland:GERMANY:

:kenya:Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia :kenya:

Trl:17 maart t/m 20 maart Izmir
Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Trl: 25 mei t/m 5 juni Kusadasi
Jac: 27 mei tm 4 juni Duitsland Katzenfurt
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 15 oktober Arnhem

En de verjaardagen nog …

14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber

Beps,belachelijk dat je haar daar niet op mag aan spreken zeg,totdat er misschien een keer een ongeluk gebeurt en ze je gelijk geeft,maar dan is het waarschijnlijk te laat…:kus:

Linda,zal de nr’s morgen doormailen,krijg als het goed is vanavond er nog wat bij.Moet er nog 30 ofzo.Jij je boek al vol?

@beps: snap heel ged dat je niet met haar daar wilt zitten zou ik ook niet kunnen

@trl: ik moet er ook nog 30, morgen nog even een paar inplakken en dan stuur ik jou ook mijn nr’s

Goedemorgen meiden,
Beps belachelijk zo’n reactie, je zal maar door haar worden aangereden, …het klinkt hard maar je hebt de juiste keuze gemaakt, onverantwoordelijk. Wees maar blij dat ze nu alleen maar collega is. En de kosten tja, wel weer een hoop geld. Maar goed het is niet weggegooid.

zo weer op mn werk, ik ben er allemaal klaar mee.
Ik ga even denken of ik de meisjes in pension doe, en dat even bespreken en dan met S mailen om eea op Rubbie zn naam te krijgen

Pffff dat vind ik nog het ergst, dat ik alles moet ‘omzetten’…