Turkish Tea Time

:wub: Wat zijn we weer lief voor elkaar en zorgen we toch weer goed voor elkaar. Mooi hoor! :wub:

:kus: All of you.

Viva,knap hoor,ik krijg er nog geen 5 kilo vanaf…

Bloem,duim voor je

@ viev je kunt trots zijn hoor,en je houdt niemand voor de gek… het is gewoon een magische grens en het maakt echt een wereld van verschil hoor… onder de 90 betekend gewoon in een normale winkel shoppen en niet meer zo nagekeken te worden. gewoon rustig doorgaan, en nee 65 is misschien een beetje veel van het goede, gaan de velletjes ook zo hangen en zie je er meteen ouder uit, maar 80 is een mooi streef hoor!

hier ook langzaam en gestaag… gewoon opletten en sporten, dat werkt het beste voor mij, crashdieeten dat doen we niet meer… en het belangrijkste: je moet jezelf happy voelen

weer paar solli’s de deur uit, volgende week ook weer gesprekken ( 4x is scheeprecht :wink: zelfde bedrijf :stuck_out_tongue: ) en morgen nog een intake… mn ‘pak’ aanschaf heb ik nu wel dubbel en dwars terugverdiend.

@viva: super hoor! En knap trouwens!! Maar goed mijn oma zei altijd waar een wil is is een weg!

Goedeavond all,

Viva : wow 10 kg, ik was al blij met mn 1,5 hihi. Lief hoor dat je je schoondochter zo bijstaat, zal haar veel goed doen
Roanna : jij nog zo lang wachten jakkie, sterkte:kus:
Enne nee ga morgen pas voor 3 dagen naar Frankfurt, was vandaag naar de boekhouder om de jaarrekening af te maken, dus ben er vroeg bij deze keer
Cyn : kijk da laatste loodjes nog en dan is je paleisje klaar, eerst nog een heerlijke vakantie en dan mag je er in !!!
Beps : jij in een beetje moeilijke situatie, hoop dat je er naar tevredenheid uit gaat komen hoor :kus:
Bloem : weer een leuke baan waar je op hoopt, wij duimen mee hoor. Lekker met Paps uit gaan waaien en daarna nog wat brieven verstuurd. Je bent dus weer productief bezig geweest
Trl : wil je er ook wat af hebben dan ? Bij jou hoeft dat toch nog niet ?

@viva: grote klasse!

Ik ben sinds mijn verhuizing 10 kg aangekomen er moet nodig weer wat af maar t lukt me nog niet om te beginnen nu mijn gezondheid nog niet goed is

Eea is bijna opgelost… moeilijk geweest, maar we komen er uit…

Nu lekker aan het werk, ik ben er zelf wel wat onrustig over, komt ook goed, is wie ik ben…

@ beps :kus:
@ linda hoe is het nu met de kaak??

awhhh ikke nu helemaal relaxed, weer ge-aquajogd en nu helemaal moei

@Beps: Mooi. :kus:

@Bloem: Ook mooi en we duimen weer. :kus:

@Raak: Oh, je moet dus nog? Nou meissie… ik wens je een hele goede beurs en goede zaken. Doe kallum an he!!! :kus: Denk aan je knieen.

@Linda: Zo hee, da’s nie niks dan, maarja… als jij je er verder goed bij voelt.

Ik moet thans ook heel erg opletten hoor. Maargoed…

Net ff wat adm. gedaan en nu het nieuws in de gaten houden i.v.m. Egypte.

Iedereen een fijne avond verder nog.

:dag:

@bloem/roanna: linkerkant gaat goede kant op lijkt, effe wennen een kies minder, maar helaas lijkt nu ook rechtsonder op te gaan spelen even aan kijken maar ben bang dat ik binnenkort weer een bezoek mag brengen aan de kaakchirurg

Beps,:kus:

Raak,nou hier mag er nog wel 5 kilo af hoor…Veel plezier op de beurs

pfff ik kan weer eens niet slapen,maar moet er over een aantal uurtjes wel weer uit

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon8.gif

:GERMANY:Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland:GERMANY:

:kenya:Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia :kenya:

Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Trl: 25 mei t/m 5 juni Kusadasi
Jac: 27 mei tm 4 juni Duitsland Katzenfurt
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 15 oktober Arnhem

En de verjaardagen nog …

14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber

ja met 65 kilo kon ik er knopen in leggen, echt een uitgelekt theezakje.

Ja het gaat heel goed van ochtend weer 500 gram ervan af…dus nu 90,2…nog fff nog fff.

Weer vrijdag he dus rituelen dag…ga zo maar aan de gang.

Mogge.

@Viva: Goed bezig meissie. :thumbsup:

@TRL: Ik begrijp wel een beetje wat je bedoelt, want juist wij die laten we zeggen… die niet zo mollig zijn, moeten net zo goed oppassen, want anders krijgen we ook een figuur die we eigenlijk niet willen. Althans ik niet en dan zeg ik ook van… er kan best wat van af. Maargoed, soms heb je ook niets te willen. ( erfelijkheid, bepaalde afwijkingen in je systeem, ziektes en dergelijke enz.) Dat besef ik maar al te goed. Dan kun je er niet veel aan doen, al zou je het wel willen. Maar ik kan er wel wat aan doen en als ik niet oplet, dan wordt ik met mijn lengte, een tonnetje en dat wil ik toch proberen te voorkomen. Nou, genoeg hierover!! :wink:

Nou, ik zit nu aan mijn 2e bakkie en heb de ritu’s boven al klaar en strakkies weer ff naar de stad.

Iedereen een fijne dag. Al dan niet te werk .:dag:

Ik weer wakker, zo de weekend boodschapjes, en dan… dan ga ik naar mn werk…
Morgenavond: GUIDO WEIJERS!!!

Sorry Beps,ik kruip nog ff voor

:GERMANY:Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland:GERMANY:

:kenya:Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia :kenya:

Trl:17 maart t/m 20 maart Izmir
Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Trl: 25 mei t/m 5 juni Kusadasi
Jac: 27 mei tm 4 juni Duitsland Katzenfurt
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 15 oktober Arnhem

En de verjaardagen nog …

14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber

Mag hoor, veel plezier!!!

Ik heb de droger(voor de honden zeg maar) eens gevuld met fruit voor onszelf… Ben heeel benieuwd!!!

zo ikke weer terug uit rotjeknor voor intake gesprek bij een grote recruiter…
bij thuiskomst weer twee uitnodigingen voor een solli gesprek voor volgende week en een opdrachtbevestiging voor wat foto’s dus ben helemaal happy…!

Bloemmie: TOP!!! Lekker hoor…
Nog wat te doen in mei??

:ninja::ninja::ninja: