Turkish Tea Time

Het is ook niet niets tenslotte: Alles veranderd…
Je bent geen baas meer over je eigen lijf, en die ‘parasiet’ doet ook maar wat ze zelf wil…:)!!! ;)!!!

Goed hoor, dat je er zo voor haar bent Viv. Ze heeft ook wel een mega-buik(je haha.)

meiden ik ga slapen morgen alleen de middag werken laat morgenvroeg nog wel even weteen hoe het gaat

hoi hoi
ik weer terug uit amsterdam, had een meeting met mensen van een ander forum. was gezellig.

@ roanna leuke video gezien?? :stuck_out_tongue: balen. nog weer 3 tot 4 weken wachten?? :tssk:
@ trl afwachten weer… heb mail terug gestuurd met verzoek om meer details en nu dus weer wachten op antwoord… krijg er af en toe een punthoofd van, al dat wachten maar goed, misschien binnenkort een gesprek voor weer wat anders met weer iemand anders :retard: kan het allemaal niet meer bijhouden
@ viev :kus: voor jou en je schoondochter

ben moe, slapen!! jea… morgen weer solli…

:GERMANY:Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland:GERMANY:

:kenya:Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia :kenya:

Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Trl: 25 mei t/m 5 juni Kusadasi
Jac: 27 mei tm 4 juni Duitsland Katzenfurt
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 15 oktober Arnhem

En de verjaardagen nog …

14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber

Ik ook wakker, zo eens rustig eea gaan regelen haha… (geen idee wat, maar denk dat ik wel iets doen moet op een dat lol2)

Hey meiden ff tussen de bedrijven door, ga zo weer verder met nakijken van de examens.
Roanna balen zeg om zo lang te moeten wachten.
Bloem succes met de solli.
Beps gaat wat regelen maar weet niet wat.
Raak nog niet gespot.

En bij mij de vlag uit jawel -10 kilo op de kop af…hahahahahaha

Viva,dat is een felicitatie waard…GEFELICITEERD!!!

Viva: well done!! :kus:

thanx meiden…het gaat heel goed moet ik eerlijk zeggen.

@Viv!!! GOEHOED!!!

Ik heb een probleem op t werk EN in de prive sfeer. En daar moet ik dus iets mee. Kan het niet zomaar hier neerknallen, maar ehhhh het raakt elkaar en ik kan dus niet doorgaan en doen of ik gek ben(iets met een vriendin die ook mn collega is…) daar moet ik dus iets mee, heb het wel redelijk helder momenteel…

Beps,Hoop dat je er uit komt :kus:

Ik kom er wel uit, ben er zelfs wel uit wat ik moet… ik weet alleen niet hoe we er als vrienden uitkomen…

Beps: hoop dat jullie eruit komen!

Goedenmiddag.

@Viva: Super. :cheer: Die 6 kilo van laatst was je al aan te zien, dus hoe zal het er nu uit zien. Straks kunnen we nog een ruilen van bikini. lol2 lol2 Vind het heel knap van je, maar nu proberen als je er bent, het vast te houden, want dat is vaak de kunst.

@Bloem: Heel veel succes ook vandaag weer.

@Beps: Je meent het? Weet je, van thuis kan ik me zo weinig bij voorstellen, want jullie horen gewoon bij elkaar, als het al daar over gaat tenminste. :wub: En op je werk… toch niet die collega waar je mee op vakantie gaat?

Raak zal wel naar de beurs zijn, want daar zou ze deze week heen.

Cynthia aan het werk denk ik en in afwachting van alles en nog wat omtrend het huisje.

TRL ook op het werk.

Iedereen werkse.

Laterssssssssss:dag:

Roanna: :dag: Inderdaad aan het werk.

Huisupdate: rolgordijnen hangen allemaal, muren en schilderwerk is allemaal klaar… Nu nog de vloer (MAANDAG WOEHOE!) en klaar is henkie! :smiley:

hoi hoi
vanochtend te druk dus nu ff

@ cyn leuk is dat! je eigen paleis
@ viev knap hoor, goed gedaan
@ beps ff mailen? ff opschrijven kan soms helpen om de dingen helder te krijgen… soms hebben de dingen tijd nodig :kus:

zo, ikke weer terug. leuk gesprek, leuk bedrijf, leuke baan, heb er zin an, dus nu duimen dat zij dat ook vinden… we wachten af… verder is het stil. 500 mails op 1 dag en dan ineens stilte… zint me nix
net ff lekker het bos in geweest, mn pa gebeld en zijn samen ff frisse neus gaan halen… stelletje werkelozen bij mekaar… :tssk: :stuck_out_tongue: haha

@beps: succes ermee…komt goe schatje;)
@roanna: kijkt nu digi! ik heb he toen ook allemaal geinstalleerd piece of cake! tenminste vond ik hahaha
Ziekenhuis geweest dat klopt ben gelukkig wijzer geworden. :slight_smile:
@bloem: duimen draaien hier!
@viva: WOW goed joh!! GEFELICITEERD!

@Bloemmie: Spannend!!! ik duim weer volop mee!!!

Beps geen overhaaste beslissingen nemen, goed nadenken en overdenken. Maar wel eerlijk blijven, dat is het beste…succes meissie.
Bloem ik ga duimen dat het wat wordt…
Roanna hahahaha ja we gaan het zien, heb in augustus een bruiloft en daar heb ik mijn jurk al voor gekocht en die moet ik gewoon aan.
Volgend weekend naar een feest incl. overnachting in een hotel, dus we gaan dan gewoon doen, maandag begin ik dan wel weer.
Ik ben op de helft van wat ik eraf wil hebben, dus nu gaan we aftellen. Nog 10 kilo te gaan, ik hoef ook niet olijfje te worden, dat is geen gezicht, dat heb ik 1x gehad, en dat wil ik echt nooooooit meer. Toen ging ik van de 109 kilo naar de 63 kilo. Dat is wel 15 jaar geleden (terwijl ik altijd rond de 100 kilo woog) en dat is echt geen porem. Dus dat gaat hem niet worden. Maar rond de 80 kilo vind ik een mooi gewicht…nu dus van de 100.7 naar de 90.7 kilo op de kop af en schoon aan de haak. Dus nog ff en dan duik ik onder de 90 kilo het is maar een getal maar het klinkt ff anders.
hahahaha wie neem ik nu in de maling , juist ja mezelf maar zo voelt dat dus.

Je neemt niemand in de mailing!! Je bent gewoon goed bezig.
Ik raad je aan om door te gaan tot 75. Dan kun je, als je weer ‘normaal gaat eten’ nog 5 kilo aankomen(wat vrij normaal is) om toch op je streefgewicht te komen.
Ik ben nu aan het zorgen dat ik mn eten zo inricht dat ik niet verder aankom. Dan ga ik langzaam de hoeveelheden aanpassen om weer langzaam naar beneden te gaan, en de broeken weer te passen van begin verleden jaar(jaja ik ben ‘iets’ aangekomen maar weet hoe en wat…)

Je bent gewoon goed bezig, richt het in zoals voor jou werkt, en dat komt het goed wijffie :kus: