Turkish Tea Time

@viva: mooie babykamer!

Viva: nice! Ziet er echt mooi uit!

Viva : schattige kamer zeg !! Spannend he

Viva,wat een mooi kamertje.

Ja het is heel strak echt hun ding, vreselijk mooie materialen, het kost wat maar dan heb je ook wat.
Ik hou iets meer van aangekleed, lees landelijk, maar ik vind het wel mooi.

@viva: LEUK!!!

Ze hebben ook kikaberen volgens mij toch! :wub:

Mijn nichtje slaapt in een knalroze kamer… Ik zou er zelf knettergek in worden haha

Ach ja niet verwonderlijk toch, dat de beren apen en bomen zag. Die angst zit er natuurlijk ingebakken(al van kleins af aan…)

Ik te werk…

idd…net een uur aan de telefoon met haar gezeten, heb haar even lekker laten uithuilen, het is een combinatie van alles, de hormonen, haar trommel lees echt een mega buik, niet meer mogen werken. mensen die er niets van snappen, het gevoel hebben dat ze zich steeds moet verdedigen. de bevalling die dichterbij komt, het onwetende ect…nu gaat het wel weer met haar.

@viva: sterkte met je schoondochter

foto van afgelopen zondag.

http://94.100.116.98/1228050001-1228100000/1228078601-1228078700/1228078688_5_CGCr_2.jpeg

@ Viva,
Mooie babykamer, en wat een buik voor 28 weken. Tis allemaal spannend, fijn dat het weer wat beter ging…

Goedenavond.

@Viva: Nee, je had niet over me heen gelezen, ik was er gewoon de hele dag niet. Moest naar Zwolle en ben heel veel wijzer geworden, maar niet heus, dan dat het alsnog nu weer 3 tot 4 weken gaat duren. Gadverd, gadver. Als ze maar niet mijn schema in de war schoppen. lol2

Wat een te gave babykamer. Juist heel mooi dat strakke. Hou ik wel van. Straks krijgen ze presentjes genoeg, wat het allemaal nog vrolijker en gezelliger zal maken. Let maar op!

Ik heb bijgelezen… kiespijn, zenuwbehandelingen, stoelmassages, koken en bakken, leuke man niks voor Jac, Wendy naar het Zuien voor vrijgezellenfeestje, aan de race in Zonnegloren en Raak naar de fysio wat gelukkig tot nu toe goed aanslaat. Mooi zeg! :thumbsup: Zo had ik het dacht ik wel.

By the way… kwam thuis om zes uur vanavond en was de zoon bezig met het All.Inn pakket van UP* en alles werkt nu, digi-tv, draadloos internet en de telefoon, met morgen weer mijn eigen oude nummer ( we kijken nu ook digi ) :cheer: op een splitter na, voor de tv’s boven. Morgen even kopen.

@Jac: Jij nog wat wijzer geworden in het ZH. Jij moest toch ook vandaag?

@Viev: Wat een mooie schoondochter toch!!!

Viva,dat is een beste toeter zeg van je schoondochter…

Roanna,nog 3 tot 4 weken wachten pffff idd hopen dat ze je schema niet in de war gooien en alles lekker aangesloten door zoonlief

Bloem,nog gelukt allemaal?

Roanna: vond R. het moeilijk aan te sluiten? Ik moet dat binnenkort namelijk ook doen… Oh Oh… onze techneut :wink:

En hoop dat er snel duidelijkheid komt voor je vrouwtje!

Ik stiekem aan het spijbelen… Ben zo verkouden en moe… had echt geen zin school vanavond! Dus lig lekker met een kruik in bed! :slight_smile: Moet toch wat he… :wink:

@Cynthia: Ik heb het even gevraagd aan R, hij zei dat als je de stappen goed volgt, volgens de meegeleverde gebruiksaanwijzing kun je in 2 uurtjes klaar zijn. Hier moest ook nog het oude afgekoppeld en gewijzigd worden, maar al met al is het goed zelf te doen. Ik weet niet of jij alwel direct de router erbij krijgt, want toen wij bestelden was alles al uitverkocht, vanwege de grote belangstelling, maar wij hebben nu dezelfde router erbij, die hun anders ook mee zouden leveren. Tot nu werkt alles perfect! Router is dan nu ook eigendom. ( Sitecom WL-342-300N )

Heb je nog vragen… stel ze maar!

Ik moet alleen alles installeren… dus niets afkoppelen… maar gaat vast goed komen! en anders mail ik je! X

Ook bij ons is het zo geinstalleerd geweest eigenlijk(ok ik heb Rubbie haha!!)

Hier verder niets niews…

Oh ja Roanna: :kus: met wachten nu… het zal wel goed komen uiteindelijk maar… pfff je gaat er zo tegenop zien tenslotte