Is dat zo? Zal nog eens op de andere computer kijken. Ik heb wel foto’s met zijn grote ballen ( ballonnen) dacht ik.
Krijg zo eerst weer koffiedrinkers en dan zal ik eens even gaan kijken op de klepdoos. Staan recentere foto’s op.
By the way… is hij niks voor jou eigenlijk? lol2 Of is hij al bezet?
Hey meiden, nou het gaat weer nergens over hier grote ballen, ballonnen etc.:wereld:
Raak met de stok op pad en iedereen gaat aan de kant…hahahaha een geluk bij een ongeluk dus. Nee het is k*t genoeg, maar als het maar helpt toch?
Roanna switst van de laptop naar de pc, op zoek naar foto’s.
Linda 2 kilo kwijt door je mond, tja dat is niet echt de manier. Hopelijk gaat het beter.
Beps lieffie hoe gaat het met jou??? Je praat wel maar ook weer niet.:kus:
Bloem in de weer met duitsland…laat me raden voor een presscard?? of ben ik mis.
Miertje gelukkig weer wat betere berichten, en fijn dat je steun vind:kus:
Tlr. stoelmassage, Damber heeft het ook gehad en die vond het helemaal niets.
Ik wordt helemaal gestoord op het werk, we kunnen het samen bijna niet aan, iedereen wil gelijk geholpen worden, en wat een zeikers zitten er tussen zeg.
Hun maken fouten en wij kunnen ze oplossen. En het liefst gisteren.
Voor de rest hier zijn gangetje…en ja het zonnetje was heerlijk vandaag, tijdens de rookpauze heerlijk met je toet in de zon…:wub:
Cynnie hoever ben je? In je huisje dan he.
Voornamelijk wachten op de meubels… Woensdag (volgende week) komen mijn bed en linnenkasten… Dus kunnen we die in elkaar zetten… En dan hopen dat de meubels ook snel komen… Dus woensdag ga ik inboedel afsluiten!
@Cyn druk druk druk dus, maar krijgt vorm. Spannend hoe je meubels dan weer erin staan…
@Bloemmie: Mail me ff wat er is, maak me meteen zorgen zeg maar :kus:!
@Viva: Ja het gaat hier redelijk goed. Ben wel moe, maar het gaat allemaal wel. Werk veranderd niet veel maar wel meer goede plannen waardoor het ook rustiger in mn hoofd wordt. Nog 13 wkn en dan ga ik er een weekje uit, nog 19 voor met zn 2tjes…
Net thuis uit amsterdam, lekker sushi gegeten, bij J&H een bakkie gedaan. Ze hadden de Zoover foto’s nog nooit gezien… hahahahaha… die zijn de hele avond weer zoet…
@ viev ja klopt, aan de telefoon met duitsland, ga zo maar eens een hulplijn inschakelen en zien hoe het zich verder ontvouwt
@ beps nix bijzonders hoor, alleen beetje frusterend
helaas voor de man in de parkeergarage die het moest ontgelden… heb wel mn excuses gemaakt en hij heeft me daarna nog keurig geholpen (had een parkeergarage gekozen omdat ik dacht, zit ik niet te kloten met kleingeld en chip, kan vast pinnen/cc- niet dus… was beetje pissig dat ik weer 10 min de stad in moest lopen op zoek naar pinautomaat… kwam ik terug, zei hij, hoeveel was het net? 4,40. Hoeveel is het nu? 5.80 owg dan zet ik het wel even terug…lieffff)
@ cyn gaat lekker snel dan, na je kenia avontuur definitief over??
:GERMANY:Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland:GERMANY:
Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia
Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Trl: 25 mei t/m 5 juni Kusadasi
Jac: 27 mei tm 4 juni Duitsland Katzenfurt
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 15 oktober Arnhem
En de verjaardagen nog …
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
Goedemorgen
Ik weer terug van de fysio, ga dit 2 x per week, op wo en vr om 09.00 uur doen om mee te beginnen. Het voelde goed en ik heb nu ook nog geen pijn :cheer::cheer:
Beps : al aan het koken en bakken geslagen, je bent er op tijd bij hihi
Trl : jij hoop ik al terug van de tandarts en ik hoop ook dat het meegevallen is.
Eigenlijk moeten ze daar die massagestoel zetten he
Nee koken is het niet geworden, bakken zometeen, lekker warm mee naar t werk…
@Raak mooi dat het goed lijkt te gaan, stap voor stap…
Ik net even met rubbie naar de doe-het-zelf zaken geweest. Stoel-bed hoezen gekocht voor de vakantie… en toen even bij de Bover binnengelopen voor schoenen voor Rubbie(heeft echte wandelschoenen nodig ivm zn knie-been) Hadden ze een ‘alternatief’ nl inlegzolen met hakversteviger… hij die in zn schoenen… JAAA dat is de oplossing…
En dus… nu geen nieuwe schoenen, alleen maar inlegzolen(voor 50 euro hahaha… scheelt zomaar 200… hahahaha… goed voor mij en de HHB!!)
ikke al eerder geprobeerd wakker te worden maar wilde niet lukken, tot ik een mail op mn phoon kreeg en tja, stond ik met 1 sprong naast mn bed! (uitzoekwerk maar wel leuk, DE instantie wil mn foto!)
anyways
@ trl succes met je wortelkanaalbehandeling!
@ beps echt bakken of virtueel ;-))
@ raak wat fijn dat je er meteen baat bij hebt! hopelijk kun je op deze manier nog even rondhobbelen
Nou meiden ben weer terug vd tandarts, het was dus de kies die in dec gevuld is kon kiezen 2 a3 komen voor zenuwbehandeling garantie van 70 a 80 procent met de vraag wat verzekering precies betaald is nl duur geintje of kies eruit met garantie van 100%, heb dus voor dat laatste gekozen en ben dus weer een kies armer, want kon gelijk weer gaan liggen moet zeggen dat t gelijk gebeurde overviel me wel
Beps rust in het hoofdje…beter meis.
Bloem ineeens helemaal wakker, van een goede sms.
Raak naar de therapie, en gelukkig helpt het, beter niet waar,…snijden kan altijd nog.
Cynnie niet gespot
Roanna heb ik over je heen gelezen??
Ik bij paps aan het redderen geweest, er heerst daar norro virus of zoiets, dus schoon bed, schoone badkamer, de kamer gedweild, wat een bende, minimale bezetting van personeel dat is dus ook allemaal ziek. En het hele tehuis aan de sch**t. fijn maar niet heus.
Schoondochter in paniek naar de dokter, al 4 dagen pijn in haar buik, nu dus eiwit in de urine, en een kuur mee, waarschijnlijk een blaasontsteking…Lets hope so, haar moeder is namelijk bevallen met 28 weken, en dat is ze nu ook net, dus zag allemaal apen en beren.