@Roanna: Gaat om ‘mn stiefvader’… mn moeder en de ‘leider van de animatie’ die ‘hebben’ wat saampjes…(elke ochtend komt hij mams kussen, en dan kijkt hij naar paps zo van: Haha… ik zoen je vrouw!!!)…
Deze meneer bedoel je? Als het die het is, dan is dat leuk toch. Ik vind het ook zo’n lieve man. Ik heb ook nog wel recentere foto’s van die man, maar staan op de klepdoos en daar zit ik nu niet achter. lol2
@Linda: Nouja zeg. Daar ben je dan ook weer lekker mee. Wat zul jij afgevallen zijn, want dit lijkt me niet lekker eten zo. Pffff… sterkte ermee!
Zo, voor straks all :slapen: tot morgen weer. :dag:
*Hoi meiden, bedankt voor jullie lieve reacties, het helpt mij wel, gek genoeg, ook al is het op de PC. *
Het gaat nu gelukkig iets beter met hem, hij had er verleden week griep bij gekregen, en was toen erg beroerd.
**
Ik totaal nog plannen om met vakantie te gaan, jammer genoeg. Ik wil eerst even afwachten hoe het met A gaat, en bovendien, centjes zijn ook erg schaars tegenwoordig. Maar ik zal vast nog wel een x gaan dit jaar(hoop ik).
Maar i.i.g. iedereen veel plezier met de voorpret!
**
@ Linda, sterkte ermee, wat een narigheid
@ Raak ook sterkte, beetje rustig an maar dan, hè?
@ Bloem al uitgeslapen?
@ Beps een vader en een stiefvader??? En bedankt voor het weghalen…
@ Allemaal verder, XXXX
Miertje:tuurlijk geen dank. Blij dat ik iets voor je doen kan
@Roanna: Ja die hih. En elke keer als hij langs komt: kiss for my love(nanana I kiss your wife)
@roanna: slechts 2 kilo afgevallen, had meer verwacht haha, maar eten aan een kant leer je snel hoor
:GERMANY:Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland:GERMANY:
Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia ![]()
Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Trl: 25 mei t/m 5 juni Kusadasi
Jac: 27 mei tm 4 juni Duitsland Katzenfurt
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 15 oktober Arnhem
En de verjaardagen nog …
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
mogguh
ikke vroeg eruit ivm een koffie/ontbijt meet… tis mooi weer, wordt een mooie dag dus allemaal genieten!!
Goedemorgen
Bloem : wow jij bent idd vroeg vandaag, maar scheelt he om met zo’n heerlijk :zon02: weer eens wakker te worden
Beps : omgeboekt en nu heerlijke tijden, alvast dikke voorpret
Roanna : heeft flink gelachen al had ze geeeen idee waarom
Viva : nog steeds zo vreselijk druk op het werk, gaat de tijd wel lekker snel en is het zo lente, hoop ik. Oh ja en word jij ook lekker snel omaatje
Linda : er is wat afgeprutst in jouw mond he
Miere : gelukkig dat het nu ietsie beter gaat en tuurlijk joh komt er voor jou ook weer een vakantie
Ben gisteren begonnen met fysio, morgen weer. Ging goed hoor, geeft een burger weer moed. Heb idd besproken ivm de beurs, zo weinig mogelijk lopen en als het niet anders kan dan proberen met een stok. Jaja dat is echt iets voor mij
Vooral doen hoor, lopen met een stok, heeft rubbie ook geholpen in het begin
Goedemorgen all. :dag:
@Miere: Blij te lezen, dat het alweer een stuk beter gaat met je askim. Houden zo he!!! :kus:
@Raak: Nou, dat is dan toch nog snel. Wie weet geeft het je verlichting en inderdaad… dan maar even met een stok. D’r moet wel gewerkt worden he!!
In ieder geval wordt er nu werk van gemaakt.
@Bloem: Heerlijk he. Geeft zo’n lente gevoel met dit weer, alleen… het moet niet op een onverwarmd terras zijn. Brrrrrr… Koud buiten nog, maar wie weet vanmiddag!
@Beps: Als ik het goed onthouden heb… jij een vrije dag, dus geniet er ook van.
@Linda: Oh, dat valt nog mee dan. Ik had echt meer verwacht. Maar beter zo dan he!!
Ik krijg zo even koffie visite, dus tot laterssssssssss :dag:
Raak: Die stokken zijn er ‘opklapbaar’… dan hoef je m niet steeds ‘aanwezig’ te hebben, maar kan hij in je hutkoffer ehhh handtas…
En dan is het klikkerdeklik en je stok is er(met voorgevormd handvat… Rubbie heeft m ook gehad, op reis naar Thailand toenderdtijd… echt prettig…)
Miere,fijn dat het weer wat beter met je askim gaat…
Raak,gelukkig dat de fysio goed gegaan is.
Linda,weer last,hopen dat het meevalt.
Net een heerlijke stoelmassage gehad hier op het werk,maar vond het wel iets te soft,maar misschien is dat ook wel de bedoeling van een stoelmassage.Heb ook wat tips gehad tegen de migraine.
Beps : ga vanmiddag naar de thuiszorgwinkel voor zo’n inklapbare stok
Trl : beetje softe maar toch wel lekkere massage achter de rug. Hopen dat de tips werken tegen de migraine
Roanna : heeft nu gezellig koffievisite
TRL: je kan bij stoelmassage niet ‘echt’ diep gaan. Probeer de volgende keer ‘mee te voelen’ wat ze gaan masseren… dat maakt het intenser omdat je dan je meer ‘ontspant’ terwijl ze dan je spieren losser kunnen maken
haidiehallo
zon overal… heerlijk is dat… de middag is alweer omgevlogen met van alles en nog wat… pff waar blijft de tijd…
had een iets minder leuk ( lees, zwaar klote) bericht uit duitsland, dus moest gauw actie trappen en nu is het weer afwachten… zucht… wie ooit gezegd heeft dat het makkelijk was… die weet niet waar die het over heeft… krijg er af en toe een punthoofd van maar we zetten stug door… de aanhouden wint zullen we maar denken…
@ raak fijn dat de fysio lijkt te helpen… fijn om met een stok te lopen, not. maar als je je dan nog een beetje kunt bewegen is het altijd beter dan een rolstoel. lijkt me.
@ trl tja zo’n stoelmassage is natuurlijk over de kleren in een kantoortje tussen de werkzaamheden door, dus misschien niet zo effectief en ontspannend als je misschien zou wensen…
ik ga zo maar eens mn spullen pakken om te gaan sporten… ff de boel de boel laten en ergens anders aan denken… :retard:
Bloem : zulke berichten zijn nooit fijn he :kus::kus:
Kun je idd maar beter even je gedachten gaan verzetten.
Heb een stok gehaald en zijn meteen maar even de stad in geweest, was heerlijk en druk !! Kon nog niet zeggen dat het makkelijker liep maar een voordeel was wel dat mensen me gewoon lieten oversteken hahaha
@roanna: jij mag hem ook hebben van beps…![]()
@Jac: Nou, nee… is niet helemaal mijn type, maar hij is wel super lief. lol2
@Raak: Nou meissie… stap voor stap dan maar he, al is het dan ook met een stok. Zo zie je maar weer… hoe aardig de mensen dan zijn. Je krijgt ook nog voorrang. lol2 Nu maar hopen dan het voor tijdelijk is he.
@Bloem: Als je het over werk zoeken hebt… dat weet ik maar al te goed, al geldt het dan niet voor mezelf.
@raak::kus:
@roanna: nou ja zeg… ik vond het zo goed bij je passen
hahahhahahahahahahahaha en een voordeel heb je hij heeft een rood sli**e hahahalol2