Bloem en Cyn,telt lekker af zo he en februari heeft maar 28 dagen dus gaat het nog iets sneller.
Wendy,misschien heeft je vader hier wat aan http://www.kusadasi.biz/info/guide/must-do
Bloem en Cyn,telt lekker af zo he en februari heeft maar 28 dagen dus gaat het nog iets sneller.
Wendy,misschien heeft je vader hier wat aan http://www.kusadasi.biz/info/guide/must-do
TRL: precies! Volgende week ga ik lekker alvast stoelen reserveren… Heerlijk!
Dan schiet het echt op!
We zouden overigens via Egypte vliegen… (dus was een beetje bang dat de vlucht geannuleerd zou worden…) Maar we vliegen nu via Cyprus… Ook leuk ![]()
Zooo geregeld, wij vliegen dus met Trans alle vakanties, J&H ook.
Kosten iets meer, maar wel 2 dgn meer(zoals het nu lijkt!)
Dus… oh we sooo happy
@Beps: Huh? Ik dacht dat dat allemaal al geregeld was!! Dan erbij, ik dacht ook altijd als dat je bij S. boekt, je dat altijd al met Trans zou gaan. Niet dat het mij wat uitmaakt hoor, want ik vlieg momenteel met iedereen mee. Als ik er maar kom. lol2 Maar dat dacht ik altijd. Weet ook niet hoe ik er bij kom eigenlijk!!
Nouja, jij hebt nu zekerheid en geeft je vast weer een hele geruststelling, zo ook J & H. Heerlijk toch!!
Maar er gaan er nog zoveel voor he zoals, inderdaad al heel snel Bloem en Cyn. :cheer: En dan… jij!!!
Zo, nu ff een hapje eten zo.
Trouwens voor de Alanya gangers… Vanaf april 2011 gaat Transavia vliegen op Gazipasa (40 minuten vanaf Alanya)… Op dit moment alleen nog te boeken via Neckermann, maar wel een goede stap vooruit! ![]()
@Roanna: Nee, we zouden waarschijnlijk met ‘het vliegend paard’. Niets mis mee, vertrek in de ochtend gepland(rond 9 uur geloof ik) alleen wel rond 5-6 uur terugvliegen…
Voor 40 euro pp vliegen we met Trans, die, gepland vliegt vertrek hier rond 6 uur, terug rond 21 uur,… dat is voor mij die 40 wel waard!!!
@CYN!!! JAA!!! Dan gaan wij wss binnenkort weer eens richting Alanya :)!!!(ik vind die 2 uur ZOOO lang)
@Cynthia: Dat had ik ook gelezen en ben daar ook zeer blij mee. Dan zullen de anderen waarschijnlijk ook wel snel volgen, maar een vooruitgang is het zeker wel.
Oh ja, zoals mijn vluchttijden er nu uit zien… op de boekingspagina, (weet je bij Coriedona maar nooit) gaan wij 4.30 heen en 23.00 uur terug. Eerst zien en dan geloven. Hahha.
@Beps: Helemaal mee eens. Als het zo kan, waarom dan niet he!!!
Das weer wel het leuke van S, je hebt gelijk de tickets haha(alsof je direkt bij Trans boekt zeg maar…)
Zo, eten op en ook al getruust.
@Beps: Ik weet er alles van. Vorig jaar toen we zo onverwachts mee gingen met de familie naar Spanje werkte het ook zo. Ik zocht tickets ( toevallig aanbieding ) datum en zelf de tijd uitgekozen, betaald met de CC en 5 minuten later heb je de tickets binnen. ( zelf ff printen)
Nou, jullie zijn er in ieder geval klaar voor!
Ja pcies. En ik had al zitten ‘googlen’ op ‘het vliegend paard’ en trans… en had dat verschil zelf ook al gevonden(had ik je gezegd geloof ik op de VB toch… of was dat Jac…)
Maar goed, wij aan de ‘ongezonde hap’ : Broodje hamburger, patat(in de frituur denk ik) en dan een turkse tomatensla erbij JAMMIE!!!
@Beps: lekker met trans ik vlieg gewoon met het vliegende paard hahaha
@Jac: Je weet het, ik reis met prutsers hahahaha…die niets durven…(hihi)
En ik wil natuurlijk wel met J&H terugvliegen…
@beps snap het helemaal hoor!!! hahaha. Pas maar op want voor dat je het weet heb je nog een stiefvader erbij…
Thanks too everybody! vind het jammer dat ik er niet bij was! hahaha
lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2
ja ik was een beetje vaag maar je snapt hem;)
Met wat uitleg op de achtergrond ![]()
Hye meiden ik ook weer tijd voor ww, op het werk gaat het niet meer lukken, zo druk we hebben geen tijd om adem te halen.
Beps lekker met transvertragia, OCynnie mooi hoor, je staat denk ik al te trappelen om je huisje helemaal in te richten.
Linda hoe gaat het met de kaak/tampon, is het nu goed?
Raak weer spic en span, en op naar het volgende project.
Roannaik weet nog geen tijden sunnywebbie he, ja terug weet ik wel 22.15 uur dus nog wel een hele dag, hou me aanbevolen om mijn koffers te parkeren tegen die tijd hahahahaah.
lol2 lol2 lol2 lol2 lol2 lol2 lol2 lol2 lol2
Ik lach ook even mee, al weet ik totaal niet waarom. Maar lachen is gezond toch!! Het zal!! lol2 lol2 lol2
@Viva: Jammer dat je niet zoveel tijd meer hebt, maar we nemen je niets kwalijk hoor. Per slot van rekening moet er ook nog gewerkt worden op het werk. lol2
Natuurlijk mogen jullie de koffers weer bij ons parkeren en weet je wat? Jullie mogen zelfs net als vorig jaar, douchen bij ons. :cheer: :was:
Dan gaan jullie met een lekker luchie de lucht in.
zo tampon is eruit pijn in onderkaak moet nu snel weg zijn maar voorlopig wel goed blijven spoelen, tampon was een soort gaasje van 10 cm lang maar ga morgen de tandarts nog even bellen toen ik eind november in weekend bij tandarts die kies die daarna gevuld is heb ik nu ook last van dus effe naar laten kijken dus wss daar ook nog zenubehandeling aan