@Bloemmie: Arme jij, en dan ook nog zo een domme doos die haar man gebeld heeft, en op de een of andere manier jou ineens ging bellen… (geen idee hoe het ging, maar ik heb een uur lopen schelden op mezelf, jij vast de hele ochten ;))
Wel mooie foto’s???
Zo stampot rijst gemaakt voor tig-duzend keer…(voor vanaaf, en voor in de vriezer naar mn werk/voor Rubbie als ik werk)
Nou, zo door de dag genomen hier… stoofvlees, nasi en stampot. Zullen vanavond wel weer luchtjes vrijkomen dan onder het dekbed. lol2 Nouja, de zeelucht zal er dan al wel wel uit zijn.
Wij gezellig ff naar de stad geweest. Er zat een nieuwe zaakje bij de Oranjerie en die koopt oud goud, zilver en dergelijke op. Had kokkie allerlei dingen in zijn zak zitten en daar verkocht en nog een aardig centje voor gebeurd. Nou, ik heb in het nachtkastje ook nog het een en ander liggen, waar ik nooit niks meer mee doe, dus dat gaat de volgende keer ook mooi daar naar toe, incl de muntenverzameling!
@roanna: sterkte met de luchtjes die vrij komen;) En kokkie een mooi zakcentje! @Bloem: lekker relaxen!
Nou morgen begint de week weer weekend weer voorbij… deze week op de programma: werken,ziekenhuis bezoek, sporten, verjaardag en weer sporten… hahaha
Wij vandaag aan de klus… Slaapkamers zijn nu af… Zal ook even foto’s posten van mijn eigen slaapkamer… slaapkamer 2 is gewoon simpel wit… dus niet zo boeiend…
@Cyn: ziet er top uit!!! dat ene vlak op die muur? Zit daar een deur?
@Roanna: wij hadden stampot rijst… Een boerse collega van Rubbie hand nog nooit nasi op. Hij wist niet wat t was. Bij z’n eerste bord zei hij, met een blik van herkenning: OHHHH das STAMPOT RIJST!!! En zo heet bij ons dus nazi sindsdien: stampot rijst
En nu: op naar m’n bed. Heerlijk gelucht, zeelucht en lantaarnpaallucht eruit, dus ik ga lekker liggen meuren hihi
:GERMANY:Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland:GERMANY:
Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia
Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Trl: 25 mei t/m 5 juni Kusadasi
Jac: 27 mei tm 4 juni Duitsland Katzenfurt
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 15 oktober Arnhem
En de verjaardagen nog …
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
Zo ik dacht dat ik op mn iPad al gereageerd had, maar niet dus…
Ehhh goedemorgen all…
Rubbie al thuis, heel vroeg, en dus zit deze al achter me aan de koffie…
Zo de huiselijke bezigheden(ja Roanna ook de KD) en dan gaan we een rustige avond houden,…
Morgen SUSHI!!!(ik wilde vanavond al, maar Rubbie zei lekker morgen…ok…)
Iedereen werk ze…
En nog 1 maand, dan gaat Cyn naar Afrika, en Bloemmie naar Inzell…
Goedemorgen, hier de verjaardag ook weer achter de rug en alles, ook de KD, weer spic en span. Geurtjes van het stoofvlees en de frites weer uit huis verdreven. Kan er dus weer even tegen. Moet deze week naar de beurs in Frankfurt maar zal vanmiddag eerst maar eens met de fysio bespreken hoe of wat
Beps : lekker rustig avondje gepland en morgen aan de sushi
Roanna : nog niet gespot vanmorgen, zit u nog steeds in de doll misschien ???hihi
Cyn : ziet er goed uit hoor, heb je geen zin om er nu alvast in te trekken als je dat zo ziet ?
Fijne dag voor iedereen :dag:
hey meiden moet zo weer naar het ziekenhuis, ze gaan de tampon uit mijn mond verwijderen, laatste dagen wel weer wat pijn gehad, heb zelf het idee dat mijn lichaam de tampn aan het afstoten is aangezien die normaal 5 a 7 dagen blijft zitten en het vandaag al dag 8 is
@ linda sterkte ermee
@ raak overleg maar even goed met de fysio dan. zo’n druk beursbezoek is misschien niet iets wat je nu kunt gebruiken
@ beps wow over een maand al!! jeaaa
@Raak: Nee, niet meer in de doll hoor. Nee, zo doorderweeks gaat alles nog wel vrij normaal, maar in het weekend vind ik het heerlijk een poosje in de doll te blijven.
Gelukkig alle luchtjes weer weg bij jou. lol2
@Beps: Ik ook de KD gedaan vanmorgen en weer in de was gezet. Hier ook weer alle geurtjes weg. Ook heb ik samen met kokkie de was gedaan Ik de was…:was: in de machine en hij net gestreken. De hoezen dan he!!! lol2
@Linda: Heel veel sterkte weer vanmiddag. Tampon? Hie… gats… nouja, zal wel ergens goed voor zijn.
Wij gaan nu even naar het WC , schapje doen hoor. Meld me wel weer ergens. :dag:
ja dat gaat echt snel he? vind het altijd zo vreemd aan februari dat alle data op precies dezelfde dag valt als in maart… dan krijg je een beetje het idee van: heb ik dit niet eerder gezien, maandag de 7e…
nou ja… boeit natuurlijk totaal niet maar een maand klinkt echt mega kort! wiepwieww