Turkish Tea Time

Bloem,mooi stukje hoor wat je geschreven heb.

Roanna,gaat me ook niet alleen om frietjes hoor

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon10.gif

.Denk dat je met de actifry meer kan,maar die is dan ook wel een stukje duurder.

Raak,gefeliciteerd met jullie 41 jarige huwelijk.

Cyn,hoe gaat het,schiet het al op? En hoe gaat de turkse les of staat dat nu ff op een laag pitje?

Dames weten jullie nog dat mijn fiets gejat was in oktober 2009? Vandaag zou het hoger beroep zijn,maar gisteren een brief gekregen dat het hoger beroep is ingetrokken…En ik dus als het goed is de toewijzing van de vordering krijg…Tenminste dat maak ik uit de brief op…Dus na 15 maanden is het eindelijk afgedaan.

Roanna : heb hetzelfde gedaan als jullie hoor : P&W gekeken hahaha
Enne dat gaat vanzelf hoor, opstaan en weer naar bed gaan, 41 jaar langlol2
Trl : is wel te hopen dat er toch nog gerechtigheid komt, ook al is het na 1.5 jaar he

Mogge ladies.

@TRL: Oh, nou ben benieuwd wat de brief dan precies inhoud. Enneh… wat DE pan betreft, je moet doen wat je het beste lijkt. Dan maar ff wat langer doorsparen. Hihihi.

@Raak: Oh, nouja… dat doe ik al zolang!!lol2 lol2

Moest net weer achter de overstap van internet aan. Zij zouden alles verzorgen en toch krijg ik via de mail weer een soort van herinnering over het internet overzetten, terwijl alles al geregeld zou zijn. Ik net weer bellen en waarschijnlijk net brief/mailwisseling gekruist. En ja… onze zoon heeft eigenlijk alles hier thuis met UP* geregeld, maar zit nu in de plain voor een paar dagen Gotenburg. Maargoed, ik geloof dat het me wel gelukt is.

Iedereen verder weer een fijne dag. :dag:

Ik ook weer wakker, maar nog lui in bed hihi
Vanavond tot laat werken, dus ik neem het er ook maar even van

@Raak: nog gefeliciteerd met 41 jaar. Mijn paps zegt altijd: al zoveel jaar, en geen dag aftrek wegens goed gedrag lol2

@TRL: ja ik denk dat je de Fry als hapjeskookpan moet zien. Die van de heren Blok en Ker is echt een ovenpan.

@Roanna: daar zie ik ook zo tegenop als Rubbie weer wil overstappen, al dat gerommel enzo

Nou op eruit en douchen tot straks

Goeiemorgen!

Druk hier! Dus aan het werk!

Gisteren zijn mijn muren gedaan, en vandaag wordt de vloer glad gemaakt… :smiley: Dus gaat lekker snel!

:dag:

mogguh

ikke te moe, dus lekker blijven liggen… mag wel een keer toch?? :wink:

@ trl das ook een lange tijd zeg… krijg je je fiets nu terug dan of…?

Bloem,die had ik toedertijd zelf al terug gehaald,ze waren zo slim geweest om de fiets op mp te zetten…

TRL: turkse les gaat ok, maar staat inderdaad even op een laag pitje! :slight_smile:

Ohh en met valentijn komen ze de vloer echt leggen! :slight_smile: Dus rond die datum zijn alle muren en vloeren klaar! :smiley:

@Wendy: Zie ik je vraag toch nu pas ! Laat je vader even kijken op: Wat en waar in Kusa hier op het forum. Ik kom momenteel door mn werk overdag al ook nergens toe…(zeg m sorry alsjeblieft…;)) !!!

@beps: zo druk haha?

Cyn,leuk leuk leuk wel weer foto’s dan he …

Wendy,gaat je vader naar Kusa??? Welk hotel en wanneer?

Ik vanmiddag vrij geweest,en lekker cakejes gebakken met C .

@trl: leuk! cakejes bakken!!
@beps: druk druk druk
@cyn: huisje gaat lekker maar turkse les op een laag pitje

@ Trl,
Ja m’n vader gaat samen met een kennis naar Kusadasi, volgens mij gaat hij eind mei daarheen de exacte datum weet ik zo snel niet, hoe het hotel heet ook niet… het is een 4 of 5* hotel.

@ Beps,
Zal hem daar laten kijken en je excuses overbrengen :tongue:, toevallig was hij hier maandag en vroeg hij ernaar… vandaar dus geen haast…!

@Wendy: Zoals je wel weet, mailen je vader en ik nog weleens met elkaar en zodoende weet ik waar hij heen gaat. Hij gaat de laatste week van Mei en 1e week van Juni naar Ephesia Holiday Beach Club even buiten Kusa.

@TRL: Leuk. Ik had de foto op FB gezien en er even wat bijgezet. Zag er zo feestelijk uit!

@Beps: Denk jij ook even aan jezelf? :kus:

@trl: hoe is het met de voetbalplaatjes van appie?

Wendy,owww leuk dat hij samen met een kennis gaat, dan is hij er tegelijk met mij…Ik ga 25 mei voor 12 dagen,niet naar ephesia hoor.Cyn is vorig jaar geloof ik wel in ephesia geweest.

Roanna,dank je en we hadden niet eens wat te vieren hahah

Linda,dat gaat wel redelijk hoor,vandaag weer een aarig stapeltje gekregen.Jij het boek al vol?

Dat klopt! Ben 2x in dat hotel geweest! Leuk hoor! Echt een leuk hotel! :slight_smile:

@ Roanna,
Hij heeft het verteld hoor, alleen heb het niet echt opgeslagen…ben te druk met andere dingen.

Cynthia: Ik dacht me dat ook nog te herinneren en heb hem dat ook gezegd.

@TRL: Hoeft toch ook niet altijd!!! lol2 Kiijk, het leven is 1 groot feest, je moet alleen soms zelf de slingers ophangen.

Geeft niets… :wink: Je hoeft en kan ook niet alles onthouden.