@Wendy: We hadden het hem idd gezegd dat Cyn er geweest is. En dat het een heel leuk hotel is.
Maar goed, ik ga nog eens kijken thuis, en anders eea kopieren van de site en hem mailen haha…
Zooo druk momenteel…
@Wendy: We hadden het hem idd gezegd dat Cyn er geweest is. En dat het een heel leuk hotel is.
Maar goed, ik ga nog eens kijken thuis, en anders eea kopieren van de site en hem mailen haha…
Zooo druk momenteel…
Hoi meiden, sorry dat ik de laatste tijd zo afwezig ben. Simpelweg: m’n hoofd staat er niet naar. Maar ik lees af en toe wel wat mee, hoor.
Op verzoek van Mierre011 aangepast
Dus dat is de reden waarom ik erg afwezig ben de laatste tijd. Sorry voor dit ego-bericht, ik hoop dat het met jullie allemaal een beetje goed gaat, en special voor Roanna, sterkte met de ZH opname.
Ik weet niet hoe ik aan iedereen een privébericht moet sturen, dus daarom maar even “en public”, maar ik zal dit bericht na een paar dagen weer weghalen. Wie het intersseert, leest het toch wel binnen een paar dagen.
Veel Liefs, Mar.
Jemmig Mar!!! Ja ik snap dat je bang bent. Dat zou ik dus ook zijn, en een heel logische angst, tenslotte is dit wel echt heel erg ziek!!! Ik kan niets voor je doen, niets … Maar ik denk aan je dikke :kus:
@Miere: Ik heb even een mailtje naar je hotmail gestuurd. Heel veel sterkte gewenst met deze hele situatie. :kus: Ook ik denk aan je!
@ miertje probeer wel positief te blijven, igg op hetzelfde niveau te zitten als je askim! verder hele dikke :kus: voor de moeilijke situatie waar je inzit…
Meiden… ik ga zo naar boven. Voor iedereen alvast weltrusten en tot morgen weer.
:kus: Allemaal
:GERMANY:Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland:GERMANY:
Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia ![]()
Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Trl: 25 mei t/m 5 juni Kusadasi
Jac: 27 mei tm 4 juni Duitsland Katzenfurt
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 15 oktober Arnhem
En de verjaardagen nog …
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
Goedemorgen meiden.
Miere wat een heftig bericht, sterkte meis. Ik weet even niet wat hierop te zeggen.
Iedereen druk druk druk…hier nog een bah bah bah.
Vandaag aan de sop
gisteren bij paps geweest, die was stil en down en afwezig, geen idee wat ik daar nu mee aan moet.
Schoondochter mag niet meer werken, heeft verhoogde bloeddruk en continue migraine, dus pas op de plaats.
Iedereen een fijne dag…
hier waai je de straat door wat een storm zeg. Ik blijf lekker binnen.
en nu actie wat mij betreft.
en ik wil zon zon zon…
Miere : meid wat een vreselijk nieuws, tuurlijk snappen we dat je hoofd er nu niet naar staat om hier gezellig te gaan zitten meebabbelen. Wat zul je je machteloos voelen en door de situatie ook nog eens niet veel kunnen doen.
Wij denken aan je en wens je veel sterkte en wat Bloem al zegt : probeer met askim mee zo optimistisch mogelijk te blijven:kus::kus::kus:
Miere,heel veel sterkte :kus::kus:
Miere: ook ik weet niet zo goed wat te zeggen. Sterkte vrouwtje! :kus:
Ik ben weer wakker, moet ff snel mn ‘toko’ door, minimeeting op komst…
(hopelijk 1 van een dag of 3 haha…)
Pfff ik blijf hier poetsen, 3 dames uit vacht aan het gaan, er ligt een kleedje, en 1 kat die steeds voor de voordeur piest(mn hele hal stinkt…GRRRRR)
mogguh
ikke weer te laat naar bed, klein projectje opgepakt en dan moet het ook weer perfect… deze week een ernstig gevalletje rsi ontwikkelt… ff proberen te ontzien…!
Beps,een mini meeting van 3 dagen,veel plezier.
Bloem,druk geweest achter de pc en nu een lichte rsi geval
zo ladies, ik ga maar eens op pad… hoorn is een end weg, vooral als je nog een tussenstop tussendoor hebt…
ciiaaoooo
@mierre: dikke knuffel voor jouw… Woorden schieten in dit geval tekort…:kus:
zo ik een erg vermoeiende dag gehad. pffffff maar goed ik heb WEEKEND!!
Morgen weer sporten want ik moet er gewoon tegenaan! En na het sporten voel ik me altijd weer goed!
Sorry egootje maar soms moet dat even he!
Goedenavond inmiddels weer.
@Viva: Zo, dat is dan ook niet mis met je schoondochter. Laat haar maar lekker thuis blijven vanaf nu en een beetje rustig aan doen, maar dat zal ze zelf ook al wel weten. Je paps ook weer kuren. Pfff… inderdaad, wat moet je daar nu weer mee, maar het houd je toch bezig.
@Beps: Mooie poezekleedjes las ik. lol2 Heb je je handen ook zeker weer vol aan.
Verder niet veul gebeurd hier vandaag en ik heb ook niet veul te melden. Heb vanmorgen de ritu’s gedaan, hier en daar ff de bakkies leeg geraust, tussendoor de schapje gedaan en vanavond weer een uurtje met de buurtjes getippeld. Dat was het weer zo’n beetje. Niets spannends aan dus.
Iedereen een fijn weekend. :dag:
Roanna,weer lekker getippeld
Bloem,al in hoorn aangekomen?
Mijn turkse collega kwam vandaag even bij mijn op de verdieping op het werk en begon me nek te masseren,maar pffff wat deed gewoon zeer,dat zit niet goed zei die hhahaha,gelukkig krijg ik dinsdag de eerste stoelmassage op het werk ten behoeve van ons vitaliteitsplan…Hopen dat dat dan minder pijnlijk is…
Zo ik weer thuis, lekker bij gebept vanmiddag. BLoemmie slaapt weer in het Bloembedje vanavond, maar ik zal haar wss niet meer tegenkomen, die is idd in Hoorn druk met schaatsen…
Niets bijz te melden dus: Oant Moan…