Turkish Tea Time

@Bloem: Nou, gelukkig maar weer dan he. Weer een pak van je hart, dat het mee viel.

Enneh… ja, voor dat andere… daar zijn het ouders voor he en och soms is het ook weleens andersom, maar vaak lucht dat al op.

Weltrusten all. :dag:

Trusten!!!

Goeiemorgen!!

Ik vroeg wakker… zo naar Den Haag voor een visum… Moet vroeg dus ja… Dan maar vroeg eruit… Wel raar… precies 2 maanden geleden was ik met M. in Den Haag/Scheveningen… en nu dus weer daar… maar wel zonder hem :frowning:

:GERMANY:Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland:GERMANY:

:kenya:Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia :kenya:

Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Trl: 25 mei t/m 5 juni Kusadasi
Jac: 27 mei tm 4 juni Duitsland Katzenfurt
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 15 oktober Arnhem

En de verjaardagen nog …

14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber

BLoem,fijn dat de auto mee viel…

Beps,oke bedankt voor de info,maar gaat niet alleen om patat en gebakken aardappels,dacht misschien is het een optie om daarin ook de groente te maken en C zo aan het avondeten te krijgen hahahaha en als het allemaal minder vet is is dat mooi meegenomen.

Cyn,naar Den Haag,maak je er gelijk een dagje uit van?

Linda,fijn dat het nu beter gaat.

Viva,hoe gaat het daar?

Roanna,de ketel al weer in orde of komen ze vandaag kijken?

Hey meiden ben ik even, vandaag heerlijk onverwacht een dagje vrij…zalig…na alle drukte verleden week en gisteren, mocht ik vandaag lekker thuis blijven (van de chef dan he). De afgelopen tijd mezelf voorbij gelopen dus vandaag ff een dagje thuis lekker aan het rommelen.
Gewoon lekker een dik vest aan trui eronder en gaan met die banaan.
Afgelopen zaterdag buurvrouwtje haar dochter, met spoed bevallen (1 maand tevroeg) omdat ze het hellpsyndroom kreeg, was echt kantje boord met haar, de baby een jongetje doet het goed, 4 pond een kleintje dus, maar bij haar was het erop of eronder, alle organen van het een op andere moment niets/nakkes/nada meer. Vanaf gisteravond gaat het wat beter met haar, haar leverfunctie, en nierfunctie doen het in ieder geval weer, alleen haar bloedplaatjes zijn nog lang niet goed. Maar zaterdagavond liep zo het bloed uit haar oren/mond/neus. brrrrr moet je niet aan denken, heb het maar ff niet aan mijn schoondochter verteld.
Gisteren is de babykamer bij zoonlief gearriveerd, die kan dus aan de bak 23 dozen hahahahah…maar dan ook alles in een keer. kinderwagen, ledikantje, commode, kast, aankleedgarnituur, hemel, badje en standaard, maxicosi en weet ik wat meer. hahaahaha.
Raak jij al weer spic en span?
Roanna ook aan de pan, en aan up* pakket.
Linda wat beter met de kies.
Cynnie bij mij om de hoek vandaag.
Beps zweert bij 2 pannen, en zit nu nog na te genieten van het eten van gisteravond
Bloemmie auto weer door de apk, nu met een normale prijs
Tlr. C die niet wil eten…hahahaha de echte nee leeftijd dus.
En zijn jullie dat but weer ook zo zat al die kou, ik wordt er in ieder geval niet goed van. bah bah bah.
Ik wil voorjaar, zon…lekker in de tuin…maar ja we moeten nog een week op 12 ofzo voordat het die kant op gaat.
Heb mijn kast maar omgespit opzoek naar kleding die wil blijven zitten, alles zakt momenteel af.
Met de lijn gaat het goed… -8,7 kilo dus zit bijna op de helft wat ik eraf wil hebben.

Goedemorgen all. :dag:

@Viva: Poe hee… dat was wel een heftig verhaal wat je vertelde over die dochter van je buuf. Beter om dat inderdaad nog maar niet even aan je schoondochter te vertellen.
Leuk al die spullen tegelijk en maar uitpakken en alles klaar zetten. Leuk werk !! Hihi. Gelijk alles op z’n plaats.
Tja, anders zou ik zeggen… kom lekker weer hier op aan op je vrije dag, hihihi, maar het is hier niet veul beter wat het weer betreft. :mad: Grijs en grauw, maar gelukkig niet meer glad.

@TRL: Ja, de monteur is gisterochtend geweest en heeft alles nogmaals nagekeken en toen bleek dat de jongen van de ketel schooonmaak, de zeg maar “boegie” er niet goed had ingedaan, waardoor de ketel steeds aan en uit ging. Hij heeft er alsnog een andere ingedaan en goed aangedrukt. Nu is alles gelukkig weer opgelost.

@Linda: Hopenlijk vandaag nog beter.

Nou, ik ga ff showeren en dan weer even aan de slag hier thuis.

Iedereen een fijne dag verder.

Laterssssss :dag:

mogguh

ik ookal weer op … niet dat ik langer had kunnen slapen want ze zijn nu al maanden bezig op het dak. volgens mij begint de tijd te dringen, want ze waren al om half 9 begonnen… zijn toch geen tijden :retard: vooral niet nadat ik gisteravond nog eventjes iets wilde afmaken en het zomaar ineens 3 uur was… krijg je dat weer…

@ viev :kus:
@ roanna ben je lekker klaar mee met dat gepruts. gelukkig nu gauw verholpen en weer warm water, moet je niet aandenken met dit weer om koud te moeten douchen

ik ben ervandoor… :dag:

Mogge
Viva : wow dat is een heftig verhaal van je buuf, zou het idd maar even niet vertellen aan je schoondochter. Lekker alle spullen in een keer binnen dus die kunnen nu ook aan de slag. Gaat goed zeg met het afvallen !!! Hou nu idd maar een lekkere rustdag, je hebt hem meer dan verdiend
Roanna : weer heerlijk onder warm water kunnen douchen
Bloem : is toch wel een keer lekker he als je even je hart kunt luchten
Hier gelukkig maar heel superkort glad geweest, precies toen ik naar de winkel ging hahaha
Ben nu de kasten terug aan het inruimen, J. mijn kantoor aan het terugzetten en dan de frutsels neerzetten/hangen en als het goed is morgen alles nog een keer soppen/stofzuigen, J naar het stort en met de hoge druk over de oprit en klaar !!! Haha tot de volgende klussen

@Roanna: Ik dacht al dat het een ‘zwak ionisatiesignaal’ was, en die pen niet goed schoongemaakt, dan wel ingezet was…(maar goed, dat kan ik je zeggen, dan kan je het nog niet zelf maken tenslotte)
Helaas is het ook nog zo dat een ktl die net is schoongemaakt zo gevoelig is voor storingen… heel irritant!!! Maar nu… nu kan hij er weer 24 mnd tegen :)!!!

@Viev: Horrorstory’s hoor je altijd rondom een bevalling van een dierbare. Ik kan je hier uit mijn familie(die van mn moeder toen mn zus kwam, en toen de 2de bij mn zus kwam) ook vertellen, mn moeder was bijna dood, mn zus had zoveel ellende met bloed en lijf…
Onthoud dat je alleen horrorstory’s hoort, als alles goed gaat vertellen ze je niets…
Jou schoondochter gaat de mooiste kleindochter geven, zonder ellende en rampspoed!!! :)!!

Ik toch een paar uurtjes werken vanavond(het was ook temooi om waar te zijn 3 dgn vrij…lol2!)

zo weer terug, barstend van het zelfvertrouwen en bruisend van nieuwe ideeen om een baan te scoren… aan de slag dus

Bloem : you go girl, you can do it !!!
Beps : klonk ook al te mooi om waar te zijn he lol2, werkse voor strakjes !

@beps,
Had jij nog info over kusadasi naar m’n vader gemaild…?

@viva,
Mijn vriendin is 4 jaar geledan ook met hellpsyndroom met spoed geopereerd, het heeft heel lang geduurd voor ze weer op de been was. Nu is ze inmiddels zwanger van de 2de, vaker op controlle enz… ze hopen nu de zwangerschap met gezondheid uit te dragen.

@bloem,
That’s the spirit… you can do it…

Viva,zeker een heftig verhaal zeg…
En alles gearriveerd bij je zoon en schoondochten hoeven ze zich niet te vervelen,kan je zoon het in elkaar gaan zetten…
C eet al ruim een half jaar geen avondeten,van alles geprobeert,maar helaas,brood,melk,en fruit gaan er wel goed in…Dus maak me er niet meer zo heel druk over,zal vast wel een keer komen

@TRL: Ik heb even hier en daar nagezocht over die pan die nu bij de Bleeker staat, maar ook daar kun je frietjes in bakken. Of het ook zo lekker is als uit DE PAN van Beps, dat weet ik natuurlijk niet, maar ik heb wat revieuws gelezen en je kunt er ook heel veel mee. Ik zit er nog even over te denken.

@Beps: Ja, dat het dat zo moeten wezen, hadden we ook al zo’n idee van, maar wat jij ook al zegd, beter niet zelf prutsen en met het steeds resetten zijn we de dag alsnog doorgekomen. Nu alles weer okidoki.

@Raak: Zo te lezen… gaat het er nu op lijken he!!! :cheer:

@Bloem: Nou, ik hoop het voor je en we duimen weer voort.

zo weer terug van het zwemmen… maehhnnnn moooeee!!

hier een leuke link en de reden waarom ik gisteren om 3 uur 's nachts nog op was :slight_smile:

Bloem : wow wat een leuk stuk !!
Roanna : jaja, zelfs ik begin het weer positief in te zien, zaterdag zijn we wel klaar hoor
Ga zo lekker mijn bedje in, het is mijn (41e) huwelijksnacht lol2lol2lol2lol2

wiet wiewwwww :wub: :redface:

@Bloem: Nou, ik kan me daar wat bij voorstellen dat je daar wel een uurtje langer voor op blijft. Wat een mooi stuk. Wat je geschreven hebt en de replay erop bedoel ik he!! :thumbsup: Daar kan en mag je best trotst op zijn. Echt wel!!

@Raak: Meid toch. Alweer 41 jaar de nacht in met dezelfde man. Mogen jullie ook trots op zijn. Nou, maak er weer iets leuks en spannends van vannacht. :wink:

Ik ga er maar eens op tijd in. Straks weer gezellig ff P & W kijken in bed.

Weltrusten all en tot morgen. :dag:

:GERMANY:Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland:GERMANY:

:kenya:Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia :kenya:

Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Trl: 25 mei t/m 5 juni Kusadasi
Jac: 27 mei tm 4 juni Duitsland Katzenfurt
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 15 oktober Arnhem

En de verjaardagen nog …

14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar