nou als ie in de mond keek zag t er keurig uit ook op de foto was geen botsplinter te zien, hij heeft de wond weer opengmaakt en wat bleek, was helemaal 'droog’van binnen en ontstoken dus, nu alles schoongeschraapt tampon met jodium in gat die wordt komende maandag er weer uitgehaald in emmeloord
Bloem,gefeliciteerd,balen van de afwijzingen,maar jouw tijd komt nog wel wat werk betreft.
Cyn,druk met annuleringen.Mijn broer zou de 16de naar Egypte gaan,ben benieuwd wat het nu gaat worden.
Linda,hopen dat de pijn nu weg gaat en ze alles goed schoon hebben gemaakt.
Beps,heb jij de multi cooker van Tfl ? Zo ja is het wat?
Raak,hopen dat het helpt dan en een operatie voorlopig niet nodig is…
Viva,hoe gaat het?? Weer druk op het werk?
Roanna,al weer warm water of nog steeds in je doll…
@TRL: Nou, de ketel is nog niet goed en dat terwijl die voor de onderhoudsbeurt het wel goed deed. Nu steeds de kachel uit en geen WW. Kokkie moet nu iedere keer resetten. Vandaag al 3 x nadat de monteur weg was, maar morgen komt er een servicemonteur van het bedrijf zelf om alles door te meten, wat er eventueel stuk is en hopenlijk weer in orde maken. Gelukkig heb ik zo’n abonnnement.
Ik heb nu net maar ff snel weer gedoucht, na vanmorgen aan de wasbak te hebben gewassen, met een waterkoker vol heet water mee naar boven te hebben genomen. lol2
Mijn schoonzus hier uit de straat heeft zo’n multikoker en vind het een uitkomst. Vooral voor het braden van vlees enzo. Geen vet meer enzo. Toen op de ZM gekocht, maar ik meen dat hij momenteel bij de Blakker goedkoper is.
@Linda: Nou, ik help je hopen dat het nu goed komt.
Ik weet niet wat jullie met een multi cooker bedoelen eigenlijk!
Ik heb van Tea de Actifry: Top voor aardappels bakken, soort patatjes ed… Echt!!! En heel mager, omdat je geen tot bijna geen vet nodig hebt…
Heb ook de infrarood ovenpan gekocht van de Blo**er(35 euro nu, idd de goedkoopste tot nu toe) en daarin vanavond mn broodjes en worstjes gebakken(ook goed voor pizza brood ed kip)
Bevalt zover ook, J&H hebben er al jaren 1 dus …
Nu thuis, zo naar bed Tot morgen all
:GERMANY:Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland:GERMANY:
Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia ![]()
Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Trl: 25 mei t/m 5 juni Kusadasi
Jac: 27 mei tm 4 juni Duitsland Katzenfurt
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 15 oktober Arnhem
En de verjaardagen nog …
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
Beps,ja die bedoel ik die Tea de Actifry die is toch ook voor groente en vlees??
Goedemorgen meiden, ja hier mega druk…tentamenperiode…dus het werk loopt van het bureau af…
lees wel bij hoor, maar heb nu echt ff geen tijd om lange verhalen neer te zetten.
Mogge, hier ook nog geen nieuws te melden
fijne dag allemaal :dag::dag::dag:
@TRL: Heb er ook wel ‘1-pans maaltijden’ in gemaakt. Maar voor ons saampjes is dat ‘net’ te weinig. Ik wil als deze het niet meer doet die voor 4 pers hebben. Voor patatjes ed, en dan ook voor de maaltijden(die dus wel erg lekker zijn trouwens)
Ik heerlijk geslapen, nu even rustig opstarten en dan is Rubbie al weer thuis
mogguh
ikke alweer up and about. autootje weggebracht voor apk… ik ga maar zitten duimen dat er nix mee is, want dat zou heel heel slecht uitkomen…
@ viev :kus:
@ beps stomme msn zit me een partijtje aan te melden… tskkk maar ik was er niet…
@Bloem: Tegenwoordig wordt je ook aangemeld als je je mail checkt… HEEEL irri…
@linda: hopen dat het helpt!
@beps en trl: ik heb ook de actifry! en wij maken idd gerechten voor 4 personen… zo lekker! Donderdag gaan we goulash proberen te maken. Mijn favo tot nu toe is kippannetje alles erbij paprika, ananas, kip, aardappeltjes, knoflook.
O ja beps knoflook ga direct het recept voor de gehaktballetjes zoeken…
Ik heb dus gister die Halooooo geen oven gekocht(die pan zeg maar bij de Bleeker…
Ik ga daar vanavond runderschotel in maken… Ben benieuwd…
@Jac: JAAAA Knoflookgehakt… KOM NOU!!! !hahah…
Ik ben echt gek op mn ‘de pan’ (vooral voor mn gebakken aardappeltjes, ik eet het liefst gebakken aardappeltjes nl…)
Vanavond: Kippenvleugels uit de Halo geenoven, en aardappels uit de Fry… oh ja en sla uit het water haha
Wil de actifry omdat C geen avondeten wil,krijg er echt niks in,behalve gebakken aardappels en af en toe een sperzieboon…en misschien is de actifry dan wel de uitkomst…
Bloem,en viel de keuring mee of tegen?
Linda,hoe gaat het met de ontsteking?
Navond! :dag:
Nou, klinkt allemaal wel lekker hoor. Ik zou die ene die nu het het foldertje van de Bleeker staat weleens willen proberen. Lijkt me ook handig.
Maargoed, heb vandaag het UP* pakket binnen gekregen, dus eerst maar eens zien dat we dat aan de praat krijgen. Zou zomaar kunnen dat ik ff off line ben van de week of anders volgende week.
@Linda: En hoest vandaag gegaan?
Iedereen een fijne avond verder. :dag:
Die is ook een stuk goedkoper dan de actifry morgen of donderdag maar eens kijken
Roanna : suc6 met de installatie
Trl : jij ook aan het kijken voor DE pan
Hier soort van ijzel/regen, jakkes…
vandaag ging het wel redelijk goed, morgen proberen te werken, hopelijk zet t zo door
@TRL: Ik zou dan kijken voor de Acti Fry… die van de blokker heb ik ook staan, maar voor patat en gebakken aardappels echt die niet…(ondanks de prijs haha…)
Ik heb beiden nu staan, heb net goulash gemaakt in die van de blakker… smaakt zalig…
MAAR>… patat in de Fry, niets anders!!!
hoi hoi
autootje viel mee, nieuwe band, slangetje vervangen, wel 150 euro’s lichter, maar na de open-hart-operatie van vorig jaar viel het me absoluut mee… rijdt nu een stuk beter en denk ook wel zuiniger… reed met de slappe bandjes
gesport, gegeten en ff de verschillende opties besproken met paps en mams… nou ja, ik heb gespuiit en zij hebben geluisterd en geknikt, maar komt wel goed… denk ik