@koliboli: nee niets wijzer maar wel weer heel veel pijn ‘rijker’
net weer met ziekenhuis gebeld, ivm toenemende pijn en braken, kan vanvond zetpillen ophalen en morgenvroeg om 08.15 melden bij de poli vd kaakchiug in lelystad
Ik lekker thuis thuis. Gewoon DRIE dagen vrij!!!
Morgen lekker een dagje naar m’n zus en dan bijkleuren in de avond met een vriendin
@Linda:sterkte morgen
@linda
Dat schiet ook niet op zo, sterkte morgen!
Goedenavond piepels.
@Linda: He bah… zit je nog steeds met die pijn. Wat een ellende. Ik heb met je te doen hoor, want dit duurt toch al wel een tijdje. Pffff… Nou, hopenlijk doen ze er morgen dan ECHT iets aan.
@Beps: He, gelukkig dan maar weer. Ben je alweer helemaal bij op FB? Nu, je hebt 3 dagen de tijd weer, dus moet goed komen. Ga in ieder geval genieten van je vrije uurtjes.
@MK: Daar ook alles oke? G, weer helemaal opgeknapt?
@Bloem: Nou, het was weer jou dag he. Volop schaatsen gezien vandaag he!!
@Raak: Gezellig met de familie op pad voor J. z’n verjaardag en gelijk hebben ze. Niks geen troep thuis!!! Oh… dat hadden ze toch al he!!! lol2
Ik lekker thuis geweest vandaag. Zijn in de namiddag nog even schapjes wezen doen en bloemen gehaald, want we gaan straks nog even mij de schoonfamilie hier in de straat op bezoek, omdat het hun trouwdag is. Of we even een gebakje kwamen halen. Tja… waarom niet!
Iedereen een fijne avond verder. :dag:
@ linda je mag me jac noemen hoor… hahaha Maar sterkte!
dank u dank u, hoop dat t nu echt beter gaat vanaf morgen, heb de hele nacht en vandaag lopen ijsberen door het huis vanncht helemaal niet geslapen
@ roanna ja druk dagje. ben met 101 dingen tegelijk bezig en nix wil lukken
@ beps owh jammer dat je morgen al plannen hebt, veel plezier!
@ linda sterkte ermee
flink balen
:GERMANY:Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland:GERMANY:
Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia ![]()
Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Trl: 25 mei t/m 5 juni Kusadasi
Jac: 27 mei tm 4 juni Duitsland Katzenfurt
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 15 oktober Arnhem
En de verjaardagen nog …
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
Linda,beetje kunnen slapen vannacht ?? Sterkte vandaag bij de kaakchirurg.
Bloem,balen dat niks wil lukken.
Roanna,lekker op de koffie geweest bij de familie.
Raak,hoe was het in belgie?
Op naar mn zus, meld me wel weer in de middag/avond!!
Iedereen een top dag
@Bloemmie: Denk aan je :kus:
@Linda: Nu om de hoek… sterkte hopelijk krijg je antwoorden
Laterzzzz
mogguh
vroeg op, want zometeen weer examen… blugh ben er wel ff helemaal klaar mee
verder stromen de afwijzingen binnen dus het gaat echt lekker zeg maar…
Goedemorgen ladies.
@Bloem: He, wat vervelend nou. In ieder geval succes bij het examen vandaag. Fingers crosst!
Nou, wij hadden al vroeg de service monteur hier voor onderhoud ketel en alles oke. Kopje koffie hier gedronken en gaat weer verder en wij willen nu douchen… geen warm water meer, terwijl hij dat wel getest had. De thermostaat geeft ook een foutmelding aan en ik weer gebeld, dus komt hij er zo weer aan, omdat hij gelukkig toch nog in de buurt is. Zit ik daar nu nog in mijn doll. Pffff…Ga eg nie met koud water douchen.
@Linda: Nou, ben benieuwd!
@TRL: Oke, de postduif aangekomen en als ik weer wat heb… ik denk aan jullie.
@Bpes: Fijne dag in het hoge noordwesten. :dag:
Geslaagd. Dit keer wel dik!! Blij mee kan er weer 1 doorstrepen. Moet nu alleen even motivatie zoeken om weer aan het laatste blok te beginnen
Bloem : gefeliciteerd !!! enne suc6 met het vinden van motivatie
Beps : fijn een daagje bij je zus, veel plezier
Roanna : zo laat nog in de pon, zou me ook nu niet met koud water willen wassen hoor ! Ja was een heel gezellig daagje geweest, dank je !!
Trl : was heel gezellig, waren met 6 kids dus dikke pret dat begrijpt je wel
Linda : pijn al weg ??
Ik vandaag naar het ziekenhuis geweest, moet geopereerd worden maar de chirurg stelt het nog liefst een paar jaar uit dus hebben afgesproken dat ik vanaf as maandag naar een fysio manuele therapeut ga om de pijn te onderdrukken en beter te kunnen lopen. wanneer dat niet werkt dan gaat hij toch al eerder opereren, kunststukken gaan nl maar een jaar of 10 mee
Dus we zullen het zien…
tja raak, wel begrijpelijk, je bent natuurlijk nog piep… maar je moet wel een beetje kunnen bewegen en het liefste natuurlijk geheel pijnvrij… hopelijk helpt die therapie…
Sorry hoor… druk druk druk! Stomme egypte ook… ![]()
@Raak: Volgens de orthopeed van Rubbie is dat ondertussen al 15 jr(die van de schoonzus van mijn zus ook trouwens…). Grootste probleem is vooral dat je maar 2 keer nieuwe stukken kan krijgen…(dus max 30 verder kan…) maar goed… hopelijk werkt het, voor Rubbie had het geen effect, en kan je het een stuk uitstellen… Sterkte dus…:kus:
@Bloemmie: Ook hier: TOPPERTJE!!! En nu… op naar jaar 2 ![]()
Ik thuis, alles lekker, even lekker bijgekletst, en vanavond naar een vriendin. Zo komt miep splinter door de winter
Morgen Rubbie weer thuis(Zit bij maastricht!!)
@Cyn: Sterkte daar…
@Bloem: Zie… je kan het!
Gefeliciteerd. Op naar de hopenlijk laatste!
@Beps: Klinkt allemaal weer gezelli. :cheer:
@Raak: Poe hee… dat is dan nog lang wachten. Nou, hopenlijk gaat de fysio het een beetje dragelijker maken en hopen dat het zal helpen.
@Cynthia: Ja, we zien het op tv. Nou, sterkte ermee.
@Linda: En???
super bloem!!! helemaal top! ![]()
@Linda: en wat zei de kaakman