Turkish Tea Time

Roanna : toch maar niet naar de MM geweest?
Bloem : sport gekeken heel de dag
Beps : weer thuis en nu vallen de oogjes dicht, slecht en weinig geslapen vannacht
J. maandag weer verder met de kasten, hij zet ze NOOIT meer inelkaar zegt ie
als we gaan verhuizen laat ie ze achterlol2lol2lol2lol2. Heeft maandag en dinsdag nog nodig, met indelen en inruimen erbij, woensdag rest van de meubels terug, donderdag schilderijen en snuisterijen ophangen/neerzetten en als het goed is zijn we er dan pffffffffffff
Fijne avond all :kus:

meiden heb net ziekenhuis weer gebeld gaat echt niet goed met gebit, ze bellen over straks terug, ze gaan met arts bellen

Linda : jeetje meis, sterkte hoor !! :kus:

@raak: dank je, ben t wel zo zat nu he spuugzat, net al eerder thuisgekomen van werk slapen is drama zit nu al aan max pijnstilling

@linda: vervelend…
@beps: had geshopt en is nu moe door het slechte/weinige slaap
@bloem: heeft torentje gebouwd met burgers… en schaatsen gekeken
@Raak: J gaat maandag verder met de kasdten dus nu heb je rust??
ik lekkere luie middag, vanmorgen uitgeleefd op de sportschool. En ik ga in de maand febr 2 keer in de week sporten. Kijken of ik dat aan kan haha.
Nu huispak aan en weer verder gaan met luieren HEERLIJK!!! :slight_smile:
Morgen visite en mijn buurmeisje uitzwaaien… gaat 5 maanden stage lopen bij een park in belgie. En ja ik kan er ook heen 4 persoonshuisje voor 65 euries en dat is spotgoedkoop voor dat park :slight_smile:
Puppie even van de baan geen reutje…:frowning:

Jac : jaja nu hebben we even rust en morgen gaan wij naar een park in Belgie, misschien wel hetzelfde lol2lol2

@Linda: Getver… wat naar en vervelend nu toch weer voor je. Nou, ik hoop dat ze er nu echt wat aan doen, wat helpt! Sterkte ermee.

@Beps: Heerlijk chille nu, neem ik aan!!

@Raak: Nee, toch maar niet naar de MM geweest. Heb het nog even niet nodig en voor de rest… had ik toch even geen geld. lol2 lol2 Dus… dan maar hier ff schappies op het WC gedaan.
Jullie morgen dus wel naar het park. Heel veel plezier dan. Wel zwempak meenemen he!!

@Jac: Mooie prijs. Wat let je? Heerlijk ff zo een paar daagjes weg, maargoed, het moet wel kunnen he!!

Nee niet chillen. Rubbie is m’n compie aan t nakijken omdat ik niet meer in m’n games kom op FB. Errug irri maar ik ben echt niet verslaafd LOL lol2

Iedereen die naar een park gaan veel plezier

Nee, helemaal niet. lol2 lol2 Ook niet met je reserve compie?

Meiden, moest uiteindelijk naar ziekenhuis in lelystad komen, waren rond 23 uur weer thuis, zal morgen mer proberen te vertellen

Mogge, ik vroeg hier want we zijn vandaag zoals gezegd een daagje naar Belgie met de kids en kleinkids. J. wilde daagje rust op z’n 61e verjaardag lol2lol2lol2lol2
Fijne dag allemaal :dag::dag::dag:

:GERMANY:Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland:GERMANY:

:kenya:Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia :kenya:

Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Trl: 25 mei t/m 5 juni Kusadasi
Jac: 27 mei tm 4 juni Duitsland Katzenfurt
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 15 oktober Arnhem

En de verjaardagen nog …

14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber

Raak,veel plezier in Belgie.

Linda,jee gaat niet zo lekker dan,heeft die kaakchirurg zo geprutst dan?

Roanna,je postduif is gearriveerd dank je wel.

@trl: blijkbaar wel

Jemmig Linda… das minder, helemaal L’town… prutziekenhuis, wil je helemaal niet komen hihi!!!(echt niet trouwens!)

Ik weer op t werk, en mn FB!!! DIE DOET T WEER!!!

@beps is het zo erg daar? de veroorzaker is bij mij tot nu toe ziekenhuis in emmeloord

1 pot nat!!!
Ik ga liever naar Harderwijk, Zwolle of Amsterdam…
Maar goed, als ze maar helpen toch…

ja als ze maar helpen, heb nu megapijn zo erg is het nog niet geweest, vannacht dan ook geen minuut geslapen kan hooguit 10 a 15 minuten liggen

Voor mn kaakontstekingen ben ik altijd naar amsterdam geweest, heb zelfs een kaakoperatie moeten ondergaan, maar… NOOIT in Ltown (maar ja dat is ikke :)! Hopelijk helpt het je wel
(ik nam altijd 3 keer daags ibuprofen 600/2x400 en 4 keer 1000 paracetemol geloof me, zelfs voor mn galstenen hielp dit!!!)

@linda: dus je bent nog niet wijzer geworden? OF wel… ik kan het verkeerd lezen.
Mijn ziekenhuis op dit moment is Amersfoort hhahaha met soms een uitloop naar baarn maar goed dat is onmacht van hun uit.
Iedereen heeft wel een ervaring met een ziekenhuis… Ik kom niet geaag in hwijk. Maar ja ieder zijn ding he.