fijn is dat he? gewoon zo aanschuiven… ikke ook strax bij mn ouders… hamburgertjes bouwen…
Roanna : gelukkig was het weer ff lekker gezellig ! J. is nog niet op de helft dus dat belooft wat, maar hij kan nog lachen. Hier nasi goreng op het menu, helaas moet ik dat zelf maken:mad:
Bloem : eetse hmmmm hamburgertjes maken…
Wij weer terug van een lekker dagje uit. Zijn ook aangeschoven op een oude vertrouwde plek. Restaurant wat we al zo een 30 jaar kennen en komen. Soepje, hertengoulash en een toetje jammie.
Nu alles uitgepakt, ffies uitbuie
Ken en in t bad/douche
Tot zo
Beps : wat heppie gekocht ???
Zo meiden wij weer terug op het honk,ja het was weer ff gezellig met zijn allen, Roanna je bent ook een schat ook he.
En ik dacht al wat lijd die pot, maar dat kwam door de was.
Beps in germany geshopt, en lekker gegeten.
Bloem hamburgers bouwen
Tlr. naar de kapper.
Raak weer helemaal netjes?
Ik nu op de bank met een bakkie, hubs en Damber hebben net de pizza op, ik mijn gebakken eitje…
@Raak: eigenlijk niets bijz. 3 truien voor Rubbie, 1 voor mij, een giga grote pyama als huispak.
Boodschappen(van die dingen die ze hier ook, maar daar goedkoper hebben of hier niet verkopen zeg maar)
Nu lekker in t pak naar GTST en X-factor kijken en naar bed, morfgen weer vroeg aan t werk
Viva : jij ook dus een heerlijk daagje gehad :cheer: Nee joh, over een weekje mag je dat nog eens vragen. Iedere keer als ik denk : nou gaat het er op lijken, dan is het volgende aan de beurt. Gisteren weer 2 x naar het stort gereden en nu ligt alles weer vol buiten:mad:
Viva en Roanna een gezellig mini meeting gehad…En not wat oude koeien uit de sloot gehaald.
Raak,J nog druk met de kasten.
Beps,lekker dagje geshopt bij de buren.
iedereen heeft zich lekker vermaakt dus? wij ook, hamburgertje bouwen is toch erg lekker… mhh
de jongens hadden lekker veel te vertellen, dus leuk
:GERMANY:Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland:GERMANY:
Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia ![]()
Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Trl: 25 mei t/m 5 juni Kusadasi
Jac: 27 mei tm 4 juni Duitsland Katzenfurt
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 15 oktober Arnhem
En de verjaardagen nog …
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
Zo op het werk, en zo lekker aan de gang…
@Bloemmie: Lekker he, hamburgers bouwen… JAMMIE!!!
@ll Fijne dag, ik meld me als het rustiger is…
Mogge vanuit een :zon02: zuiden, dat staat iig gezellig :dag::dag:
halloooooooo, denk ga ff lekker kijken hier :mad:
Hoezo? Is hier wat te doen dan? lol2
Moggelll… van ook een :zon02: maar oh zo brrrrrrrrrrr koude Veluwe. Maarja liever dit, dat die vieze sneeuw.
@Beps: Werkse hoor! :dag:
@Raak: Jij kunt nog niets doen thuis? J. nog druk met de kasten zeker!!!
Ik weet nog niet wat ik vandaag ga doen. Miss vanmiddag ff de de MM, want moet zelf voor een router zorgen, omdat die van UP* tijdelijk niet meegeleverd kunnen worden ( veel aanvraag ), althans niet die erbij hoort. Raden zelf ook aan om ff hier en daar te kijken. Het pakket zelf is al wel onderweg, dus heb er nog niet zo’n haast mee en dan erbij, zit toch nog tot eind febr. vast aan mijn oude provider, dus zit nie zonder. Moet je toch ook nie aan denken he!! lol2
Nou, iedereen een fijne dag. Ik zit nog in de doll aan mijn 2e bakkie en dan gauw ff showeren.
Laterssssssssss :dag:
HEEE ROANNAAAAA: Doet die router van de oude het niet dan??
Kan ik ondertussen Rubbie vragen of die niet nog 1 voor jeheeft… toch?/?
ikke weer lekker via internet verbinding gemaakt met rusland… lekker schaatsen kieken… zou ook nog op tv australian open kunnen kijken maar das me te verwarrend…
Haha sneeuw en zon op 2 toestellen hihi
Die oude doet het zeker wel, maar die had ik in bruikleen, dus ik neem aan dat ik die eerdaags weer terug moet sturen. Althans zo staat het ook op de website van xs. Ik heb zelfs nog die oude en die zo goed als nieuwe hier staan, dus die zullen beide wel terug moeten.
Heel lief van je aangeboden, maar ik krijg er waarschijnlijk al een via de buren ( overcompleet ), maar ik wacht nog even het UP*pakket af, wat er allemaal bijzit. Heb alwel een mail gehad, dat alles op de post is gedaan, zeg maar. Heb ook net de schriftelijke bevestiging gehad van XS dat alles per 28-02 wordt stopgezet. Ook weer geregeld dus.
Daarom nu ook maar niet naar de MM, want heb verder toch even niets nodig. Nouja??? lol2
@Bloem: Zo, van alle markten thuis vandaag. Tennissen en schaatsen kieke, kom jij de dag wel mee door denk ik zo.
Kijk die Roanna, iedereen staat al klaar om te helpen…
En weer thuis… pfff moe, slecht geslapen vannacht, of beter te kort(sliep om 2 uur nog niet, wekker om 6 uur)