Vandaag even weer het een ander moeten regelen. Gek wordt ik ervan. Ik heb al een hele tijd een weekend abo op de Telegra** en kreeg vandaag weer de 3e rekening tevens herinnering of ik die maar even wilde betalen, terwijl ik het bankafschrift erbij heb, dat ik allang betaald heb, zeggen zij dat er nog een laatste rekening open staat en dat terwijl die persoon die me net hielp in de computer kan zien dat er op 26-11 een betaling gedaan is. Ze weten niet hoe dit kan en iedere keer dat ik hier over bel zouden ze het uitzoeken en terug bellen. Niet dus!! Tot vandaag weer een nota kwam. Weer gebeld en weer gaan ze het uitzoeken en weer zal ik ECHT terug gebeld worden vanmiddag. Nou, we gaan het zien. :mad:
@Cynthia. Echt mooi !!! :cheer: Strakke kleuren hoor. Hou ik ook wel van. Als wij weer wat moeten doen en dat moeten we… kies ik ook voor zoiets dergelijks, of wat Raak al zei… de kleur taupe. Het wordt zo te zien echt mooi meissie!!! Prachtig!!
@Raak: Ook druk vandaag zeker!!
En over die korting bij MM. Tja… ik heb altijd het idee, dat je genaaid wordt waar je bij staat bij zulke acties, want diezelfde tv kostte vorige week bv. €675 en nu met de korting bij wijze van spreken…€785 en dan gaat er die korting af. Nee, ik heb het ooit zelf gezien en trap hier echt niet in. Kijk, goedkoper dan anderen zijn ze over het algemeen toch al, dus je kunt er best goed kopen, daar niet van.
Wij komen er regelmatig en meestal alleen maar ff kieke en nie kopen. Vorige week in Zwolle nog een dik uur daar binnen gelopen.
@Bloem: Ik kan me wel voorstellen dat jij had willen kijken voor die lens, want dit wordt inderdaad anders ook een dure hobby zo. Maar, je foto’s zijn wel erg mooi.
@Beps: Lekker aan de tippel. Heerlijk weer ervoor hoor. Wel koud, maar in het zonnetje is het echt lekker. Althans vonden wij. Hebben vanmiddag weer ff lopend de schapjes gehaald.
@TRL: Ik heb er 2, dus ik stuur ze waarschijnlijk morgen even naar je op.
gelukkig roanna, je bent ff druk ermee maar als het nu dan ook echt klaar is
en over die lens, tja, dat waar ik bang voor was, is natuurlijk gebeurd… ik wil nu niet meer terug. ik weet nu wat voor kwaliteit ik kan maken en dat wil ik gewoon altijd… ook met het oog op professionalisering… als ik evt. naar finland zou gaan, wil ik echt druk aan de lobby om images te verkopen en tja… dan moet je wel kwaliteit leveren en blijven leveren om je naam op te bouwen…
maar goed… ff afwachten wat ze in china zeggen als ze uitgefeest zijn van oud&nieuw daaro
ikke weer terug van uwv, speeddate met uitzendburo’s ja joh, ik kom wel opdraven, tis gelukkig dichtbij, dus ff buiten gelopen, heen de wind pal op mn hoofd, koud! terug met de jas open in het zonnetje…
vanavond lekker weer zwemmen, ff plonzen in t water
Cynnie ik vind het prachtig echt waar.
Raak ben heeeeeeeeel benieuwd.
Bloemmie welke lens zoek je dan??
Ik eindelijk weekend, ben helemaal gaar gewerkt…pfffffff valt ff niet mee zo ploeteren in je eentje.
Net hubs zijn verlofkaart binnen van verleden jaar daar klopt dus geen jota van…kan die maar weer ff achteraan. Ze schrijven voor een collectieve roostervrije dag ook nog ff een verlofdag af…nou dacht het ff niet, en voor aankomend jaar ff 2e pinksterdag ook een vakantie dag…nou ja zal niet expres zijn gedaan, dus zal wel weer goed komen.
Morgen een eindje rijden…Roanna ik zit bij je om de hoek laan van Erica in de sporthal, geen idee hoe laat alles afgelopen is maar anders kom ik ff een bakkie doen, samen met hubs en Damber.
Maar dan bel ik je wel even.
Lekker dan bij de tolograaf…ik heb zoiets gehad met het haagse courantje, een abbonement op mijn naam op mijn oude adres, en ik hier op mijn nieuwe adres een brief van een incassobureau…woonde al anderhalf jaar niet meer op dat adres, geen rekening gezien, maar wel een brief van het incassobureau. Ook gelijk aan de telefoon, met duizend excusses, dat ze het fout hadden gedaan, maar dan nog…gek wordt je van zulke praktijken.
Voor jou dus eenmalig zo’n abb.denk ik zo maar.
@MK: Ja ik begrijp het prima, dus 119 euro is 100 na de korting alleen is het zo lullig dat het verleden week nog 99 euro koste, en nu ineens 119…(zo bedoelde ik het…)
@Bloem: dat was idd te verwachten dat je nu geen andere lens meer wilt… maar goed, beter 1-2 keer gehuurd, en zeker weten dat dit m is…
ja heb ook die anderen inmiddels bijna allemaal gehad (oude 2.8 lens, de 4.0 met IS en zonder) en weet echt 100% cker, de lens die ik wil, (@ viva 70-200, F/2.8 L iS USM II) die moet er gewoon komen. eenmalige investering, maar groot plezier…
@ viva nou lekker dat soort regeldingetjes… pff punthoofd krijg je ervan he?
:GERMANY:Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland:GERMANY:
Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia
Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Trl: 25 mei t/m 5 juni Kusadasi
Jac: 27 mei tm 4 juni Duitsland Katzenfurt
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 15 oktober Arnhem
En de verjaardagen nog …
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
Beps : ga je naar Duitsland of Frankrijk???lol2lol2 iig veel plezier enne het is bientôt dus als je het uitspreek hoor je het verschil niet hoor hihihi
Bloem : aan het dubben over een flink prijzige lens, lekker gezwommen nog ??
Roanna : problemen met het ochtendnieuws maar nu eindelijk opgelost, goed zo meisje
Viva : hubs ook al problemen die wel opgelost zullen worden maar toch weer een hoop ergernis veroorzaken he, misschien mini meeting vandaag…
fijne dag voor iedereen :dag:
Roanna,de pot blinkend aan het maken voor de eventuele visite…
Raak,owww is dat wat ik hoor donderen J die de kasten in elkaar probeert te zetten lol2
Beps,veel plezier bij onze buren.
Hier rustig op het werk momenteel,straks zoontje van me vriendin ophalen,die komt vanmiddag bij ons,of nu ja bij C en me mams,want ik ga naar de kapper en dan vanavond weer met en bij vrienden eten.
mogguh
ik ff wat langer blijven liggen, veel mails, dus druk bezig, helaas zijn ze alweer op t dak bezig, dus van studeren komt weinig, dan maar schaatsen kijken via internet… helaas hoor ik er nix van (vanwege het gedril/geboink/geklop) maar het is toch in t russisch dus ookal hoor ik het wel, ik versta het toch niet… hahah
@ beps veel plezier vandaag
@ raak wens J succes met de kasten
@ roanna blinkende pot
@ trl fijne middag!
Trl : fijne middag en lekker relaxen bij de kapper
Ja…herrie helol2lol2lol2. de meeste herrie komt trouwens van het schelden als iets niet lukt :mad:
Bloem : pfff russisch commentaar, maar ja, het gaat tenslotte om het schaatsen he
ik vind het wel grappig, op zich is het wel te volgen, in grote lijnen en tja… je wilt het toch allemaal zien he? (al zou ik nu beter iets anders moeten/kunnen doen, maar ach…)
Zo, de minimeeting was echt weer even ouderwets gezellig. Ik maar denken dat ze wellicht naar de indoor motorsport in de Americahal waren, waren ze ernaast in het omnisportcentrum geweest voor de huldiging van de zoon en zijn makkers.
Maargoed, maak nie uit, we hebben een leuke middag met z’n allen gehad. Zelfs de string kwam er nog even aan te pas. lol2
Verder rustig hier geweest. Bloem druk en wilde graag tv horen, maar dat ging een beetje moeilijk vandaag. :mad: J. aan het tieren geweest, dus Raak kon het ook niet meer horen. Ja, leuk werk he kasten zelf in mekaar zetten?
Wij zo even een hapje eten. Kokkie staat weer het een en ander klaar te maken in de keuken. Het ruikt weer lekker en ik mag weer aanschuiven.