Turkish Tea Time

:GERMANY:Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland:GERMANY:

:kenya:Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia :kenya:

Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Trl: 25 mei t/m 5 juni Kusadasi
Jac: 27 mei tm 4 juni Duitsland Katzenfurt
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 15 oktober Arnhem

En de verjaardagen nog …

14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber

mogguh

achterlijk vroeg maar ga ff bij de MM kijken of 19% korting ook is op de producten die ik hebben wil…

Bloem,jij bent zeker vroeg…Zouden die producten zo hard gaan dan? Succes

ja er stond al een hele rij… maar helaas, dat wat ik wilde hebben was niet ingesloten in de actie… helaas pindakaas… weer verder kijken

En dan doen ze ook nog ‘zo de klant bedonderen’ : 1000 euro is niet 810, maar iets van 860 want moeilijke contructie…dus wel betalen…PFFFF
En dan ineens niet de gewone prijs maar de adviesprijs(hebben we verleden jaar ook gezien in almere bij de mm…)
Ik ben er niet meer graag te vinden, zelfs niet met 19% hihi

Zo lekker wandelen met Rubbie en de fokker…oh ja en de hondjes haha…
Morgen een dagje uit denk ik

Wie wil er foto’s zien? :wink:

Grijs is de slaapkamer… dat bruine is de hal! Alleen lijkt het net hardroze… :wink:

owh nice cyn! bij grijs denk ik = saai, maar dit heeft een beetje een paarse teint! dat heeft je pappie mooi gedaan hoor…
bruin/roze vind ik ook mooi, heb je goed uitgekozen!

@ beps ik had vantevoren prijzen opgezocht, ook excl. btw en dat klopte redelijk, maar dat wat ik wilde hebben hadden ze niet en dat wat ze hadden (en ik wilde) was niet voor die actie… dus nog even verder kijken…
tis natuurlijk niet nix, maar kan niet blijven huren (ja kan wel maar komen zoveel extra kosten bij dat ik dus beter kan kopen)
trouwens, beps hoever is hoorn bij jou vandaan? das toch die tussendijk oversteken over het water en dan ben je er? of zie ik dat helemaal verkeerd…? 50 km ofzo?

Cyn,dat ziet er supermooi uit zeg…

Bloem,Hoorn…Ga je de familie Saunders bezoeken

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon10.gif

…Jammer dat wat jij wilde niet van de aktie was.

Bloem: thanks! :slight_smile: De grijstint is echt heel mooi! :slight_smile: En dan wordt de andere muur zwart met barok behang… :slight_smile: En dan witte meubels… En de hal is dus een soort lever-bruin… (moeilijk uit te leggen…) maar ook heel mooi!

Balen van de MM zeg :frowning:

@bloem
Hoorn is 15 km bij ons vandaan. Waar moet je zijn, bij de ijsbaan?

@cyn
Dan ziet er al super strak en netjes uit!

@beps
Als je 1000 euro hebt, kun je daar geen 19% (190 euro) aftrekken.
Het bedrag bestaat uit het ex btw bedrag (100%) + 19% b.t.w. is samen 119%.
1000 gedeeld door 119 x 100 is 840,34. Lastig maar ik doe tegenwoordig niets anders dan van die sommen (in alle soorten en maten) maken.

@ mk ik wil dus graag die lens kopen, die ik nu telkens huur… ga geen lens huren om naar de wedstrijd in hoorn te gaan, maar als ik nu dan toch die lens zou kopen, zou ik ook wel een bepaald weekend naar hoorn kunnen gaan…

lastig lastig… pakketje wat ik in gedachte had, zou 530 euro schelen, maar ging dus niet door want die lens zat niet bij de actie. ga nu elders kijken maar moet even afwachten wat de prijs dan is… etc.etc…

@ cyn volgens mij wordt het prachtig! kan zo in een magazine al vind ikzelf persoonlijk witte meubelen een beetje een risico, maar ach, je weet hoe je ermee om moet gaan en dan is het helemaal ‘jouw’ eigen ‘ding’

ga maar eens iets huishatelijks doen, anders zit ik weer heel de dag te farmen

Bloem: de meubels worden alleen in de slaapkamer wit :wink: Een wit bed, en een witte ladenkast… Verder niks :wink: Ohjawel… de kapstok en het kastje eronder zijn ook wit :slight_smile:

owh zo… op die manier… wat doe je in de woonkamer dan? ik dacht dat je het over een witte bank had… vandaar mijn opmerking. mn bank is donkerblauw maar de tafel en kasten zijn spierwit. dat maakt voor die meubelen niet uit

Mijn bank is zwart :slight_smile: En de meubels bruin hout… :slight_smile:

nice

jemig he, tis koud buiten, bevroren vingers

Goedemiddag
Cyn : wat wordt het mooi he, die grijs en bruintinten zijn prachtig en makkelijk te combineren, ik heb hier voor taupe gekozen
Beps : lekker aan de wandel in het zonnetje
Bloem : helaas pech bij de MM en bij het grote Tilburgse bedrijf hoef je ook niet meer te proberen he want die zijn weg
MK : jouw som klopt wat betreft de btw en over btw mag je ook nooit korting berekenen, alleen over het brutobedrag
Trl : jaja echt iets voor Bloem om dat te doen he

Raak: hebbie geen foto’s? :slight_smile: