Turkish Tea Time

Oh ja… dat zou ook nog kunnen en wel zo snel mogelijk. lol2

Dus snel alles opknappen en dan inpakken en wegwezen.!!! Nee hoor Cyn… en ach, je blijft toch om de hoek wonen had ik begrepen.

:GERMANY:Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland:GERMANY:

:kenya:Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia :kenya:

Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Trl: 25 mei t/m 5 juni Kusadasi
Jac: 27 mei tm 4 juni Duitsland Katzenfurt
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 15 oktober Arnhem

En de verjaardagen nog …

14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber

Beps: :finger: :tongue: Mijn moeder ziet me liever helemaal niet gaan geloof ik… haha… Was toen ik het vertelde echt drama hoor… Maar goed… ze went er vanzelf aan… En anders… ze kan zo langs komen… Tis 1 minuut lopen… :smiley:

Bloem: ja gewoon wezen wokken hoor! :slight_smile: Lekker!

Roanna: heel lief van mijn ouders, ben er ook echt heel blij mee!

Trl: hoe is het met jou meis?

Nou ik ga ff gtst terug kijken… en dan straks weer werken… :dag:

Cyn,wat lief van je ouders…1 minuut lopen,dan zal je mams wel vaak op de koffie komen

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon12.gif

.Met mij gaat het wel hoor,om 10 uur een wortelkanaalbehandeling :beef:.Jij straks weer lekker aan het werk en je ouders weer bij jouw aan de gang?

Koliboli,misschien een nieuwe pup,leuk hoor.

Zoooo ik weer wakker, zo aan ‘de kook’…

@Cyn: Ja ik kan me dat van je mams wel voorstellen, maar ze went idd wel. En ohhhh ik zou een cameraatje ophangen: Geen zin, niet opendoen, en vooral GEEN SLEUTEL geven lol2 :wink:

@TRL: Sterkte…

Beps: haha nou… ze krijgt wel de sleutel… is altijd makkelijk… Maar heb nog extra haken aan de binnenkant… Dus ze kan er niet in als ik wel thuis ben :wink: En heb een kijkgat in mijn deur haha :slight_smile:

TRL: heb haar ook gezegd… wil best zo dichtbij wonen, maar wil je niet 5x per week hier hebben hoor… maar dat begrijpt ze gelukkig! :slight_smile: Jij nu aan de behandeling… au sterkte!

Zo en weer aan het werk,gelukkig geen au,geen verdoving want de wortel was al dood,dus dat scheelt weer,over 2 weken terug komen…

mogguh
ik heb besloten het er eventjes van te nemen… zoveel stress en gedoe met werk, solliciteren, examens en allemaal meer… ff lekker uitgeslapen, zometeen aan de studie, terwijl ik wacht op de man van het bed (een van de tussenlatjes zei ineens krak, gebruik die kant van het bed nooit- garantie)
en vooral niet te druk maken…

@ trl das fijn dat je geen auwie hebt. poehee… lucht het wel op? had je er pijn aan of…?
@ cyn mijn ervaring is dat ouders het dan toch makkelijker vinden om hun kids thuis te ontvangen dan op bezoek te gaan… maar wie weet, de tijd zal het leren… het zal eventjes wennen zijn maar tis een belangrijke stap op weg naar … tja… waarnaar? nou ja, ju ghet ta picture

@ roanna, joehoee waar ben je…? je bent steeds later heb ik het idee? slaap je lekker uit of geen zin om zo vroeg op ww te zitten?

@ beps wat eet je de komende … uhmm… weken? hahaha lekker kokkerellen en strax gewoon ff 5 minuutjes in de ping en klaar is klara

@ jac wanneer hoor/weet je iets meer?
@ linda hoe is het bij jou?
@ MK meteen de volgende blokken weer bezig…? je kunt maar beter in die flow blijven, is mijn ervaring?
@ viev zo druk allemaal? je had nog niet gereageerd op mn FB berichtje??? wel gezien of…?
@ raak en… ligt er alweer vloerbedekking overal??

:kus: aan iedereen

Goedemiddag all,
wow wat een update Bloem, sluit ik me maar bij aan anders leest iedereen alles dubbel he
Ze zijn vanmorgen om 8 uur begonnen met het leggen en het schijnt nog tot een uur of 4 te duren, dus ik vandaag maar aan de was en zo en morgen weer verder, kamers terug inrichten en dan volgende week alle kasten weer inruimen en dan is alles gelukkig gebeurd, tot ik de kolder krijg om de badkamer te gaan (laten) doen lol2lol2lol2lol2

Bloem,nee had er geen pijn aan gelukkig,maar dat kwam omdat er een bultje zat waardoor de onsteking er wel uit kon,anders had ik er wel pijn aan gehad,maar begin nu wel wat te voelen,zal wel zijn door het gewroet erin…

goedemiddag meiden…
Bloem deze meeting ben ik er niet bij, zit boordevol alle weekenden die jij opgeeft ga naar een hotel in epe, moet naar de medailleuitreiking van zoonlief en schoonzus is jarig. dus hebt geen vrije dag ertussen zitten…dus helaas pindakaas, de volgende keer beter…het is dat je het zei, anders had ik het niet eens gezien.
Ik zit hier tot over mijn oren in het werk, en collega is nog steeds ziek, verder echt nergens geen tijd voor, moet gewoon paps er tussen proppen, anders kom ik daar ook niet eens.
mijn vissen liggen denk ik zo ondertussen op apegapen, daar kom ik ook niet aan toe.
pffffffffffffff zal blij zijn als de rust een beetje wederkeert.
Cynnie jij schiet al op
beps aan het voorkoken
tlr, geen pijn aan de tandjes
bloem jij even een timeout …op relaxstand
roanna ook nog niet gesport
mk, druk druk druk
en toen en toen was het blanco.

Zo 12 porties hutspot in de vriezer, morgen de andijvie en de boerenkool.
In een ijsklontjeszakje de jus… helemaal klaar…(ok wel wat werk nu, maar ook heel voordelig, 1 euro per maaltijd incl vlees…jaja…hahahahaha)
Ik hoor iedereen over huishoudgeld waar ik nog geen 2 dgn mee doe… moet goedkoper kunnen dus :)!!!

@Viva: Jammer…

@Bloem, al mail gestuurd??? volgend weekend??

@En toen… blank, oh ja: Cyn: Haha, ja ze mag binnen om op te ruimen, maar daarna zorgen dat ze zichzelf dus ook ‘afruimt’ hihi!!!(Slim bekeken: Mam er ligt veel was, komt goed lief… lol2)

Goedenmiddag.

Oh, maar ik ben er wel, alleen even geen tijd om uitgebreid te computeren.
Nee, uitslapen doen ik bijna nooit, nouja misschien in het weekend wat langer blijven liggen, maar door de weeks ben ik rond 8.30 uur wel beneden.

Ben zo nu en dan ff wat aan het voorwerken voor het geval ik straks niet zoveul kan en mag doen, maarja… je kan ook niet zover in voren werken, want dan is het tegen de tijd weer vuil. Heb nu de keukenkastjes bovenop gedaan. Pffff…:mad:

Daarbij komt nog, dat er vanmorgen een dreiging op mijn ( oude ) pc zat en deze digibeet probeert daar nu wat aan te doen, door de scanner erover heen te laten gaan en dat duurt nog wel even. Ik heb nu maar even de klepdoos te voorschijn gehaald.

Oh, zie net dat de scan eindelijk klaar is en dat ik het toch goed heb verwijderd, want alles is schoon nu. :cheer:

Heb wel gelezen hoor.
Raak is in thuis nu druk met de vloeren. Nouja, laten doen he! lol2
Beps voorraden aan het aanleggen.
Jac bezig voor een reutje.
Cyn nog steeds in de wolken met haar huisje.
Viva helemaal geen tijd. Zelf paps komt in de verdrukking en de vissen inderdaad op apegapen. lol2 Denk je wel weer even aan jezelf Viva!!!De boog kan niet altijd gespannen staan. Hmmm… leuk… Epe!!!
TRL gelukkig geen of weinig pijn gehad bij de TA.
Linda… hoest met jou nu dan?
Bloem even een update gegeven en zelf ook nog druk met van alles en nog wat.

Wij zo even wat schappies doen. Ik zie julie vast wel weer ergens. :dag:

Zo, de schapjes weer binnen en zelfs vandaag samen met de zoon de boel om laten zetten naar UP*. Als het goed is hebben we binnen nu en 2 weken de boel weer op orde. Eerst zien en dan geloven, want zij zeggen alles voor ons op. Maargoed… het begin is er weer en nu maar hopen dat het alles goed verloopt. Scheelt toch best en sneller internet. We gaan het zien!!!

Trl : behandeling gelukkig meegevallen en nu maar een klein beetje pijn:kus:
Viva : meisje toch wat heb je het druk, geeneens tijd voor ons, dat is wel jammer
Roanna : jaja het snelle internet is coming…lol2wat zullen de visjes snel eten hebben voortaan he
Hier alle vloerbedekking af maar wat een bende laten die achter, maar ja, morgen is er weer een dag he, dan komen ze de kasten brengen :cheer::cheer:

Zo gegeten, gesteken, en nu ff aan de koffie met hubs.
Raak jij krijgt weer een paleisje.
Roanna aan de sop
Beps kan weer eten…en nog een koopje ook
makkelijk hoor zo uit de vriezer in de bakketron.
Ik zo lekker douchen en dan pon aan…en dan onderuit op de bank.

zo… alle bomen staan in de juiste bak, zaadjes groeien, mn eendjes willen nog niet echt, maar heb alles weer netjes staan… nu alleen koud, hongerig en mn handje doet pijn van t vele klikken…

Bloem : ook al verslaafd aan bakken ? hihi
Viva : jaja eind volgende week hoop ik alles weer terug op zn plaats te hebben, veel tijd gaat zitten in alle hang en sluitwerk, aansluitingen en zo

G. was ziek, maar vandaag gelukkig weer hersteld. Vanmorgen gewerkt, de uurtjes van gistermorgen inhalen. Vanmiddag naar een kindervoorstelling van de R*bobank, erg leuk! Daarna nog op verjaardag naar de zoon van een vriendin, eigenlijk vieren ze het zondag, maar dan hebben we weer een andere verjaardag. Nu nog een rondje wandelen met een andere vriendin, gezellig een beetje bijpraten. En dan is de dag alweer voorbij.

@MK: Gelukkig G weer wat beter, en genoten vanmiddag

Ik eerder naar huis, lekker even met Rubbie gezeten, en net EINDELIJK level 66 gehaald bij HA…
Op naar bed, morgen lekker wandelen met de fokkers, en dan genieten van 2 dgn vrij saampjes met Rubbie…