Roanna : ik had boven al wel vloerbedekking hoor lol2
Beps : gaat in het vooruit koken, allemaal stamppotten voor in de zomer hihi
Ik moet as maandag op gesprek bij de chirurg
Bloem : is in de apk : tandarts, mondhygieniste, bloed prikken en dan week erop de auto ook nog !!! Toe maar, je hebt helemaal geen tijd om te gaan werken
Trl : succes morgen met je behandeling bij de tandarts
Cyn : schiet al aardig op he, enne groot gelijk hoor, er pas intrekken als alles in orde is
MK : iig is de eerste alvast binnen, de rest volgt vanzelf joh !
Ga weer verder, ben nu de gordijnen weer terug aan het hangen, tv hangt ook weer en stroom is er ook dus we hebben er een gezellig muziekje bij:cheer::cheer::cheer:
@Raak: Tssss… ik dacht dat je de bovenboel aan het verbouwen was geweest en daar dan nieuwe vloerbedekking zou krijgen en dan de trap ook zou voorzien van een nieuw kleedje. lol2 Nouja… hoe dan ook… bijna klaar, dus het zal vast mooi worden of mooi geworden zijn.
@Beps: Oke… jullie zijn er in ieder geval tevreden mee. Tja… de buren zijn vorig jaar overgestapt op de zgn glasvezel van KP* en de verder weet ik even niet hiet uit ons straatje, wie er UP* heeft. Maar ik denk toch dat we het gaan wagen. Het scheelt me teveel en krijg als het goed is, ook sneller internet.
@Bloem: Ja, soms zit het mee en soms zit het tegen he. ![]()
Roanna: ook ik heb het pakket van upc besteld… Wij hebben thuis al jaren upc en dat bevalt prima… ![]()
@Cynthia: Ze zitten hier ook al jaren en toen als starters hadden we alleen het internet van hen en dat viel toendertijd regelmatig weg, maar ik lees momenteel weinig klachten van hen op de diverse fora,s. TV hadden we altijd al, omdat het toen niet anders kon. Ik moet alleen de vaste lijn van KP* en internet van xs opzeggen, maar dat dat doen hun dacht ik. We gaan het zien.
Bedankt.
Ja klopt… zij regelen de overstap van kpn of wie dan ook naar hun… ![]()
Ik krijg het vanaf 21/02. Ben benieuwd ![]()
In het verleden hadden wij er ook veel problemen mee, nu gaat het echt top!
Wij wilden alleen de ‘90’ kanalen tv. Dus konden niet naar het ‘basis’ pakket(dat van jullie zeg maar) Dus dan ook maar meteen HD tv, 90 kanalen, en ehhhh nog iets oh ja tv boven ook 90 kanalen dus haha… Dus ook meteen de hoofdprijs :)!!!lol2 ach alles voor mijn hubbie…
@Raak: Mooi, maar beter meteen alles gehad bij de chirurg. Dan weet je ook wat kan en niet kan zeg maar…
En die stamppotten, ach joh, hier gaat dat snel: Hup avondeten pakken en naar t werk… zo vlug geregeld, en ik kook morgenochtend even alles…(KLAAR>…)
ik heb de laatste tijd weer troubles met internet, nieuwe buren, mega sterk signaal en ben omringt door lekker veel wifi, daardoor raakt mn routertje af en toe mn kanaaltje kwijt en mot ik weer resetten… erg vervelend… gebeurde gisteren ook nadat ik al een uur aan het typen was voor een blogje… ik dacht echt dat ik alles kwijt was… haha gelukkig niet…
heb toch een ticket naar finland geboekt… ik weet niet of ik ga, maar ticket was 20 euro. als ik niet ga, is het zonde maar dat overleven we wel, mocht ik binnenkort toch besluiten te gaan dan zul je zien, is de ticketprijs ineens sky-high… vind eigenlijk dat ik het niet kan maken, maar aan de andere kant, kan waarschijnlijk gratuit bij iemand logeren (couch surfen) maar het knaagt wel een beetje… dus ik kijk het nog eventjes aan…
@Bloem: Gelijk hebbie. De zoon gaat over 2 weken weer een lang weekend naar Gotenburg voor €12 en hij heeft het geluk dat hij veel (exdisney)vrienden over de hele wereld heeft, dus bijna nooit een hotelletje hoeft te boeken.
Ik zou me er dus niet al te schuldig over voelen. lol2 Zolang je nog kunt, lekker gaan.
@Beps: Ik ben helemaal overtuigd nu. We gaan het gewoon weer eens proberen. Moet het alleen nog wel doen, maar zit met dat ik nog naar het ZH moet, maar misschien kan het wel op afspraak, want ze hebbe nog maar een paar dagen die aanbieding.
Roanna : ja, je hebt het goed hoor, morgen komen ze overal nieuwe vloerbedekking leggen,2 trappen, 3 hallen en 3 slaapkamers. Maar nu heb ik dus ook al vloerbedekking, wordt dus vervangen allemaal
Ik ga weer snel verder want het is zo donker
ik heb de stoute schoenen aangetrokken. Ik heb een mail naar een fokker gestuurd over een pupje. eerst waren er geen puppies zijn maar goed nu zijn er nog 2 beschikbaar. Nu afwachten welk soort teefjes of reutjes? Spannend he hahaha
HAHAHA… ik wist het!!! ik pas wel op als je naar duitsland gaat…(oh nee,. zit ik zelf in Turkije lol2)!!!
@jac
Ooooh wat leuk!!
jaja beps maar nu afwachten of er wel een reutje tussen zit. Ik ben toch van de reuen hahaha. Maargoed nu bericht afwachten…
Anders toch wachten tot het volgende nestje??
Jac, wat spannend!!!
Wieeeh kom ik net thuis… we zouden gaan wokken… Zegt mijn vader… We moeten eerst even naar je huis… moeten we even kijken of je plafonds zo wit genoeg zijn, anders moet ik ze morgen nog een keer doen… Hoezo vaag… ?? Dus wij naar mijn huis… Is mijn gang al geverfd, en mijn slaapkamer ook al! :wub: Echt super leuk!! ![]()
Dus helemaal blij!
@Cyn: Heerlijk he, knap zo lekker op dan!
Het wordt nu echt mijn huisje ![]()
JAAA en dan straks, uiteindelijk, als je erin zit… :)!!! :wub:
@Cynthia: Wat een kanjers die ouders van je en dan met name je vader. Lief hoor!
@Roanna: Dat zie je verkeerd: ZOOOO BLIJ zijn haar ouders dat ze eruit gaan(:evil:)
hahaha
maar wel fijn dat het dus opschiet! en neem aan toch ook wezen wokken??
@ jac spannend!! leuk leuk