Turkish Tea Time

Bloem : weer 2 gesprekken gehad en nu weer aan de studie
Jac : naar een ander ziekenhuis, om een reisje naar TR te winnen lol2
Roanna : overal te bereiken en ook weer een afspraak in het ZH
Beps : is gaan winkelen en lekker eten bij een vriendin.
Tjonge jonge wat een krukkenploeg zijn wij he lol2lol2lol2
Ik hoop als het een operatie wordt dat het net zo verloopt als bij Rubbie, ga eerst maar eens een afspraak voor gesprek maken morgen

Raak,spannend allemaal zeg…

Linda,de postduif is gearriveerd,dank je wel,zat er maar 1 tussen die we al hadden.

Bloem,2 goede gesprekken gehad,nu weer afwachten.

koliboli,naar een anders zh,maar ook wel in de buurt toch?

@TRL: Ik heb er vandaag ook 1 gekregen en als ik wat meer heb, stuur ik ze wel naar je toe. Ik leg ze nu ff in mijn la hier bij de pc, anders zijn ze zo weg. Ik maak ze niet open hoor!

@Linda: De postduif was ook hier langs geweest en bracht een leuk kaartje. Bedankt nog. :kus:

@Raak: Nou, dat kun je wel zeggen. Het is maar goed dat we nu niet met z’n allen op vakantie gaan he, anders zaten wij er mooi bij te kijken. lol2

Roanna,alvast bedankt,alles is welkom

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon12.gif

@trl: ik ga ze ook sparen, die van appie dan he, kunnen we mooi elkaar helpen het boek vol te krijgen

Linda,ja dat kan

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon10.gif

@trl: komt goed

Thuis, gezellige avond gehad, en nu ff de bakken en naar bed…
Trusten all

:GERMANY:Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland:GERMANY:

:kenya:Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia :kenya:

Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Trl: 25 mei t/m 5 juni Kusadasi
Jac: 27 mei tm 4 juni Duitsland Katzenfurt
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 15 oktober Arnhem

En de verjaardagen nog …

14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber

goedemorgen, vanuit hier weinig te melden, ga proberen vandaag alles weer schoon te krijgen en J.alles terug op te hangen, morgen komen ze de vloerbedekking leggen…

@raak
Het einde van de verbouwing is gelukkig in zicht dus.
Wat een ellendige ziekenhuisberichten… :kus:

@jac
Uitwijken naar een ander ziekenhuis en weer van alles in petto :kus:

@bloem
Druk met allerlei gesprekken en de studie.

@beps
Een collega overleden en dan de reacties van mensen. Sommige mensen denken alleen maar aan zichzelf.

@roanna
De volgende ziekenhuisdatum alweer bekend :kus:

@viva
Zieke collega, dus erg druk.

Ik heb mijn examens nagekeken, het ene heb ik wel maar de andere weet ik niet. Het wordt dus echt 8 weken afwachten. Gisteren weer gestart met de volgende 2 modules.

Ik wakker, Rubbie thuis(gaat de nacht in…) Vanavond en morgen werken en dan weer 2 dgn vrij HEERLIJK!!!

Dus.,…meld me straks…

@Cyn: Hoe gaat t klussen??

@MK: Spannend… hopelijk is het toch net goed gegaan…

@Raak: Ik hoop voor jou dat het net zo ‘makkelijk’ gaat als bij Rubbie… Sterkte met je huis weer ‘aankleden’!!!

Beps: goed! Al het behang is er af, de kozijnen/deuren zijn allemaal geschilderd… paps is de plafonds nu aan het witten… Maandag wordt de badkamer en de keuken gekit. Vandaag is de woningbouw geweest en die gaan de muren nog opknappen, dus dat is ook mooi.

Dus het gaat wel lekker eigenlijk! :slight_smile:

Wat is de planning??? Wanneer wil je ‘op jezelf’???

Ik denk dat het pas na de vakantie wordt. Het is toch het wachten op de meubels, en die komen waarschijnlijk eind februari/begin maart… Dus dan maar gewoon na de vakantie :wink:

mogguh

zo naar de tandarts, al eeuwen niet meer geweest

@ cyn klinkt goed allemaal!
@ raak jij aan de opbouw :wink: bezig, nog heel eventjes en alles is weer spik en span

Bloem,sterkte bij de tandarts,ik mag morgen voor een wortelkanaalbehandeling.

Raak,het einde is dus in zicht.

Cyn,fijn dat de woningbouw de muren nog gaan doen.

Mogge all vanaf een :zon02: overgoten Veluwe.

@Bloem en TRL. Nou, sterkte ermee dan. :mad:

@Cynthia en Raak: Jullie heel veel succes met de op, bij, aan, in, bouw van jullie huisje.

Raak, gaat het boven bij jou vloerbedekking worden, omdat je zegt morgen komen ze daarvoor? Wel lekker warm he!!!

@MK: Nouja… die ene al goed, dus die andere… spannend!! Succes met de volgende modules.

@Beps: Even een vraagje. Jullie hebben een tijdje geleden toch alles van UP* genomen en mijn vraag is, is het een beetje wat? Wij zitten er namelijk ook over te denken, om al het losse eruit te doen en dat pakket waar ze nu mee reklame maken te nemen. Wilden eigenlijk het All Inn pakket van Tel2 nemen, maar dat kan ( nog ) niet in onze straat en dan komt die van UP het dichtst bij. Laat eens weten graag.

Verder niet veul te melden.

Laterssssssss :dag:

zo weer terug van de tandarts. wonderbaarlijk gezien geen gaatje, wat ik wel verwachte… al ruim 4 jr niet geweest. moest nog wel even langs de hygieniste om tandsteen te verwijderen. ze herkende mn tanden omdat die precies zoals mn vaders zijn en die heeft toch wel troubles met de tandsteen, dus ze drukte me op het hart toch echt de tandenstoker te gaan gebruiken en te gaan flossen…
daarna nog ff langs het zkh voor bloed prikken, wel ja joh… volgende week mn auto apk- kan allemaal niet op… ggrgr

@Roanna: Wij zijn erg tevreden. Tot nu toe, hier in lelijkstad dan, geen problemen qua conectie met U*C. Steeds gewoon internet, tv, telefoon…
Ik zou zeker even vragen aan buren ed, het is erg ‘plaats’ gebonden hoorden wij…

Schapjes in huis, ik ga ‘koken op voorraad’. Dus allemaal stamppotten…