Turkish Tea Time

Beps,wat een respectloze mensen zijn er toch he…

Viva,nee vandaag geen nieuwe poging wagen,de tafel die ik wilde hebben ze niet op voorraad dus nog maar even wachten,heb bij de me ouwe tafel nu de glasplaat eraf gehaald ( dat is niks met een kind) en moet zeggen dat kan ook best…

Nou giga druk… NOT… dus ikke vertrek om 16.30!!!

zo ik ook weer thuis, ff kort reageren

@ wendy welkom thuis, ondanks wat ongemakjes hier en daar toch genoten. weer ff bijgetankt?
@ beps ongelooflijk he? snap je toch nix van… maar helaas zo is de wereld wel. hou je maar vast aan de betere mensen

ik heb echt een topdag gehad, nou ja, niet helemaal, weer behoorlijk last van mn buik, beetje stress, beetje zenuwen en dan uitverkocht en het idee van “oh wat als” waardoor dus nog meer stress en zenuwen en nou ja… gelukkig genoeg afleiding. mooie races gezien, leuke zwaaiacties gehad en nog lang kunnen kletsen. ook beetje gejankt vanwege 15.000 man die heia jan bos zitten te zingen (filmpje op fb pagina) dus al met al een topdag

Ik kom ook nog even aan, want was toch bezig daarboven ergens.

@Bloem: Och jee. Topdag, maar toch met wat naweeen zeg maar. Da’s nie zo leuk. Ik ga vast even weer kijken als ik op FB ben.

Voor nu weltrusten all en tot morgen weer. :dag:

Fijne werkweek. lol2

:GERMANY:Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland:GERMANY:

:kenya:Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia :kenya:

Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Trl: 25 mei t/m 5 juni Kusadasi
Jac: 27 mei tm 4 juni Duitsland Katzenfurt
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 15 oktober Arnhem

En de verjaardagen nog …

14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber

Goedemorgen all
Bloem ; ondanks alle stress en bijverschijnselen toch een topdag gehad.
Ga tussendoor wel even op FB kijken hoor
Ik moet weg, ben na de middag weer terug en schrijf dan wat uitgebreider:dag::dag: Fije dag voor iedereen

goedemorgen meiden, ik weer achter mijn bureau, ben alleen collega geveld door de griep, dus kan er weer tegenaan:retard: lekker druk dus…
iedereen een fijne dag, en ik hoop dat het vandaag niet zo koud wordt als gisteren want ik was niet warm te krijgen.

liefs mij!!!

Goeiemorgen!

Heeft iemand van jullie weleens wat besteld op amazon.com?

:kus:

nee, wel via amazon.co.uk
bijna hetzelfde, maar waren voordeligere verzendkosten

mogguh!
@ viev succes vandaag dan! maar denk er aan, je kunt maar zoveel doen in je eentje, jij hoeft niet heel de wereld te redden vanaag he?

gaap… moeite om in slaap te komen ivm de pijnlijke benen, maar ok. zometeen weer 2 gespreken bij uzb. ondertussen ff beetje wasje draaien, boodschappen doen enzo, geloof ik… owh en de studie, volgende examen alweer volgende week

Ook goedemorgen. :dag:

Moest hier toch even wezen… lol2

@Cynthia: Nee, nooit van gehoord zelfs, maar dat ligt aan mij, denk ik.

@Bloem: Succes straks weer.

@Raak: Als ik me weer goed herinner… jij naar de HA en krijgt hopenlijk bericht hoe en wat met je knieen. Jij ook sterkte en succes.

@Viva: Doe je wel een bietje rustig an daar!!! Ja, makkelijk gezegd vanaf hier he. Jij ook sterkte ermee dus.

Verder voor iedereen weer een fijne dag. Ik ga ff showeren.

Bloem,lekker genoten in Heerenveen,jammer dat je darmen weer opspeelden.

Viva,:kus:

Cyn,nee ken het niet…

Zo ik lekker uitgeslapen, kwam om 12.30 mn bed pas uit. Hondjes gedaan, katjes, huisje…
Bakken gepoetst, gekookt(allemaal op FB natuurlijk) tenminste huisje/katten/hondjes in real life haha…

Iedereen een knuf, ik heb een dag niets doen… op meeleesstand

zo, ikke weer thuis, twee verschillende gesprekken gehad, we gaan zien wat eruit komt
vandaag nog eventjes met de foto’s bezig en dan weer aan de studie.

Hi ik thuis en moet meteen weer weg. Even kort : artrose is in rechterbeen kompleet en linkerbeen binnenkant. moet met spoed naar orthopedisch chirurg om een gesprek te hebben over welke weg te behandelen. veel keus zal er niet zijn : is pijnbestrijding en dan kan ik nog steeds slecht lopen maar geen pijn meer, of opereren, kunststukken tussenzetten, tijd uit de running maar daarna als het goed is alles weer kunnen doen. Hou jullie op de hoogte !

@Raak: Poe hee… dat is niet mis dan. Ja gaat er nog over nadenken wat je nu laat doen? Sterkte met het nemen van je beslissing.

@Beps: Heerlijk ff een dagje niks doen, alhoewel je zo te lezen al druk bent geweest. lol2

@Bloem: Zo, ook weer achter de rug dus en nu weer afwachten hoe en wat.

Wij net een nieuwe huisfoon gekocht en jullie weten onderhand wel hoe simpele mensen wij zijn, dus dat was voor ons doen nog een hele klus, om alles aangesloten te krijgen maar het is gelukt. Ze staan nu te laden en heb nu bijna overal een foon staan.

@Raak: spannend allemaal
@bloem: 2 goede gesprekken gehad
@beps: druk geweest op haar vrije dag!
Ik gezeur op het werk…je hebt overal mensen voor hahaha. Maar goed komt ook wel weer goed.
Net gebeld door zkh ik moet nu naar Baarn ipv Amersfoort aangezien het daar nu leeg is haha alleen lab is weer actief.
Maar goed ik hoef gelukkig niet lang te wachten want ik mag op dezelfde dag voor verdere onderzoeken.
en dan 9 febr deel 2

@Jac: Ik mag ook op 9 februari voor het 2e deel, maar dan weer naar Zwolle. Longfoto’s maken, bloed afnemen en s’middags voorlichtings dvd met mede patienten en dan weer op oproep wachten.

Zo blijven we bezig he!!

Jemmig dames wat een ZH gezemmel zeg maar…

@Raak: Kunst is ook niet altijd de oplossing(kennis 2 kk, maar niet pijnvrij, en is al 1 jaar verder) Terwijl Rubbie ongeblikkelijk zegt: OPEREREN die hap(uit zijn ervaring)

@Jac en Roanna: Jullie sterkte de 9de…

Ik nu naar t durp, en dan eten bij een vriendin
Laterssss

@beps: veel plezier.
EN ach ja we houden van zo’n zkh hahahaha. Wij krijgen om eerlijk te zijn geld voor promotie van een zkh. Wij krijgen een gratis reisje naar TR aangeboden dus ja we willen graag over ons zkh praten. GRAPJE.
Soms heb je dat he. Ik ben er ook niet graag maar soms mot het he en wat mot dat mot.

@ raak so heftige keuzes dan zeg… poehee…

@ jac jij elders in het zkh… ff omschakelen

@ roanna jij overal bereikbaar, kan prettig zijn