Het was zelfs tijdens de voice⦠Dus dat is nog erger
Hij zei gewoon iets heel stoms, en heeft het vast niet zo bedoeld⦠Maar was echt stom!
Deze was het (alleen dan 3x zo groot), als hij tenminste nu wel blijft staan.
http://www.vkblog.nl/static/pub/mm/2008/03/1204918730.66911.jpg
ik zie nix MK??
@ cyn tja⦠soms moet je je dan ook over die stomme uitspraken heenzetten. ik weet nog goed dat alles via msn/chat gewoon verkeerd overkomt op een bepaald momentā¦
Dat is waar⦠alleen was dit met de webcam erbij⦠Het kwam erop neer dat we elkaar een tijd niet zien (in het echt dan) en ik vertelde dat ik het gewoon moeilijk vind. En toen kreeg ik als reactie, dan stoppen we er toch gewoon mee, geen probleem hoorā¦
En dat schoot gewoon enorm verkeerdā¦
Maar goed⦠Het komt wel goed⦠daar vertrouw ik op ![]()
Die dikke kus is Viva blijkbaar niet gegund, dan maar een klein kusje :kus:
Zo dames ik ben ondertussen al weer op mn werk.
Niets bijz gekocht, maar wel lekker dagje weggeweest.
nu een paar uurtjes werken, en dan⦠om 21 uur weer wegā¦hihi!!!
Dusā¦
Tot latersā¦(al die bloemen en pogingen tot kusjes haha)
@beps
Je kunt beter hebben dat je plaatjes verdwijnen dan dat ze veranderen in heeeeeeeel wat anders ![]()
grinnik Geeen IDEEEEEEE waar je het over hebt :slywink:
@roanna en damber: Van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag!!!
(sorry heb geen taarten of bloemen;)
Zo ik vandaag geshopt en heb een koffer knal roze gekocht van somsatine.
Niet voor het vliegtuig alleen maar voor paar dagen weg⦠ik wil in november naar new york.
En ik ga natuurlijk wel vaker een paar dagen wegā¦
Ik blij omdat ik korting kreeg op de nieuwe collectie:)
Linda,een postduif mijn kant op gestuurt ik wat met spanning af.
Hoe later op de avond, hoe skoner volk. lol2
Dames⦠ik wil jullie ook allemaal nog hartelijk bedanken voor de felicitatieās en de bloemen, zo ook op FB. Ik ben er weer blij mee.
De laatste visite tegen elven weggegaan en nu ik weer ff op WW en misschien zo nog ff op FB en dan naar bed.
Veel bloemen gehad en wat geld en daar ga ik een nieuwe huistelefoon(2) voor kopen.
Weltrusten all en tot morgen weer. :dag: :slapen:
Goedemorgen,
Roanna : een fijne dag gehad, veel bloemen en nog geld ook voor een huistelefoon. Hoef je niet meer zo hard te roepen he lol2
Beps : ook een fijne dag gehad en niet teveel gekocht. Wel lekker gegeten hoop ik ?
MK : plaatsjes wilden niet zoals jij wilde, tja kan weleens gebeuren he
Jac : mooie roze koffer gekocht
:GERMANY:Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland:GERMANY:
Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia ![]()
Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Trl: 25 mei t/m 5 juni Kusadasi
Jac: 27 mei tm 4 juni Duitsland Katzenfurt
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 15 oktober Arnhem
En de verjaardagen nog ā¦
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
@ Roanna en Damber,
Nog van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag.
Zo wij weer heel huids thuis uit Oostenrijk, hebben een lekkere week gehad. Helaas begon onze vakantie niet zo best, op de dag dat we vertrokken lag ik met hoge koorts op bed, toch gaan rijden. Daar eenmaal aangekomen, knapte ik weer een beetje op, heb alleen nog een restje keelontsteking.
Het skien was weer erg leuk, lang geleden maar t ging nog best goed. de piste was best pittig, heb 3x de halve berg afgedaald, 1x flink gevallen waarbij mān eigen stok in mijn gezicht kwam, daarna niet meer geskiet, maar lekker in de zon gezeten.
@Wendy weer thuis, maar wel genoten dusā¦
@Raak: Ja hoor, niets bijzonders, wat getwijfeld, maar toch gewoon een kippedƶner gegeten⦠zooo lekker daarā¦
Gisteravond op het werk hoorden we dat in de middag āzomaarā een monteur van 1 vd vestigingen doodgegaan is. Ik kende hem wel, maar ik was zoooooooo aangedaan. Moest mensen bellen omdat de monteur(een andere) hierdoor niet meer kwam kreeg de reaktie: En dan moet ik zeker weer de hele dag zitten wachten morgen, wat een puinhoop bij jullieā¦
(ik heb gemeld dat die mensen tenminste nog kunnen wachten, en heb opgehangenā¦)
Wat een avond zoā¦
Wendy : weer terug en heerlijk genoten na een wat mindere start en einde van het skiverlof, Maar ja, dat hoort een beetje erbij in de winterperiode zullen we maar denken he
Beps : goed zo, fijn dat het lekker was. Wat een rotbericht weer joh en dan moet je kalm blijven als die mensen zo reagerenā¦
Goedemorgen meiden.
Thanx voor alle bloemmen en kusjes voor 'Damber en mij.
Roanna lieffie jij ook nog van harte gefeliciteerd door alle drukte is dat mij helemaal ontschoten.

hier wat lekkers voor bij de koffie maar in turkije maken we het goed met elkaar.
Bloem vandaag toch naar Heerenveen, er bestaan toch toch lieve mensen he.
Beps wat een k*t opmerkingen zeg als je af moet bellen als iemand is overleden, en jij aan de nieuwe uitzet hahahahaha je zou het er warm van krijgen om zo iets te kopen.
Bloem examen gehaald, hakken over de sloot nou ja wat maakt het uit, je hebt in ieder geval droge voeten.
Tlr, vandaag een nieuwe poging naar Ikeo te gaan???
Cyn heeft ruzie met askim, zal wel loslopen toch?
Zo ik ff bijkomen, lag pas om 3.30 uur in mijn bedje, gisteravond naar crazy pianoās geweest, terug ook nog moeten blazen, de hele auto lag in een deuk van het lachen, maar ja ik ben en blijf altijd bob dus noproblemen, ik een chocolaatje gekregen van de politie met bob, hubs nog geblazen voor de geinā¦tja die mocht niet rijden hahahahahaha.
Goedemorgen piepels.
@Beps: He bah⦠wat een naar bericht. Zo zie je toch maar weer. En dan mag jij de mensen uitleggen waarom er even geen monteur komt, of de monteur wat later komt. Vreselijk lijkt me dat. Nou⦠sterkte voor jou en je collegaās daar. :kus:
@Raak: Ik had al wel een huisfoon, maar die van boven is niet meer van deze tijd en van de week liet ik 'm vallen in de BK en nu moet ik wel dus. lol2
@Wendy: Fijn dat jullie het skiweekje weer goed zijn doorgekomen op die paar dingen na dan, maar wat Raak al zei, dat hoort er wel een beetje bij en je bent in iedere geval niet terug gekomen met de gipsvlucht. Je kan er weer even tegenaan.
Zo, nu even showeren. Iedereen een fijne zondag verder. :dag: Vast tot laters nog wel weer ergens.
@Viva: Komt zeker wel goed daar. :cheer:
Ik weet trouwens niet eens of ik hier jullie ook wel gefeliciteerd heb, maar dan alsnog. ( op fb wel ) :kus:
@Viev: Ja ik kreeg het ook warm van het kopen van die set⦠had echt een: PFFFF wat doen we nu weer-gevoelā¦
Die collega⦠verleden jaar is er een collega neergeschoten in huiselijke kring(broer in verkeerde kringen, hij sprong voor zn broertje) toen de jongens hem op zaterdagmiddag wegbrachten kregen we de volgende opmerking: Ja EN??? Zo een begravenis duurt toch niet de hele middag⦠PFFFFFF
Die heb ik niet eens meer een goede middag gewenst