so :eek: hoe kan dat zomaar ineens dan? wat zegt de woningbouw?
@ jac apart zeg…boodschappie van de andere kant?
so :eek: hoe kan dat zomaar ineens dan? wat zegt de woningbouw?
@ jac apart zeg…boodschappie van de andere kant?
Tsja… de vloer is mijn eigen keuze… Ik kan daar ook een ondergrond leggen met laminaat… Maar ik wil novilon… (ofzo) en dan moet de grond ge-egaliseerd worden… Dus dan moet het maar… (Laminaat met ondergrond zou net zo duur worden)
Net nog even gesproken met mams… en het is nu max 700eu duurder… Dus scheelt weer iets… maar goed… Even een zuur appeltje…
misschien toch overwegen iets anders te nemen? wat is novilon dan…? nooit van gehoord
Is novilon niet een soort zeil?
volgens mij heeft iedereen een mail van mij, via Facebook. Dus als je daar niet zo vaak komt, misschien ff kieken ![]()
Novilon is inderdaad dik zijl, met een houtstructuur… Dus net alsof je dan laminaat hebt… Ze hebben ook berekend wat laminaat met een ondergrond zou kosten, en dat is nog duurder.
Dus dan is de keuze makkelijk… Tevens is de vloer een onderdeel waar ik niet op wil bezuinigen… Is toch iets heel belangrijks vind ik…
Wij hadden het ook, je kan het ook zelf doen: Egaline kopen en de vloer glad maken(met een rij-soort liniaal in t groot en geheel waterpas) Maar goed… dan moet er wel iemand 'een btje technisch zijn!)
Mooie droom Jac…
Beps: mmm… ja dat zou ook een optie zijn… Maar het zijn alle vloeren door het huis… en mijn pa kan het misschien wel… Maar dan maar liever wat duurder en helemaal goed…
ja nadeel met vloeren is, dat echt alles leeg moet zijn wil je er later nog iets meedoen, behangen of wandje schilderen kun je nog wel een keer tussendoor doen, maar de vloer :retard:
Ok… je moet dat doen wat voor jou goed voelt toch!!! (en gemak is ook wat…)
Mail/bericht gezien… ik ga ff reageren…
Goed plan ![]()
en nu,… wachten tot 23 uur of ik het overleef…
Precies… dus heb inmiddels accoord gegeven… Kreeg evengoed al 10m2 korting op de vloer…
Dus scheelt toch ![]()
Nou ik nog 1,5uur… Geen zin meer…
Had al geen zin toen ik begon. Zit wel met gezellige collega, die waar ik ook mee op vakantie ga, maar toch geen zin
Heb nog maar een tankini besteld(had er nog maar 3 haha,…) heb zo een zin haha…nog 15,5 wkn… (110 dgn…) haha…
@beps: waar bestel jij de tankini’s altijd?
Overal en nergens
Wehkamp, neckermann, Bon Prix, Ulla popkens… overal dus
:GERMANY:Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland:GERMANY:
Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia ![]()
Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Trl: 25 mei t/m 5 juni Kusadasi
Jac: 27 mei tm 4 juni Duitsland Katzenfurt
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 15 oktober Arnhem
En de verjaardagen nog …
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
Cyn,een kleine financieele tegenvaller,maar je krijgt er wat moois voor terug.
Bloem,spannend dus wachten op uitslag van de sollicitatie.
Beps,Linda,van s*pph hebben ze ook mooie tankini’s.
Raak,gaat het allemaal nog volgens schema de verbouwing bij jullie?
Roanna,alvast in het voren werken,zodat je straks na de operatie rustig aan kan doen.
Viva,:kus:neem je ook je rust?
Goedemoggel meisjes.
vandaag weer vrijdag…dus aan de rituelen
Roanna doe maar rustig aan en ramen zemen heeft geen zin (ja dat zei ik) met al die regen, maar kan me voorstellen dat het spannend is tot de tijd dat je opgeroepen wordt.
Cynnie meer geld voor de vloer kwijt, maar je krijgt er wat moois voor terug toch?? En zolang je het kunt doen waarom niet.
Raak nog aan het stof happen??
Beps weer een tankini gescoord, zag er een op de wohkamp, die was maar 13 euri, met een zwart broekje en paarsachtig topje.
Ik heb nog nieuwe bikini’s liggen in augustus in Alanya er 4 gekocht, dus kan nog ff vooruit.
Ben ook aan de lijn dus weet echt niet welke maat ik straks heb.
momenteel al 6 kilo kwijt, en dat scheelt al een hele maat.
Het wordt hoog tijd om alle ellende kilo’s eraf te krijgen…
@viva: 6 kg eraf grote klasse, volg je een baapld dieet?
yes…koolhydraten vrij, met shakes…
Goedemorgen all,
Trl : ja hoor liggen tot nu toe mooi op schema, vandaag zijn als het goed is de stucadoors klaar en kunnen wij vanaf morgen dus het hele huis weer stofvrij gaan maken
Viva : goed hoor meis 6 kilo er al af, zit nu de laatste dag stof te happen, heb rode, traanogen ervan gekregen :mad: